1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. اسکوتر
  4. اسکوتر کودکان مدل Ziggy 3-Wheel ZG-7038 - ارسال 10 الی ...

اسکوتر کودکان مدل Ziggy 3-Wheel ZG-7038 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

اسکوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • روروک مخصوص بچه ها شیب دار 3 چرخ زیگی، اسکوتر هوشمند ضربه ای با دسته قابل تنظیم ارتفاع، اسکوتر دونده با چرخ های LED PU و ترمز موجود در رنگ های قرمز آبی مشکی بنفش صورتی
  • Ziggy 3-Wheel Tilt Kids Scooter, Smart Kick Scooter with Height Adjustable Handle, Runner Scooter with LED PU Wheels & Brake availble in Red Blue Black Purple Pink colors

ده الی پانزده روز کاری

برند : Ziggy

مدل : ZG-7038

قیمت محصول :

5,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.7 کیلوگرم

معرفی محصول

اسکوتر کودکان مدل Ziggy 3-Wheel ZG-7038 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری زیگی
رنگ مشکی
محدوده سنی (توضیحات) بالغ
ویژگی های خاص چرخ روشن، ارتفاع دسته قابل تنظیم
محدودیت وزن 50 کیلوگرم

درباره این محصول

  • چرخ های LED - 2 چرخ LED بزرگ جلو و چرخ های LED کوچک PU عقب
  • بلبرینگ ABEC-7 به کودکان اجازه می دهد تا به طور پایدار، نرم و بی صدا سر بخورند.
  • چهار گزینه ارتفاع قابل تنظیم برای دسته، حداکثر وزن: 50 کیلوگرم
  • فناوری تکیه به فرمان و طراحی سبک وزن، کنترل بهتری بر چرخش و حفظ تعادل دارد

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ مشکی
تعداد آیتم ها 1
امکانات چرخ روشن، ارتفاع دسته قابل تنظیم
نام تجاری زیگی
حداکثر ظرفیت وزن 50 کیلوگرم
سازنده زیگی
شماره مدل کالا ZG-7038
ابعاد محصول 59 × 50.5 × 59 سانتی متر؛ 2.7 کیلوگرم
ASIN B08V4QSM6J

 

از سازنده

اسکوترهای زیگی

سبک زندگی اسکوتر

 

زیگی

ما متعهد به طراحی و ساخت محصولاتی با اجزای با کیفیت بالا هستیم که نه تنها ایمن، بلکه در عین حال سرگرم کننده برای فرزند شما هستند.

اسکوتر شیب دار 3 چرخ ZIGGY با چراغ های LED

برای کودکان و نوجوانان از 3 تا 8 سال.

زمان اسکوت کردن است! اسکوتر شیب دار 3 چرخ Ziggy برای کودکان نوپا عالی است و راهی عالی برای کار کردن تا سواری های بزرگتر است. موجود در عرشه های ضد لغزش رنگ های مختلف، کودک شما می تواند باحال ترین کودک نوپا در بلوک باشد. این اسکوتر دارای سه چرخ LED پر زرق و برق است که نیازی به باتری ندارد و مجهز به دسته های آسان برای بوت شدن است. طراحی سبک وزن و مستحکم آن به همراه یک فرمان خمیده، سواری آن را فوق العاده آسان می کند.

  • چرخ های LED سفید - 2 چرخ LED بزرگ جلو و چرخ LED کوچک عقب
  • چرخ‌های PU عریض - چرخ‌های نرم و عریض PU سواری پایدار، روان و بی‌صدا را تضمین می‌کنند.
  • بلبرینگ ABEC-7 - به کودکان اجازه می دهد تا با حفظ ثبات به آرامی سر بخورند
  • دسته قابل تنظیم – دسته دارای 4 تنظیم ارتفاع برای متناسب با راحتی کودک شما است
  • فناوری تکیه به فرمان و طراحی سبک وزن، کنترل بهتری در پیچ ها ارائه می دهد و به حفظ تعادل کمک می کند
  • مونتاژ آسان - اسکوتر کمتر از یک دقیقه طول می کشد تا فرمان را به عرشه متصل کند. این دارای یک دکمه آزاد کننده است که به شما امکان می دهد به راحتی دسته را جدا کنید
  • دکمه قفل فرمان در پایین عرشه به شما امکان می دهد تا ویژگی تیتراژ را قفل کنید تا سوارکاران اولیه بتوانند با خیال راحت تعادل را به دست آورند.
  • حداکثر وزن: 50 کیلوگرم

