1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز گیمینگ ارگونومیک شکل L مدل Eureka Ergonomic L Shaped...

میز گیمینگ ارگونومیک شکل L مدل Eureka Ergonomic L Shaped Gaming - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز بازی ارگونومیک L شکل Eureka، میز کامپیوتر گوشه ای 61 اینچی، میز تحریر مطالعه اداری مدرن، میز بازی خانگی با ماوس پد و مدیریت کابل، قاب فلزی محکم، مونتاژ آسان، سمت چپ
  • Eureka Ergonomic L Shaped Gaming Desk, 61 Inch Corner Computer Desk, Modern Office Study Writing Desk, Home Gaming Table with Mouse Pad & Cable Management, Sturdy Metal Frame, Easy to Assembly, Left

بیش از پانزده روز کاری

برند : Eureka

مدل : LEFT-60B

قیمت محصول :

49,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 24.8 کیلوگرم

معرفی محصول

میز گیمینگ ارگونومیک شکل L مدل Eureka Ergonomic L Shaped Gaming - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری EE EUREKA ERGONOMIC
شکل L شکل
ابعاد محصول 155.4D x 110W x 76.2H سانتی متر
رنگ مشکی
سبک روستایی کشور
نوع متریال بالا چوب مهندسی شده
نوع پایان لاکی شده
ویژگی های خاص ارگونومیک
نوع اتاق دفتر
کاربردهای توصیه شده برای محصول بازی

 


درباره این محصول

  • مرکز چند وظیفه ای: میز را به مناطق مختلف تقسیم کنید! طراحی L شکل به شما این امکان را می دهد که از یک طرف به عنوان ایستگاه کاری خود و از طرف دیگر برای موارد مهم تر، مانند تنظیمات بازی خود استفاده کنید!
  • رومیزی بسیار بزرگ: میز 61 اینچی ما به شکل L از گوشه های اتاق شما به طور موثر استفاده می کند و هنگام نوشتن، بازی، کار با رایانه و سایر فعالیت های دفتر خانه، سطح زیادی را برای صفحه کلید و ماوس شما ارائه می دهد.
  • افزایش فضای پا و راحتی: طراحی بدون مانع فضای بیشتری را در زیر میز برای حرکت و ذخیره پاهای شما فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که بدن خود را آزاد کنید، زمانی که احساس خستگی می کنید کمی کشش دهید.
  • مواد سازگار با محیط زیست: دسکتاپ ما از تخته خرده چوب سازگار با فاز 2 و TSCA Title VI ساخته شده است که انتشار فرمالدئید بسیار کمتری نسبت به سایر تخته های معمول دارد.
  • موارد شامل: 1 * 61 اینچ میز گوشه، 1 * پد ماوس منحصر به فرد (80 * 60 سانتی متر)، 4 * پد تسطیح پا قابل تنظیم، 1 * دستورالعمل مونتاژ، 1 * آچار آلن برای مونتاژ آسان.

 

جزییات فنی

نام تجاری EE EUREKA ERGONOMIC
شماره مدل LEFT-60B
رنگ مشکی
ابعاد محصول 110.01 x 155.4 x 76.2 سانتی‌متر؛ 24.77 کیلوگرم
مواد چوب
ویژگی های خاص ارگونومیک
وزن مورد 24.8 کیلوگرم

توضیحات محصول

میز کامپیوتر گیمینگ L شکل EE EUREKA ERGONOMIC با پد ماوس قابل جابجایی بزرگ (دست چپ، مشکی، 61 اینچی) ساده مدرن و مستحکم، صرفه جویی در فضای اتاق پا ساخته شده از رومیزی بزرگ در 2 تکه، میز را می توان به دو طرف جدا کرد که به شما کمک می کند. فضا را به طور موثر گسترش دهید و هر اتاق را حتی برای یک اتاق کوچک مناسب کنید. دارای چهار پد قابل تنظیم ارتفاع میز است که باعث می شود میز حتی در کف ناهموار ثابت بماند. همچنین یک افزودنی عالی برای هر دفتر خانه یا خوابگاه است.