1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز گیمینگ شکل Z مدل Chulovs Gaming Desk 47.2 Inch ...

میز گیمینگ شکل Z مدل Chulovs Gaming Desk 47.2 Inch Z - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز بازی Chulovs میز کامپیوتر 47.2 اینچی Z شکل ایستگاه کاری رایانه شخصی میز اداری خانگی با جای فنجان سطح فیبر کربن و قلاب هدفون (Z شکل)
  • Chulovs Gaming Desk 47.2 Inch Z Shaped Computer Desk Pc Gaming Workstation Home Office Desk with Carbon Fiber Surface Cup Holder and Headphone Hook (Z-shaped)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Chulovs

مدل : Z-shaped

قیمت محصول :

6,950,000تومان

مشخصات محصول

وزن 14 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ شکل Z مدل Chulovs Gaming Desk 47.2 Inch Z - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری چولوف ها
شکل مستطیل شکل
ابعاد محصول 50D x 80W x 15H سانتی متر
رنگ Z شکل
سبک نوین
نوع متریال بالا کامپیوتر
نوع اتاق دفتر
تعداد کشو 1
نوع نصب پایه طبقه
اتمام مبلمان مشکی

 


درباره این محصول

  • سطح بازی بزرگ: برای بازی طراحی شده است، دسکتاپ بازی بزرگ می تواند تا هر اندازه مانیتور را پشتیبانی کند. علاوه بر مانیتور، ماوس و کیبورد، فضای زیادی برای سایر دستگاه های بازی و همچنین فضای زیادی برای دستان شما وجود دارد.
  • سطح فیبر کربن: میز بازی Chulovs برای همه بازیکنان بازی طراحی شده است. رومیزی بافت فیبر کربن، لمس صاف، ظاهر بافت، مقاوم در برابر خش، طراحی ضد برخورد، و عملکرد بهتری از ضد آب و ضد عرق، بازی های ارتقا یافته و تجربه اداری دارد.
  • Gamer Friendly: این میز مجهز به قلاب هدفون و جای فنجان در کنار آن است که دسترسی به آن برای نوشیدن و گوش دادن آسان است. محیط بازی و کار راحت تری را برای شما فراهم می کند.
  • پایه محکم Z/Y شکل: میز بازی Chulovs عملکرد قوی در طراحی ساختاری و پایداری دارد. قاب فلزی با کیفیت بالا باعث می شود که پایداری بهتری داشته باشد، با ظرفیت تحمل بار قوی.
  • خدمات مشتری - ما محصولات خود را با استانداردهای بالا نگه می داریم و امیدواریم که شما تجربه ای عالی با استفاده از میزهای بازی ما داشته باشید. لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید، ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما برای حل مشکلات شما انجام خواهیم داد.

 

جزییات فنی

نام تجاری چولوف ها
رنگ Z شکل
ابعاد محصول 50 × 80 × 15 سانتی متر؛ 14 کیلوگرم
وزن مورد 14 کیلوگرم