1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. میز کامپیوتر
  4. میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع OMIRA Standing D...

میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع OMIRA Standing Desk - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

میز کامپیوتر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • میز ایستاده OMIRA با ارتفاع قابل تنظیم میز ایستاده برقی 55 اینچ در 24 اینچ میز ایستاده نشستن میز کار دفتر خانه با برد میز اسپلایس، میز کامپیوتر از پیش تنظیم شده حافظه، مشکی
  • OMIRA Standing Desk Adjustable Height Electric Stand up Desk 55

ده الی پانزده روز کاری

برند : OMIRA

مدل : Rectangular

قیمت محصول :

23,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 33 کیلوگرم

معرفی محصول

میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع OMIRA Standing Desk - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری یک غول
شکل مستطیل شکل
ابعاد محصول 120D x 117W x 60H سانتی متر
رنگ میز مشکی
سبک نوین
نوع متریال بالا چوب
نوع پایان لمینت شده
ویژگی های خاص برقی، قابل تنظیم
نوع اتاق دفتر
نوع نصب پایه طبقه

 


درباره این محصول

  • 【بالابر برقی مموری】در مقایسه با میز اداری معمولی، این میز ایستاده می تواند به راحتی با استفاده از دکمه ها ارتفاع را کنترل کند، به طوری که برای افراد با قد های مختلف در صحنه های مختلف قابل استفاده است. طراحی 1/2 کلیدهای حافظه اجازه می دهد تا آن را به سرعت و با دقت به ارتفاع راحت از پیش تعیین شده شما تنظیم کنید. سیستم موتور همچنین شامل یک عملکرد قفل ایمنی کودک، عملکرد ضد برخورد و عملکرد محافظت در برابر گرمای بیش از حد است.
  • 【موتور کاملا بادوام】موتور از کیفیت خوبی ساخته شده است و هر کدام بیش از ده فرآیند بازرسی را قبل از مونتاژ روی میز آزمایش کرده اند. می توانید ارتفاع را بین 28.7 تا 48.1 اینچ با سرعت 1 اینچ در ثانیه با نویز کم (زیر 50 دسی بل) تنظیم کنید. به اندازه کافی برای استفاده روزانه 2 سال بادوام است.
  • 【رومیزی چوبی بزرگ】 ما یک رومیزی با حداکثر اندازه 55 در 24 اینچ ارائه می دهیم که از چوب جامد درجه یک با گوشه های میز گرد و سیم های کامل ساخته شده است. رویه میز طرح چوبی است که شیک و زیباست. میز میز فضای کافی برای قرار دادن وسایلی مانند کامپیوتر، نوت بوک، فایل های کاری، چاپگرها و سایر لوازم اداری دارد. لطفا توجه داشته باشید که رومیزی از دو تکه تشکیل شده است، در یک قطعه کامل نمی آید.
  • 【پایه های میز محکم】 پایه های میز دارای چارچوب جعبه ای هستند، اگرچه از مواد فولادی ساخته شده است، آنقدرها سنگین نیست و در استفاده کهنگی و استحکام را ارائه می دهد. بالشتک های این میز ضد لغزش و مقاوم در برابر سایش هستند که می توانند به طور موثری از کف شما در برابر خراشیدگی محافظت کنند و هنگام حرکت ساکت بمانند. طراحی گسترده پا به شکل T باعث می شود که میز حتی زمانی که در بالاترین ارتفاع استفاده می شود، پایداری خوبی داشته باشد.
  • 【گارانتی بدون نگرانی】 OMIRA یک تیم خدمات پس از فروش عالی دارد، لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید، ما ظرف 24 ساعت به شما پاسخ خواهیم داد تا به شما در حل مشکلاتتان کمک کنیم. امیدوارم بهترین تجربه خرید را برای شما به ارمغان بیاوریم.