1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساندویچ ساز
  4. وافل ساز مدل Geepas GWM36538 - ارسال 10 الی ۱۵ ...

وافل ساز مدل Geepas GWM36538 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ساندویچ ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • وافل ساز Geepas – 5 تکه قلب شکل نچسب برقی بلژیکی با کنترل دمای قابل تنظیم دستگاه آمریکایی، اتو – 2 سال گارانتی، 1000 وات، نقره ای و مشکی
  • Geepas Waffle Maker – 5 Slice Heart Shaped Non-Stick Electric Belgian with Adjustable Temperature Control American Machine, Iron - 2 Years Warranty, 1000W, Silver & Black

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GWM36538

قیمت محصول :

2,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.62 کیلوگرم

معرفی محصول

وافل ساز مدل Geepas GWM36538 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

ویژگی های خاص کنترل دما، پوشش نچسب، لمس خنک
رنگ نقره ای و مشکی
مواد چدن
نام تجاری جیپاس
ابعاد محصول 22.5D x 28.5W x 13.5H سانتی متر

درباره این محصول

  • ✅ 5 وافل خوشمزه را همزمان درست می کند: با بشقاب های نچسب بزرگ، دستگاه وافل به شما امکان می دهد همزمان 5 وافل را با زمان پخت تنها 5 دقیقه به انتخاب خود بپزید، از وافل آمریکایی شیرین تا وافل سیب زمینی خوش طعم.
  • ✅ بشقاب های پوششی نچسب: به لطف صفحات نچسب پخت، وافل های خوش طعم را به راحتی فقط با یک لمس روغن بپزید. در حالی که تمیز کردن را آسان می کنید، به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
  • ✅ نشانگر روشنایی نیرو و آماده، کنترل ترموستاتیک: نشانگر نور مناسب زمانی را نشان می‌دهد که دستگاه وافل به دمای ایده‌آل برای شروع پخت و پز دسته‌ای از وافل‌های آمریکایی/بلژیکی آمریکایی/بلژیکی با کیفیت رستورانی و آمریکایی رسیده است.
  • ✅ویژگی ها: وافل ساز از دسته لمسی خنکی بهره می برد که به شما امکان می دهد وافل های خود را بررسی کنید و در عین حال از شما در برابر گرمای دستگاه، ذخیره سازی سیم، چراغ آماده نشانگر و پایه های ضد لغزش محافظت کنید.
  • ✅ شامل 2 سال گارانتی سازنده

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GWM36538
رنگ نقره ای و مشکی
ابعاد محصول 22.5 x 28.5 x 13.5 سانتی متر؛ 1.62 کیلوگرم
توان / وات 1000 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد چدن
خاموش شدن خودکار نه
ویژگی های خاص کنترل دما، پوشش نچسب، لمس خنک
وزن مورد 1.62 کیلوگرم

از سازنده

جیپاس

جیپاس

جیپاس

جیپاس

همزمان 5 وافل خوشمزه درست می کند

با بشقاب های بزرگ نچسب، دستگاه وافل به شما امکان می دهد 5 وافل را همزمان با زمان پخت 5 دقیقه به انتخاب خود بپزید، از وافل آمریکایی شیرین گرفته تا وافل سیب زمینی خوش طعم.

صفحات پوششی نچسب

به لطف بشقاب های پخت نچسب، وافل های خوش طعم را به راحتی با یک لمس روغن بپزید. در حالی که تمیز کردن را آسان می کنید، به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

آسان تمیز میشود

پس از خنک شدن دستگاه وافل، به سادگی آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. ذخیره‌سازی سیم، پایه‌های بدون لغزش برای آسان‌تر کردن فضای ذخیره‌سازی، ما یک نگهدارنده سیم برق قرار داده‌ایم که به شما امکان می‌دهد سرب را بپیچید و به دور آن وصل کنید تا در مشخصات کلی دستگاه ذخیره شوند و دارای پایه‌های ضد لغزش باشند. دسته لمسی خنک وقتی وافل ساز خود را باز می کنید نگران داغ شدن انگشتان خود نباشید. استفاده از دسته لمسی خنک به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت درب آن را باز کنید تا پخت و پز را بررسی کنید و وافل‌های خود را بچرخانید تا یکنواخت قهوه‌ای شوند.

جیپاس