1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین مخفی
  4. دوربین وای فای هوشمند نمایشگر ساعت با تشخیص ...

دوربین وای فای هوشمند نمایشگر ساعت با تشخیص حرکت مدل Cryfokt Smart WiFi Camera - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

دوربین مخفی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین وای فای هوشمند، نمایشگر ساعت با تشخیص حرکت شبانه دو طرفه دوربین مدار بسته هوشمند HD 1080P زاویه دید 130 درجه برای مراقبت از حیوانات خانگی (خاکستری نقره ای)
  • Smart WiFi Camera, Clock Display Night Motion Detection 2 Way Intercom Smart Surveillance Camera HD 1080P 130 Degree Viewing Angle for Pet Care (Silver Grey)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Cryfokt

مدل : Cryfokt61ovudmac0-12

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 150 گرم

معرفی محصول

دوربین وای فای هوشمند نمایشگر ساعت با تشخیص حرکت مدل Cryfokt Smart WiFi Camera - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری کرایفوکت
نام مدل Cryfokt61ovudmac0-12
رنگ خاکستری نقره ای

درباره این محصول

  • NIGHT: پشتیبانی از دوربین وای فای هوشمند برای iOS، پشتیبانی از اندروید. زاویه دید 130 درجه با کیفیت HD، عملکرد شب واضح و روان، فاصله شب 10-15 متر است.
  • اتصال WIFI: پس از اتصال به WiFi، می توانید زمان را از راه دور کنترل کنید، می توانید تصاویر را تماشا کنید یا عکس بگیرید و در هر زمان آنها را ذخیره کنید. این عملکردها در برنامه تنظیم می شوند
  • نمایش از راه دور: برنامه تلفن همراه همچنین به شما امکان می دهد تا در هر زمان و در هر مکانی که در خانه هستید، فرزند خود را در خانه مشاهده کنید.
  • جمع و جور و قابل حمل: دوربین بی سیم هوشمند سبک و ظریف، کوچک و راحت، آسان برای استفاده است و فضا را اشغال نمی کند. طراحی چند منظوره، مناسب برای استفاده روزانه.
  • عملکرد چندگانه: دوربین نظارت هوشمند می تواند مسئولیت مراقبت از نوزاد، مراقبت از حیوانات خانگی، نظارت بر انبار، نظارت بر دفتر، نظارت بر فروشگاه مراقبت از سالمندان و غیره را بر عهده بگیرد.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 18 × 17 × 6 سانتی متر
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏ ۲۲ اوت ۲۰۲۳
  • سازنده: Cryfokt
  • ASIN : B0CGCMJKPH
  • شماره مدل ‏: Cryfokt61ovudmac0-12

توضیحات محصول

1. جمع و جور و قابل حمل: دوربین بی سیم هوشمند سبک و ظریف، کوچک و راحت، آسان برای استفاده است و فضا را اشغال نمی کند. طراحی چند منظوره، مناسب برای استفاده روزانه.
2. اتصال WIFI: پس از اتصال به WiFi، می توانید زمان را از راه دور کنترل کنید، می توانید تصاویر را تماشا کنید یا عکس بگیرید و در هر زمان آنها را ذخیره کنید. این عملکردها در برنامه
3 تنظیم می‌شوند. نمای از راه دور: برنامه تلفن همراه همچنین به شما امکان می‌دهد در هر زمان و در هر مکانی که دور هستید، فرزند خود را در خانه مشاهده کنید.
4. MULTI FUNCTION: دوربین نظارت هوشمند می تواند مسئولیت مراقبت از نوزاد، مراقبت از حیوانات خانگی، نظارت بر انبار، نظارت بر دفتر، نظارت بر فروشگاه مراقبت از سالمندان و غیره را بر عهده بگیرد.
5. NIGHT: پشتیبانی از دوربین وای فای هوشمند برای iOS، پشتیبانی از اندروید. زاویه دید 130 درجه با کیفیت HD، عملکرد شب واضح و روان، فاصله شب 10-15 متر است.

مشخصات:
نوع مورد: دوربین نظارت هوشمند جنس: پیکسل
ABS : کارت حافظه 2 مگاپیکسلی حداکثر پشتیبانی: 128G (شامل نمی شود) باتری داخلی لیتیوم: 2000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی: شب، چراغ های رنگی، دو طرفه، وای فای، تشخیص نظارت، فاصله ساعت: شب 10-15 متر/10.9-16.4 ماه نحوه استفاده: دستورالعمل استفاده را ببینید لیست بسته: 1 عدد دوربین 1 عدد دفترچه راهنمای دستورالعمل 1 عدد کابل شارژ