1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. قهوه ساز و ایس تی ساز جیپاس مدل Geepas GCM41516 ...

قهوه ساز و ایس تی ساز جیپاس مدل Geepas GCM41516 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • یخ‌چای/قهوه‌ساز 700 واتی Geepas GCM41516 با فیلتر نایلون دائمی، ظرفیت 2.5 لیتر، مشکی
  • Geepas GCM41516 700W Ice Tea/Coffee Maker with Permanent Nylon Filter, 2.5 Liter Capacity, Black

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GCM41516

قیمت محصول :

43,120,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2 کیلوگرم

معرفی محصول

قهوه ساز و ایس تی ساز جیپاس مدل Geepas GCM41516 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
ظرفیت 2.5 لیتر
رنگ نقره ای / مشکی
ویژگی های خاص فیلتر دائمی
مواد شیشه

درباره این محصول

  • پارچ تزریق آب شیشه ای - لوله تزریق به شما این امکان را می دهد که طعم نوشیدنی یخی خود را پس از دم کشیدن سفارشی کنید. مملو از میوه، سبزیجات، گیاهان دارویی، چوب دارچین، دانه های وانیل یا طعم دهنده دلخواه شما. تمام قسمت های دمنده قابل استفاده مجدد بوده و قابل شستشو هستند.
  • انتخابگر قدرت دم کردن قابل تنظیم - با انتخابگر قدرت دم کردن، چای سرد یا قهوه سرد را به صورت سفارشی دم کنید. هر بار با کنترل قدرت نوشیدنی دم شده برای یک پارچ عالی، حدس و گمان زمان دم را حذف کنید.
  • تمیز کردن آسان - با یک پارچ شیشه ای قابل جابجایی و فیلتر دائمی، تمام قطعات به راحتی تمیز می شوند و هیچ آشفتگی در مورد تمیز کردن باقی نمی ماند. تمیز کردن آسان است، فقط 2 یا 3 دایره را با آب سرد انجام دهید تا دستگاه را قبل از دم کردن اولین فنجان چای/قهوه یا بعد از چندین بار استفاده تمیز کنید.

 

جزییات فنی

ابعاد محصول 28 × 20 × 40 سانتی متر؛ 2 کیلوگرم
وزن مورد 2 کیلوگرم
حجم مورد 2.5 لیتر
دستورالعمل های مراقبت شستن دست
آیا مونتاژ لازم است نه
تعداد قطعات 1
توضیحات گارانتی سازنده 2 ساله
باتری های مورد نیاز نه
اجزای شامل ۱ عدد یخ‌چای/قهوه‌ساز 700 واتی Geepas GCM41516 با فیلتر نایلون دائمی، ظرفیت 2.5 لیتر، مشکی

 

از سازنده

 

 

  • قهوه یخی یا داغ در عرض چند دقیقه: این قهوه ساز به سرعت قهوه فیلتر دم شده داغ یا چای سرد را با طعم شما سرو می کند. استفاده سریع و آسان، سه مرحله ساده را دنبال کنید تا در عرض چند دقیقه از نوشیدنی های قهوه سرد و داغ لذت ببرید.
  • فقط پر کنید و خنک کنید، 3 مرحله آسان: این دستگاه قهوه سرد با کاربری آسان به شما این امکان را می دهد که قهوه یخی مورد علاقه خود را در چند دقیقه در خانه درست کنید. در سه مرحله ساده، دستگاه را با آب پر کنید، قهوه خود را با قاشق بریزید و دکمه پاور را فشار دهید تا دم کردن قهوه خود را شروع کنید و یخ را به فنجان اضافه کنید. شروع را فشار دهید و قهوه ریختن را تماشا کنید!

 

 

 

 

  • AUTO POWER OFF: و عملکرد خاموش خودکار برای سهولت استفاده، دستگاه قهوه خاموش پس از دم کردن کامل.
  • استفاده آسان: دستگاه باریستا آیس کافه با یک قاشق دستی عرضه می شود که مقدار مناسبی از قهوه را برای نوشیدنی شما فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که از علامت های خوانا بر روی مخزن آب با ظرفیت 875 میلی لیتر برای اندازه گیری آب و یخ استفاده کنید تا الهی ترین دستور پخت قهوه را ایجاد کنید.
  • در عرض چند دقیقه آماده است: به سرعت و به راحتی قهوه سرد تازه یا قهوه داغ طعم‌دار را همانطور که دوست دارید دم کنید، مستقیماً روی یخ در ظرف 2.5 لیتری یا لیوان یا فنجان مسافرتی مورد علاقه خود بریزید. ایده آل برای روزهای شلوغ یا کسانی که عاشق قهوه خود در حال حرکت هستند.