1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین فیلمبرداری
  4. دوربین بازرسی مدل Teslong NTS500-5.5-3M-DL - ارسال 20 الی...

دوربین بازرسی مدل Teslong NTS500-5.5-3M-DL - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

دوربین فیلمبرداری
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • آندوسکوپ لنز دوگانه با مانیتور 5 اینچی، دوربین بازرسی بورسکوپی ضدآب Teslong NTS500 با لنز دوگانه جلویی و نمای جانبی 0.21 اینچی با کاوشگر 9.8FT، صفحه نمایش و قاب 5 اینچی IPS LCD
  • Dual Lens Endoscope with 5

بیش از پانزده روز کاری

برند : Teslong

مدل : NTS500-5.5-3M-DL

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 550 گرم

معرفی محصول

دوربین بازرسی مدل Teslong NTS500-5.5-3M-DL - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

  • صرفه جویی در زمان و پول - این یک ابزار عالی برای تعمیر و نگهداری خودکار، بازرسی خانه، نصب برق، تعمیرات تهویه مطبوع و کارهای خانگی است. دوربین آندوسکوپ 0.21 اینچی می تواند به راحتی از سوراخ شمع عبور کند تا محفظه احتراق موتور را بررسی کند. یا فقط روی دیوار سوراخ کنید تا برای مشاهده وارد دیوار داخلی شوید و مشکل تخریب دیوار را از بین ببرید.
  • لنزهای دوتایی - بیشتر ببینید! - دو دوربین کامل در انتهای کاوشگر انعطاف پذیر 9.8 فوتی تعبیه شده است. هر زمان که بخواهید در یک منطقه باریک، یک دکمه بین دوربین نمای جلو و دوربین نمای جانبی جابه‌جا می‌شود تا میدان دید متفاوتی داشته باشد. نیازی به آینه اضافی نیست.
  • صفحه نمایش بزرگتر - این بزرگترین صفحه آندوسکوپ دستی در بازار با اندازه 5 اینچ با صفحه نمایش LCD رنگی 720p IPS و تصویر با وضوح 1280x720 HD است. فناوری IPS این صفحه نمایش را برای استفاده در فضای باز بسیار روشن می کند.
  • IP67 ضد آب - بوروسکوپ دارای رتبه IP67 ضد آب برای استفاده در آب و هوای نامساعد و محیط های مرطوب است. کاوشگر دوربین مار از یک رابط هوافضا استفاده می کند که برای استفاده در استخرها، لوله کشی ها و باران ایمن است.
  • مناسب برای کار در تاریکی - شش چراغ LED برای روشنایی قابل تنظیم هستند و به دوربین جلو دید کاملی از تاریک ترین مناطق بازرسی می دهد. دوربین جانبی دارای نور LED خاص خود است. با چراغ قوه و دکمه های نور پس زمینه، آندوسکوپ برای کار در تاریکی عالی است.

 

توضیحات محصول

NTS500 یک دوربین آندوسکوپی صنعتی با کارایی بالا با LCD رنگی 5 اینچی با وضوح بالا است. طراحی ارگونومیک آن به گونه ای است که دکمه های کاربردی اصلی را می توان با یک دست کنترل کرد. عملکردهای Snapshot و ضبط پشتیبانی می شوند، عکس ها و فیلم ها را می توان در کارت حافظه TF (کارت Micro-SD) ذخیره کرد. این محصول دارای نورپردازی با روشنایی بالا، نور پس‌زمینه روی دکمه‌ها و چراغ‌های LED کمکی برای پروب دوربین است تا بتوان از محصول به‌طور معمول و حتی در محیط‌های تاریک استفاده کرد. باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی 3500 میلی آمپر ساعتی امکان 4 ساعت کار مداوم را فراهم می کند.
عملکرد فوق‌العاده آندوسکوپ توسط LCD رنگارنگ 5 اینچی 1280*720 و دوربین بازرسی میکرو HD 1 مگاپیکسلی کاملاً تضمین شده است که می‌تواند جزئیات بسیار واضحی مانند رسوب کربن موتور، ترک‌های داخل موتور را به شما ارائه دهد. یک لوله، موریانه در دیوار، و پین های تراشه.
ما به استفاده از گردن غاز ذهنی سنتی با کیفیت بالا پایبند هستیم. لوله‌های یقه غازی در مقایسه با کابل سیمی ارزان‌قیمتی که توسط مارک‌های دیگر استفاده می‌شود، درجه سفتی بهتری دارند و پس از خم شدن بهتر می‌توانند شکل خود را حفظ کنند. طول لوله به اندازه 3 متر است که به این معنی است که دوربین میکرو می تواند به راحتی وارد هر مکان غیرممکن شود. 6 چراغ LED قابل تنظیم با روشنایی در بالای کاوشگر قرار دارند که به شما کمک می کند هدف را در تاریکی ببینید.
صفحه نمایش 5 اینچی با شیشه سکوریت شده با قابلیت عبور بالا محافظت می شود، به طوری که در هنگام افتادن روی زمین مانند یک تلفن همراه به راحتی نمی شکند. بدنه پلاستیکی صنعتی هم دارای طراحی ارگونومیک و هم ضد لغزندگی است، به طوری که می توانید آن را حتی با یک دست آلوده به آب یا گریس محکم نگه دارید. تسلونگ از فناوری ضد آب برجسته برخوردار است و دستگاه می تواند در آب حتی زمانی که ضد آب کابل فرسوده و شکسته شده است به استفاده از آن ادامه دهد.
هشدار این محصول یک دوربین آندوسکوپی صنعتی است و برای استفاده پزشکی یا معاینه انسانی در نظر گرفته نشده است.

 

جزییات فنی

سازنده تسلونگ
نام تجاری تسلونگ
مدل TSNTS500D55DL3
باتری ها 1 عدد باتری لیتیوم پلیمر مورد نیاز است. (مشمول)
شماره مدل کالا NTS500-5.5-3M-DL
شماره قطعه سازنده NTS500-5.5-3M-DL
نوع لامپ LED
ویژگی های خاص نمایشگر 5 اینچی IPS Color 720P، پروب دوربین دوگانه
وزن مورد 550 گرم