1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. توستر
  4. توستر جیپاس مدل Geepas 1100W 4 Slices - ارسال 10 ...

توستر جیپاس مدل Geepas 1100W 4 Slices - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

توستر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • توستر نان 4 تکه Geepas 1100W، سینی خرده نان، محل نگهداری سیم، 7 تنظیمات با عملکرد لغو، یخ زدایی و گرم کردن مجدد - 2 سال گارانتی
  • Geepas 1100W 4 Slices Bread Toaster, Crumb Tray, Cord Storage, 7 Settings With Cancel, Defrost & Reheat Function – 2 Years Warranty

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : 2724588501725

قیمت محصول :

3,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.86 کیلوگرم

معرفی محصول

توستر جیپاس مدل Geepas 1100W 4 Slices - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری جیپاس
رنگ چند رنگ
ابعاد محصول 7.3D x 16.9W x 8.3H سانتی متر
وات 1100 وات
ویژگی های خاص کنترل قهوه ای شدن متغیر، عملکرد لغو

درباره این محصول

  • کنترل دما – توستر به طور خودکار دما را برای برشته کردن نان انتخاب می کند: نه خیلی کم، اما نه خیلی زیاد، دمای ایده آل را برای گریل کامل نان تا زمانی که قهوه ای طلایی شود انتخاب می کند.
  • سینی خرده نان – ظرفی که به راحتی بیرون می زند، جمع آوری و دور ریختن خرده های نان تست را بسیار آسان می کند - فقط این ظرف را بیرون بکشید و خرده نان ها را داخل سطل زباله خالی کنید و دوباره در آن قرار دهید.
  • 4 SLICE – 4 جای نان برای شما یک افزودنی شگفت انگیز به صبحانه، شام یا شام دو نفره فراهم می کند، به عبارت دیگر، اگر یک توستر دو اسلات داشته باشید، کمتر از نیمی از زمان را صرف می کنید.
  • ذخیره بند ناف - محفظه برای ذخیره بند ناف اکنون بسیار دست کم گرفته شده است. مزیت اصلی آن این است که بند ناف آویزان نمی شود، آویزان نمی شود یا به طور تصادفی دروغ نمی شود و فضا را هدر نمی دهد، در نتیجه این گوشه زشت می شود. می توانید به زیبایی سیم را روی سیم پیچ در محفظه مخفی بپیچید.
  • سطوح قهوه ای شدن - همه افراد متفاوت هستند و همه سلیقه های متفاوتی دارند. برخی افراد نان تست به سختی سرخ شده را دوست دارند و برخی دیگر نان تست را که تا پوسته قهوه ای برشته شده است. مخصوصاً برای این کار، پنلی را قرار می دهیم که می توانید درجه سرخ کردن نان تست را تنظیم کنید. برای تغییر برنامه فقط باید دستگیره را بچرخانید و مقدار دلخواه را تنظیم کنید. اکنون می توانید برای خود و دیگران نان تست درست کنید.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل 2724588501725
رنگ چند رنگ
ابعاد محصول 18.6 x 42.8 x 21 سانتی متر؛ 1.86 کیلوگرم
توان / وات 1100 وات
ویژگی های خاص کنترل قهوه ای متغیر، عملکرد لغو
وزن مورد 1.86 کیلوگرم

 

از سازنده

توستر نان 4 تکه Geepas 1100W سینی خرده نان

امکانات:

 

  • ظرفیت برش با تنظیمات کنترل قهوه ای شدن - این توستر برای یک یا همه خانواده ایده آل است، این توستر امکان برشته شدن 4 تکه نان را به طور همزمان برای راحتی شما فراهم می کند. با 6 تنظیم کنترل برشته کردن، می توانید اطمینان حاصل کنید که اقلام برشته شده به دلخواه شما قهوه ای می شوند، در حالی که تنظیم لغو به شما امکان می دهد چرخه برشته کردن را در اواسط راه متوقف کنید.
  • موتور قدرتمند - یک موتور قدرتمند کلید موفقیت در یک توستر است، نکته اصلی این است که در آن زیاده روی نکنید. در توستر ما یک موتور 1100 وات وجود دارد که گرم شدن خوب عناصر گرمایشی را تضمین می کند که به نوبه خود به معنای برشته کردن نان تست خوب است. همچنین موتور، بردها و المنت های گرمایشی از عناصر باکیفیت ساخته شده اند که نوید دوام قطعات و زمان طولانی کارکرد توستر را می دهد.
  • ایمنی و پایداری پیشرفته - این توستر دارای پنجره‌های بازشو خودکار، دیوارهای لمسی خنک و پایه‌های ضد لغزش برای ایمنی و پایداری بیشتر است، این توستر دارای همه چیزهایی است که برای اطمینان از آرامش خاطر در هنگام استفاده از دستگاه نیاز دارید.

 

توستر نان 4 تکه Geepas 1100W سینی خرده نان

تمیز کردن آسان با ذخیره سیم - این توستر Geepas 4 Slice دارای عملکردی است، اما تمیز کردن آن پس از استفاده نیز آسان است. با یک سینی خرده نان قابل جابجایی، بقایای برشته شده قبل از اینکه به سطوح کار آشپزخانه شما راه پیدا کنند، گرفته می شود. علاوه بر این، ذخیره‌سازی سیم یکپارچه سطوح را مرتب نگه می‌دارد، بنابراین لازم نیست نگران میزهای کاری نامرتب باشید.