1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پنکه سقفی و ایستاده
  4. پنکه سقفی هوشمند reiga 70- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز ...

پنکه سقفی هوشمند reiga 70- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پنکه سقفی هوشمند reiga 70 اینچی بدون نور، فن های سقفی چوبی بزرگ با موتور DC با کنترل از راه دور موتور DC برگشت پذیر، صرفه جویی در مصرف انرژی برای خانه مزرعه ای آشپزخانه پاسیو اتاق خواب
  • نام تجاری ریگا رنگ چوب جامد طراحی فن برقی پنکه سقفی منبع انرژی سیم برقی سبک نوین ابعاد محصول 132D x 132W x 40H سانتی متر نوع اتاق آشپزخانه ویژگی های خاص تایمر کاربردهای توصیه شده برای محصول تهویه، گردش هوا نوع نصب Downrod Mount

ده الی پانزده روز کاری

برند : reiga

مدل : reiga 70 Smart Ceiling Fan without

قیمت محصول :

23,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 8.6 کیلوگرم

معرفی محصول

پنکه سقفی هوشمند reiga 70- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • این پنکه سقفی کلاسیک و قدیمی دارای طراحی نصب میله ای، سیستم تعلیق پیشرفته داخلی، نصب آسان است. برای کاربردهای مسکونی و تجاری ایده آل است.
  • چرخش دو طرفه: عملکرد کنترل برگشت پذیر به شما امکان می دهد جهت پنکه سقفی چوبی را از جریان هوا به سمت پایین در طول تابستان به سمت بالا در طول دوره سردتر زمستان تغییر دهید تا گرمای از دست رفته را از سقف بازیابی کنید و هزینه های انرژی را کاهش دهید.
  • نصب آسان و جاگذاری سریع: مونتاژ میله پایین استاندارد 10 اینچی و حداقل طول میله پایین 6 اینچی. قطر پایین میله 1.04 اینچ است
  • کنترل از راه دور reiga با سرعت کنترل، ویژگی معکوس، عملکرد زمان بندی 1/3/6، تنظیم عملکرد تایمر هنگام خواب و بدون نگرانی در مورد شما احساس خنکی بیش از حد در شب.
  • این برای فضای داخلی یا خارجی، مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، پاسیوهای سرپوشیده، آلاچیق ها مناسب است.

جزییات فنی

نام تجاری ریگا
رنگ چوب جامد
ابعاد محصول 165 x 165 x 42 سانتی متر؛ 8.6 کیلوگرم
مواد چوب
خاموش شدن خودکار بله
تعداد سرعت ‎6
سطح نویز 35 دسی بل
ویژگی های خاص تایمر
وزن مورد 8.6 کیلوگرم
نمک B09Z6K7C31

 


توضیحات محصول

پنکه سقفی

reiga یک تولید کننده پنکه سقفی برای بیش از 15 سال است. موتور DC پنکه سقفی reiga قوی و بدون صدا است. طراحی عالی با سرعت حاکم، ویژگی زمان بندی، نور روشن. نصب آسان و متعادل اجرا می شود به طوری که بدون لرزش حتی با سرعت بالا. پنکه سقفی، ریگا بهترین انتخاب شماست!

1

1

1

1

موتور بی صدا

موتور 155 * 20 میلی متر ساخته شده از فولاد سیلیکونی با حرکت هوای قوی و عملکرد آرام زمزمه، چرخش بی صدا، صرفه جویی در انرژی و محیط زیست.

عملکرد تطبیق پذیری

فن سقفی همچنین تنظیمات سرعت چندگانه، عملکرد زمان بندی 1/2/4/8 ساعت، گزینه های مختلف نصب و موتوری بی صدا را ارائه می دهد، خانواده را در برابر بیماری های تهویه مطبوع محافظت می کند، در حالی که استراحت و لذت می برد.

عملکرد معکوس

در هوای گرم تر، جریان هوا یک اثر خنک کننده باد بر روی پوست شما ایجاد می کند و شما را خنک نگه می دارد و در عین حال هزینه انرژی را کاهش می دهد.

در زمستان، یک سوئیچ را بچرخانید و به راحتی فن خود را در جهت معکوس راه اندازی کنید تا هوای داغ محبوس شده در نزدیکی سقف به گردش درآید. با کاهش هزینه های گرمایش، راحتی خود را افزایش دهید.

2