1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور پا مدل FIT KING S9031 - ارسال 10 الی ...

ماساژور پا مدل FIT KING S9031 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور چکمه های فشرده کننده ساق FIT KING برای ریکاوری پا و ساق پا، ماساژور ساق پا ارتقا یافته برای گردش خون، آرامش عضلات، تسکین درد و درد
  • FIT KING Leg Compression Boots Massager for Foot and Calf Recovery, Upgraded Leg Massager for Blood Circulation, Muscle Relaxation, Relief Soreness and Pain

ده الی پانزده روز کاری

برند : FIT KING

مدل : S9031

قیمت محصول :

18,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.15 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور پا مدل FIT KING S9031 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

استفاده برای پاها
نام تجاری FIT KING
رنگ مشکی
کاربردهای خاص محصول بازیابی آسیب
ابعاد محصول 41.9L x 15.2W x 15.8H سانتی متر

درباره این محصول

 

 

  • بازیابی سریع و افزایش عملکرد: دستگاه های فشرده سازی متناوب پنوماتیک، بخش های آستین را در زمان های مختلف به پا و ساق پا به صورت مکانیکی باد و باد می کنند. این فناوری بر اساس آخرین مطالعات بالینی در زمینه فیزیولوژی عضلانی و بازیابی آسیب های ورزشی است.
  • تقویت گردش خون: دارای 3 محفظه هوا (پا، ساق پا و قسمت بالایی ساق پا) است که با یک توالی پیچیده باد و باد می شود تا باعث تحریک ورز دادن و نوازش دست شود، جریان خون را در سراسر بدن به حداکثر می رساند و احساس بی قراری پا را تسکین می دهد، برای تورم ناشی از بیماری هایی مانند DVThoma، دیابت و ... بسیار مفید است.
  • تنظیمات سفارشی سازی: این ماساژور فشرده دارای 3 حالت ماساژ، 3 شدت فشار و 3 زمان درمان (20/25/30 دقیقه) است. چه یک ماساژ واقعی بعد از تمرین یا استراحت کردن بعد از کار طولانی، به راحتی ترکیب مناسبی را پیدا خواهید کرد که برای نیازهای خاص شما بهینه است.
  • استفاده آسان و قابل حمل: این یک سیستم بازیابی فشرده سازی هوا است که طراحی شبیه چکمه دارد، کاری که باید انجام دهید این است که آداپتور و شلنگ را وصل کنید، پاهای خود را داخل آن قرار دهید، سپس درمان خود را از طریق واحد کنترل کنترل کنید. یک کیف حمل همراه است، از مزایای ماساژ در خانه، باشگاه یا حتی مسافرت لذت ببرید.

توضیحات محصول

FIT KING LOGO

سیستم بازیابی فشرده سازی هوا FIT KING

چکمه های فشرده چیست؟

چکمه های فشرده آستین های بادی زیر زانو هستند که به کیسه خواب برای پاها تشبیه می شوند و با استفاده از فشرده سازی هوا، پاها را برای بهبود جریان و گردش خون فشار می دهند.

مهم نیست که چه نوع تمرین یا تمرینی انجام می دهید، ماهیچه های شما ریز پارگی هایی را تجربه می کنند که منجر به درد عضلانی، ادم یا تورم می شود. اگر به طور مناسب بهبود پیدا کنید، به طور طبیعی از بین می رود، اما زمان زیادی طول می کشد و بیشتر اوقات نمی توانید آنقدر صبر کنید. در اینجا چکمه های بازیابی فشرده سازی ارائه می شود، فشرده سازی پویا پنوماتیک را فراهم می کند، انقباض عضلانی را تحریک می کند و جریان خون را افزایش می دهد، اسید لاکتیک را حذف می کند و عضلات شما را سریع تر بهبود می بخشد.

