1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور پشت و پا مدل Snailax 2 In 1 Shiatsu ...

ماساژور پشت و پا مدل Snailax 2 In 1 Shiatsu Foot - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور پشت و پا شیاتسو Snailax 2 in 1 with Heat Kneading Feet Massager with Heat Pad بالش ماساژور پشت یا ماساژورهای گرم کننده پا برای تسکین درد پشت ساق پا مشکی
  • Snailax 2 In 1 Shiatsu Foot And Back Massager With Heat Kneading Feet Massager Machine With Heating Pad Back Massage Cushion Or Foot Warmer Massagers For Back Leg Foot Pain Relief Black

ده الی پانزده روز کاری

برند : Snailax

مدل : SL-522-S

قیمت محصول :

6,550,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.62 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور پشت و پا مدل Snailax 2 In 1 Shiatsu Foot - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

استفاده برای پشت، پا
مواد مخمل خواب دار، لاستیک
نام تجاری حلزون
رنگ مشکی
ویژگی های خاص حرارت

درباره این محصول

  • طراحی همه کاره - ماساژور شیاتسو با گرما برای استفاده چند منظوره طراحی شده است. این یک دستگاه ماساژ پا خوب است، گرم کننده پا است و پس از جدا کردن پوشش بالایی می تواند یک پد گرم کننده پشتی یا بالشتک صندلی ماساژور پشت شیاتسو باشد. ماساژور قابل حمل برای ماساژ کل بدن.
  • تسکین درد و رفع خستگی - ماساژور Snailax دارای 8 غلتک چرخشی شیاتسو است که ماساژ ورز دادن بافت عمیق را برای کمر، گردن، ران، ساق پا، پا ارائه می دهد، به تسکین سفت، تنش، گره، درد عضلانی و رفع خستگی بعد از کار طولانی یا طولانی مدت کمک می کند. سفر.
  • گرما درمانی- ماساژور پا دارای گرما روی توپ های شیاتسو و پد حرارتی برای شست پا و بهبودی است. این می تواند به سرعت پاها را گرم و کاملاً گرم کند، ماساژورهای پا را آرام تر می کند، به بهبود گردش خون، تسکین تنش عضلانی، نوروپاتی، فاشیای کف پا کمک می کند. مجهز به سیستم حفاظت از گرمای بیش از حد استفاده ایمن را تضمین می کند.
  • استفاده راحت - ماساژور پا و پشت سبک و قابل حمل است، به شما امکان می دهد روی مبل، تخت یا صندلی خود در دفتر یا خانه استراحت کنید و به راحتی با کنترل از راه دور سیمی کار کنید. جشنواره عالی، تولد، هدیه کریسمس برای مامان، پدر، دوست یا هر یک از عزیزان شما.
  • پارچه مخملی فوق العاده دنج - کوسن احساس راحتی و عالی را برای لمس بدن ارائه می دهد. روکش بالایی قابل جدا شدن و شستشو در ماشین می باشد. کف لاستیکی بدون لغزش آن را در جای خود نگه می دارد. به هر دلیلی، اگر از ماساژور پا Snailax Electric راضی نیستید، ظرف 30 روز آن را برگردانید و کل پول خود را پس بگیرید.

 

توضیحات محصول

حلزون

درباره Snailax

سرعت زندگی سریع خود را به سبک زندگی آرامش بخش حلزون کاهش دهید. Snailax منبع قابل اعتماد شما برای محصولات مراقبت شخصی و ماساژور با کیفیت بالا است.

در کار پرمشغله فعلی و زندگی پر سر و صدا، از یک لحظه آرامش و آسایش همراه با ماساژ لذت ببرید.

1

2

3

4

 

روکش بالایی قابل جابجایی

ماساژور برقی پا شیاتسو را می توان به عنوان ماساژور پشت یا بالشتک ماساژ برای کل بدن تبدیل کرد. به سادگی رویه ماساژور پا را با زیپ بردارید، می تواند ماساژ و گرمایش پشت، کمر و شکم را فراهم کند که چند کاره و مفید است.

ایمنی و عملیات آسان

ماساژور پا شیاتسو با قابلیت تغییر جهت چرخش یک تجهیزات ضروری ماساژ خانگی است. هنگامی که از ماساژ پا لذت می برید، به سادگی با کنترل از راه دور کار کنید. خاموش شدن خودکار پس از 15 دقیقه برای استفاده ایمن تنظیم می شود.

عملیات ماساژ شیاتسو

ماساژور پا شیاتسو دارای گره های ماساژ شیاتسو با روکش سیلیکونی مخصوصی است که در مقایسه با ماساژورهای معمولی کف پا را نرم تر و آرام تر می کند. شیاتسو ورز دهنده باعث آرامش برای درد پا و درد پا پس از پیاده روی طولانی یا کار می شود.

5

روکش بالایی قابل جدا شدن و شستشو

به سادگی زیپ بالا را باز کنید، ماساژور پا به یک ماساژور پشت یا پد گرم کننده برای تسکین بدن تبدیل می شود.

برای رهایی از خستگی پاهای شما پس از کار طولانی مدت یا راه رفتن و دردهای پا در همه جا، جمع و جور و حمل آسان طراحی شده است که به شما امکان می دهد از ماساژ پاهای قابل حمل در خانه، اداره، هواپیما یا در سفرهای طولانی لذت ببرید.

همچنین می تواند هدیه خوبی برای دوستان و خانواده شما در کریسمس، روز پدر و مادر باشد.

6