1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کتری ، قوری و لوازم سرو چای
  4. کتری هرمی تاور مدل Tower T10044MNB - ارسال 10 الی ...

کتری هرمی تاور مدل Tower T10044MNB - ارسال 10 الی 15 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کتری هرمی تاور T10044MNB Cavaletto با جوش سریع، فیلتر قابل جدا شدن، 1.7 لیتر، 3000 وات، آبی نیمه شب و رزگلد
  • سبک: هرمی نام تجاری برج ظرفیت 1.7 لیتر مواد فولاد ضد زنگ رنگ آبی نیمه شب و رزگلد ویژگی های خاص فناوری جوش سریع، خاموش شدن خودکار، حفاظت از خشک شدن جوش

ده الی پانزده روز کاری

برند : Tower

مدل : T10044MNB

قیمت محصول :

5,350,000تومان

مشخصات محصول

وزن 987 گرم

معرفی محصول

کتری هرمی تاور مدل Tower T10044MNB - ارسال 10 الی 15 روز کاری


  • مجموعه CAVALETTO طراحی هرمی معاصر با روکش خاکستری مات و لهجه های ظریف رزگلد برای افزودن سبک به آشپزخانه شما. بخشی از مجموعه هماهنگ کننده Cavaletto از برج
  • فن آوری جوش سریع لذت بردن از نوشیدنی های داغ خوشمزه با زمان کمتری برای انتظار - فناوری جوش سریع می تواند به سرعت 1 فنجان را در کمتر از 45 ثانیه بجوشاند.
  • ظرفیت 1.7 لیتری با ظرفیت بزرگ برای تهیه 7 نوشیدنی تنها از یک نوشیدنی، مناسب برای خانواده ها و خانواده های پرمشغله
  • فیلتر جداشدنی فیلتر را به راحتی جدا کنید تا رسوبات اضافی را از بین ببرید و قهوه و چای خود را با بهترین طعم خود حفظ کنید.
  • طراحی قابل دسترسی یک پایه چرخان 360 درجه و درب کاملا جداشدنی باعث می شود کتری به راحتی بلند شود و دوباره پر شود هم برای کاربران چپ دست و هم برای راست دست ها. ضمانت 3 ساله کیفیت برج مورد اعتماد با ضمانت استاندارد 1 ساله سازنده و تمدید 2 ساله، موضوع به ثبت نام آنلاین محصول توجه داشته باشید - روی پایین کشیدن درب کتری با قدرت بیشتری عمل کنید. پس از جوش آمدن کتری، آن را روی دیوار خاموش کنید یا سوئیچ را به سمت بالا بکشید.

جزییات فنی

نام تجاری برج
شماره مدل T10044MNB
رنگ آبی نیمه شب و رزگلد
ابعاد محصول ‎9.21 x 8.31 x 11.46 سانتی‌متر؛ 987 گرم
ظرفیت 1.7 لیتر
ظرفیت حجمی 1.7 لیتر
توان / وات 3 کیلو وات
ولتاژ 220 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
خاموش شدن خودکار بله
ویژگی های خاص فناوری جوش سریع، خاموش شدن خودکار، حفاظت از خشک شدن جوش
وزن مورد 987 گرم
ASIN B08DRPT4PX

 توضیحات محصول با این کتری پیرامید کاوالتو از Tower، سبک معاصر را به آشپزخانه خود اضافه کنید. دارای روکش آبی نیمه شب با لهجه های رزگلد براق است که این کتری را به یک افزودنی چشم نواز برای هر کانتری تبدیل می کند. پر از عملکرد مدرن، با فناوری جوش سریع قدرت می گیرد تا انتظار شما را برای یک نوشیدنی داغ خوشمزه کاهش دهد و 1 فنجان را در کمتر از 45 ثانیه بجوشانید. ظرفیت بزرگ 1.7 لیتری به شما امکان می‌دهد تا 7 نوشیدنی را از یک نوشیدنی درست کنید که برای خانواده‌ها و خانواده‌های پرمشغله ایده‌آل است. با یک فیلتر جداشدنی، می توانید به راحتی رسوبات آهک را جدا کرده و بشویید تا طعم قهوه و چای خود را به بهترین شکل حفظ کنید. دهانه ریزش عالی از ریزش آب داغ در حال جوش محافظت می کند، در حالی که پایه چرخان 360 درجه و درب کاملاً جداشدنی آن را آسان می کند تا کتری را بدون توجه به چپ دست یا راست دست، بلند کرده و دوباره پر کنید.