چرخ های پر زرق و برق

عرشه عریض و ضد لغزش

آسان برای هدایت

 

عرشه عریض و ضد لغزش

عرشه اسکوتر از فایبرگلاس تقویت شده با دستگیره لاستیکی ضد لغزش ساخته شده است. عرشه برای ایمنی بیشتر در ارتفاع کم و پهن‌تر ساخته شده است. قاب آلومینیومی تقویت شده سبک وزن نیز باعث می شود کودک شما به راحتی از روی حاشیه ها بلند شود.

آسان برای هدایت

اسکوتر زیگی دارای طراحی تکیه به فرمان است که مهارت های تعادل را برای راحتی و دقت به خوبی تنظیم می کند. قفل ساقه و ضربه ای به 4 گزینه تنظیم ارتفاع ایمن اجازه می دهد تا کودک در حال رشد شما تا 8 سال را در خود جای دهد.

چرخ های پر زرق و برق

چرخ‌های 3PU هنگام سواری روشن می‌شوند و با تشویق بچه‌ها و اضافه کردن سرگرمی کودکانه، روشن‌تر می‌شوند. تماشای این بازی سرگرم کننده است و باعث می شود بازی در فضای باز عصر حتی بهتر شود.

 

دسته قابل تنظیم و قابل حمل

قفل فرمان

مکانیسم تاشو

 

قفل فرمان

قفل فرمان از فرمان دهی فرمان جلوگیری می کند، که این امر باعث می شود تا سواران اولیه قبل از اینکه آماده حرکت به سطح بعدی و تمرین چرخش شوند، تعادل خود را حفظ کنند.

مکانیسم تاشو

دسته را می توان به راحتی جدا کرد و در زیر عرشه اسکوتر محکم کرد که به به حداقل رساندن فضای ذخیره سازی کمک می کند. اکنون می توانید اسکوتر خود را در جای دیگری ذخیره کنید یا آن را با خود در هر مکانی حمل کنید.

دسته قابل تنظیم و قابل حمل

اسکوتر زیگی دارای دسته آلیاژی 4 ارتفاع قابل جدا شدن است که به شما امکان می دهد اسکوتر را در فضاهای تنگ نگهداری کنید و حتی با آن در هر مکانی سفر کنید. فقط دکمه را فشار دهید، دسته را جدا کرده و روی عرشه محکم کنید و همه چیز آماده است.

تصاویر سبک زندگی

ساخت پریمیوم

طراحی جمع و جور با یک صفحه عرشه عریض کم ارتفاع است که پایداری را در حین حرکت بهبود می بخشد. ساختار سبک وزن عالی برای سوارکاران جوانی که با دسته قابل تنظیم با آنها رشد می کنند، عالی است. دسته فرمان با یک دکمه فضای ذخیره سازی را به حداقل می رساند و نگهداری آن را آسان می کند.

سواری ایمن تر

روروک مخصوص بچه ها دارای یک دسته لاستیکی ضد لغزش و یک دستگیره ضد لغزش روی عرشه بسیار عریض است. این به کودک شما اجازه می دهد تا در حرکت پایدارتر باشد. دارای ترمز عقب با واکنش سریع در زمانی که کودک شما می خواهد بایستد. ترمز 3 لایه استیل ضد زنگ دارای یک ترمز عقب است که به سختی نمی توان آن را از دست داد که فقط به کودک شما نیاز دارد که آن را فشار دهد. عرشه فایبرگلاس تقویت شده 50 کیلوگرم را پشتیبانی می کند.