کسانی که به چکمه های ریکاوری FIT KING نیاز دارند

چکمه های فشرده چگونه به بازیابی کمک می کنند؟

میزان فشار بستگی به ماده مورد استفاده، میزان محکم اعمال آن و حرکت روزانه شما دارد. چکمه های فشرده سازی FIT KING با مزایای ثابت شده در تسکین درد، تسریع بهبودی به خوبی مورد بررسی قرار گرفته اند. زمان ایده آل برای استفاده از هوا درمانی هر زمان بعد از تمرین یا تمرین، یک روز سخت در محل کار یا بعد از مسافرت است. می توانید 15 تا 20 دقیقه قبل از تمرین از چکمه های فشرده سازی استفاده کنید و به محل کار بروید که بیشتر روزها را روی پاهای خود می گذرانید و گردش خون شما را افزایش می دهد و به عملکرد بهتر شما کمک می کند.

فناوری سنسور فشار ارتقا یافته

چکمه‌ها می‌توانند پاها تا 15.4 اینچ و ساق پا تا 22 اینچ مناسب باشند. سنسور فشار داخلی بدون توجه به اینکه پاهای شما بزرگ یا کوچک باشند، مناسب ترین فشار را برای شما فراهم می کند.

مزایای چکمه های فشرده سازی FIT KING

مزایای چکمه های فشرده:

 

فشار هوای موثر: حداقل: 60 میلی متر جیوه / میانه: 90 میلی متر جیوه / حداکثر: 140 میلی متر جیوه 3 ناحیه ماساژ و 3 حالت مختلف ماساژ برای پوشش طیف وسیعی از نیازهای درمانی و آرامش بخش کنترلر هوشمند همه کاره کاربر پسند، داده های فشار هوا را به شما نشان می دهد سنسور فشار داخلی می تواند فشار یکسانی را به اندازه های مختلف پاها ارائه دهد پاهای شما را آرام می کند و پرانرژی باشید عملکرد ورزشی را افزایش می دهد و انعطاف پذیری عضلانی را افزایش می دهد ابزارهای توانبخشی بدون دست برای بازیابی از فشارهای عضلانی

 

آسان برای پوشیدن

مواد نوآوری

کیف حمل قابل حمل

 

مواد نوآوری

این ماده با پارچه ریپ استاپ بادوام ارتقا یافته است، کثیف شدن، سبک وزن و تمیز کردن آن آسان نیست.

کیف حمل قابل حمل

به راحتی همه چیز را در آن تا کنید و بسته بندی کنید، از مزایای ماساژ در خانه، باشگاه یا حتی مسافرت لذت ببرید.

 

آسان برای پوشیدن

طراحی زیپ باعث می شود که پوشیدن و درآوردن آن راحت تر باشد.

از مراحل سیستم بازیابی فشرده سازی پا FIT KING استفاده کنید

از مراحل سیستم بازیابی فشرده سازی پا FIT KING استفاده کنید

این سیستم بازیابی فشرده سازی هوا، طراحی شبیه چکمه است، کاری که باید انجام دهید این است که آداپتور و شلنگ را وصل کنید، پاهای خود را داخل آن قرار دهید، سپس درمان خود را از طریق واحد کنترل کنترل کنید.

 

 

 

  • تورم لنفاوی را کاهش می دهد و از واریس و گرفتگی عضلات پا جلوگیری می کند.
  • جریان برگشت ورید و لنف را تسریع می کند، گردش خون را تقویت می کند و متابولیسم را افزایش می دهد
  • ماساژ هندزفری برای لذت بردن از ماساژ در حالت خوابیده یا نشسته
  • عملکرد فوق العاده بی صدا با اختلال صفر
  • تکنولوژی پوشیدنی زیپ با سبک شیک و مد روز

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 42 × 18 × 17 سانتی متر; 2.15 کیلوگرم
  • سازنده: FIT KING
  • ASIN : B09CTNDLS5
  • مرجع سازنده: S9031



     
  •