1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. هدفون و هدست
  4. پخش کننده موسیقی مدل AGPTEK A09X 2.4- ارسال ۱۰ الی ...

پخش کننده موسیقی مدل AGPTEK A09X 2.4- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

هدفون و هدست
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پخش کننده MP3 32 گیگابایتی با بلوتوث 5.2، پخش کننده موسیقی قابل حمل با صفحه نمایش AGPTEK A09X 2.4 اینچی با صدای بدون افت بلندگو با رادیو FM، ضبط صدا، پشتیبانی تا 128 گیگابایت، مشکی
  • نام تجاری AGPTEK نام مدل A09X ویژگی های خاص ضبط صدا، رادیو FM فناوری اتصال بلوتوث ظرفیت ذخیره سازی حافظه 32 گیگابایت

ده الی پانزده روز کاری

برند : AGPTEK

مدل : A09X 2.4

قیمت محصول :

4,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 190 گرم

معرفی محصول

پخش کننده موسیقی مدل AGPTEK A09X 2.4- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【بلوتوث بی‌سیم ارتقا یافته ۵.۳】 پخش‌کننده موسیقی MP3 AGPTEK A09X از فناوری پیشرفته بلوتوث ۵.۳، انتقال سریع‌تر، اتصال پایدارتر، ضد تداخل قوی‌تر، سازگاری بهتر، تأخیر کمتر و مصرف کمتر استفاده می‌کند. می‌توانید MP3 Player بلوتوث را با هدفون‌های بی‌سیم یا یک بلندگوی بلوتوث جفت کنید، بنابراین می‌توانید از موسیقی بدون افت لذت ببرید و در عین حال دست‌های خود را آزاد نگه دارید.
  • 【 پخش کننده موسیقی چند منظوره MP3】 پخش کننده MP3 A09X با پخش موسیقی، ویدئو، بلندگوی داخلی، ضبط، رادیو، تصاویر، کتاب های الکترونیکی، بلوتوث، گام شمار و غیره. باتری داخلی 500 میلی آمپر ساعتی، این پخش کننده MP3 شما را قادر می سازد تا برای مدت طولانی از موسیقی لذت ببرید برای شارژ کامل فقط 2.5 ساعت طول می کشد.
  • 【طراحی نفیس】 ساخته شده با استفاده از آلیاژ آلومینیوم برتر و آلیاژ روی با حس بهتر دست همراه است. دارای صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 320، نمایشگر شفاف و زیبا که نیازهای روزانه شما را برآورده می کند و هدیه ای عالی برای خانواده و دوستان شما است.
  • 【HiFi Lossless Sound & Sports Partner】 با تراشه رمزگشایی حرفه ای صدا، تراشه کاهش نویز هوشمند و فناوری پیشرفته HiFi، پخش کننده MP3 AGPTEK A09X موسیقی اصلی بدون افت را برای شما به ارمغان می آورد و یک تجربه صوتی شگفت انگیز را تضمین می کند. ایده آل برای انجام ورزش، یوگا، ورزش، دویدن، مسافرت و غیره. از فرمت های موسیقی مانند MP3، WMA، APE، FLAC، WAV، DRM، و ACELP پشتیبانی می کند.
  • 【32 گیگابایت ظرفیت بزرگ】 پخش کننده موسیقی AGPTEK MP3 فضای ذخیره سازی با ظرفیت بالا 32 گیگابایت را ارائه می دهد و از گسترش کارت TF تا 128 گیگابایت (کارت TF شامل نمی شود) پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید هزاران آهنگ مورد علاقه خود را دانلود کنید و فایل های زیادی را ذخیره کنید.

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 19 *14*2.2 سانتی متر; 190 گرم
  • تاریخ برای اولین بار در دسترس: ‏ ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲
  • سازنده: AGPTEK
  • ASIN : B0B6FMHNT1
  • شماره مدل : A09

توضیحات محصول

1

2

با AGPTEK 32 گیگابایت MP3 ارتقاء جدید بلوتوث 5.3 از موسیقی بی سیم لذت ببرید!

پخش کننده MP3 AGPTEK A09X 32GB در یک تراشه کاهش نویز هوشمند حرفه ای ساخته شده است تا صدای اصلی را تا حد زیادی بازیابی کند. بلندی های شیرین، میانه های دقیق و بیس عمیق باعث می شود احساس کنید در یک کنسرت هستید. اندازه جمع و جور آن را به راحتی در جیب جا می دهد و می توانید آن را در هر مکانی، باشگاه، فعالیت های خارج از منزل و غیره با خود ببرید.

رنگ درز فلزی جدید، خطوط صاف ظاهر را پیشرفته تر نشان می دهد، طراحی منحنی به شما امکان می دهد آن را به راحتی با یک دست کار کنید.

3

پخش کننده موسیقی چند منظوره MP3 همه نیازهای شما را برآورده می کند!

4

5

6

قابل ارتقا تا 128 گیگابایت

حافظه داخلی داخلی 32 گیگابایتی و یک اسلات کارت TF برای حافظه قابل ارتقا فراهم می کند و تا 128 گیگابایت را پشتیبانی می کند. می توانید موسیقی، فیلم، عکس، کتاب الکترونیکی و حتی اسناد کاری بیشتری را ذخیره کنید.

کتاب خوان جیبی

با یک کتابخوان الکترونیکی قدرتمند داخلی، چرخش خودکار و خواندن آسان، همچنین می‌توانید رنگ پس‌زمینه و فونت‌ها را بدون آسیب رساندن به چشمانتان تنظیم کنید.

ساعت زنگدار

می توانید به جای ساعت زنگ دار تلفن همراه خود از آن استفاده کنید. تا زمانی که آن را کنار بالش خود قرار دهید، نیازی نیست نگران تشعشعات تلفن همراه باشید!

7

8

9

عملکرد جدید افزودن خط وارد

پخش کننده MP3 را با یک کابل AUX به یک تلفن یا پخش کننده MP3 دیگر وصل کنید، این دستگاه می تواند آنچه را که تلفن یا پخش کننده MP3 دیگری در حال پخش است ضبط کند.

باتری 500 میلی آمپری با ظرفیت بالا

پخش کننده موسیقی AGPTEK پس از شارژ کامل در حدود 2.5 ساعت، تا 48 ساعت زمان پخش موسیقی را با استفاده از هدفون های سیمی به ارمغان می آورد. 6.5 ساعت در حالت بلوتوث.

محتوای بسته:

1x MP3 Player; 1x در هدفون گوش؛ 2 برابر هدفون با اندازه های مختلف

1 x کابل شارژ USB C به USB A؛ 1x بند; 1x دفترچه راهنمای کاربر