1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماشین اصلاح
  4. ماشین اصلاح شاژی سوناشی مدل Sonashi SHC-1045 - ارسال...

ماشین اصلاح شاژی سوناشی مدل Sonashi SHC-1045 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماشین اصلاح
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • گیره موی قابل شارژ سوناشی SHC-1045 با تیغه آلیاژی، موتور پرسرعت، شانه پلاستیکی، کار مداوم، قابل حمل، بی سیم | قیچی شارژی | لوازم خانگی
  • Sonashi SHC-1045 Rechargeable Hair Clipper w/ Alloy Blade, High Speed Motor, Plastic Comb, Continuous Working, Portable, Cordless | Cordless Hair Clipper | Home Appliance

ده الی پانزده روز کاری

برند : Sonashi

مدل : SHC-1045

قیمت محصول :

2,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 600 گرم

معرفی محصول

ماشین اصلاح شاژی سوناشی مدل Sonashi SHC-1045 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

رنگ مشکی
وزن مورد 0.6 کیلوگرم
نام تجاری سوناشی
منبع انرژی برق و باتری
مواد پلاستیک، فلز

درباره این محصول

  • طراحی راحت: استفاده از این گیره مو به دلیل طراحی بی سیم آن راحت است. مجهز به چندین ویژگی بادوام، کوتاه کردن مو را آسان تر می کند.
  • قیچی مو با کیفیت ممتاز: این قیچی موی قابل شارژ با تیغه های برش با کیفیت بالا ترکیب شده است که به آرامی موها را کوتاه می کند. موتور فوق سریع 2.5 ساعت عملکرد مداوم را ارائه می دهد.
  • استفاده آسان: این گیره موی شارژی دارای تنظیمات مختلفی است که به شما کمک می کند در چند دقیقه مدل موی مورد نظر خود را ایجاد کنید. برای نتایج دلخواه و سفارشی شده بین تنظیمات جابجا شوید.
  • قیچی با نگهداری کم: این قیچی مو با برس تمیزکننده ارائه می شود که به شما کمک می کند موهای زائد شانه و قیچی را برس بزنید. شارژر ارائه شده برای عملکرد قدرتمند و مداوم دستگاه را ظرف 4 ساعت شارژ می کند.
  • مشخصات: این قیچی 5 واتی با برق 220-240 ولت کار می کند. با استفاده از آداپتور شارژ ارائه شده می توان آن را به سرعت شارژ کرد. با 4 ساعت شارژ می تواند 2.5 ساعت مداوم کار کند. تنظیمات مختلف و برس تمیز کردن، نگهداری از مو و قیچی را آسان تر می کند.

 

توضیحات محصول

توضیحات محصول

شماره مدل : Shc-1045 تعداد تنظیمات سرعت : 1 نام تجاری : سوناشی گروه هدف : مردانه تعداد سر : 1 عملکرد عملیاتی : خشک نوع : گیره مو منبع تغذیه : گیره موی قابل شارژ برقی و باتری / گیره موی قابل شارژ باطری برقی / دی سی موتور بلایای آهنی Ford Stainless برش آسان 2.5 ساعت زمان کار مداوم زمان شارژ: 4 ساعت ورودی شارژ: 5 ولت Dc، 1000Mah 220 - 240V، 50 - 60Hz / 3W.

 

از سازنده

اس

D

جی

اس

جی

 

گیره مو برقی سوناشی با مواد مرغوب طراحی شده و دارای تیغه های آلیاژی سخت آهنی فوق تیز و ضد زنگ می باشد. تیغه ها برش دقیق و عملکرد عالی را تضمین می کنند.

مدل موی آسان دارای طراحی مفیدی است که امکان نگهداری و استفاده آسان از آن را فراهم می کند. به سادگی آن را در کیسه مسافرتی یا کیسه نظافت خود نگه دارید تا هر زمان که نیاز دارید، آن را بدون زحمت کوتاه کنید!

این موبر سوناشی اکسسوری مناسبی برای نیازهای آرایش روزانه شماست. این دستگاه مجهز به تمام لوازم جانبی و لوازم جانبی مورد نیاز شما از جمله شانه، بطری روغن و سیم شارژ است.

D

اس