1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. قهوه ساز و اسپرسو ساز جیپاس مدل Geepas 3-in-1 Espresso ...

قهوه ساز و اسپرسو ساز جیپاس مدل Geepas 3-in-1 Espresso Coffee Maker - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قهوه ساز اسپرسو 3 در 1، ظرفیت 1.0 لیتر، GCM41514 - سیستم کپسولی، با دماسنج، فشار پمپ 19 بار، سازگار با نسپرسو، کپسول Dolce Gusto، سازگار با پودر قهوه، 2 سال گارانتی
  • 3-in-1 Espresso Coffee Maker,1.0L Capacity, GCM41514 - Capsule System, With Thermometer,19 Bar Pump Pressure, Nespresso Compatible, Dolce Gusto Capsule, Coffee Powder Compatible, 2 Years Warranty

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : GCM41514

قیمت محصول :

10,580,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.6 کیلوگرم

معرفی محصول

قهوه ساز و اسپرسو ساز جیپاس مدل Geepas 3-in-1 Espresso Coffee Maker - ارسال 10 الی 15 روز کاری

نام تجاری جیپاس
ظرفیت 1 لیتر
رنگ سبز
ابعاد محصول 9.5D x 13.4W x 13.4H سانتی متر
ویژگی های خاص آسیاب قهوه یکپارچه

درباره این محصول

  • ✅پمپ دم‌آوری 1050 وات، 19 بار - دستگاه با پمپ دم‌جوی داخلی با فشار 19 بار برای دم کردن نوشیدنی‌های شما مانند کاپوچینو، اسپرسو، ریسترو، اسپرسو ماکیاتو، آمریکانو، سفید مسطح، لاته و غیره مناسب است. از آن در زمانی که می‌خواهید لذت ببرید. می خواهید با موتور قدرتمند 1050 وات صدای کمتر و عملکرد بالایی دارد.
  • ✅فیلترهای دوگانه فولادی ضد زنگ - این قهوه ساز دارای یک فیلتر بادوام 2 فولادی ضد زنگ حرفه ای با نگهدارنده برای قهوه آسیاب شده و خروجی با سیستم دو طبقه برای 1 یا 2 فنجان در یک زمان می باشد.
  • ✅نظافت آسان با قطعات جداشونده - قهوه ساز دارای طراحی جمع و جور با قطعات جداشدنی مانند مخزن آب شفاف، سینی چکه قابل شستشو، نازل کف، سینی چکه است تا به راحتی تمیز شود.
  • ✅ظرفیت آب 1.0 لیتر - دیگ بادوام با کیفیت بالا طعم و عطری عالی به قهوه شما می دهد و می توانید تا 10 تا 12 فنجان قهوه درست کنید و در کنار خانواده، دوستان یا همکاران خود از آن لذت ببرید. همراه با یک مخزن بزرگ آب 1.0 لیتری.
  • ✅ویژگی های ایمنی یکپارچه - این قهوه ساز هنگام گرم شدن بیش از حد و فشار بیش از حد خاموش می شود تا از هر گونه حادثه یا آسیبی به قهوه ساز شما جلوگیری شود.
  • ✅ماشین اسپرسوساز چندکاره - این دستگاه فیلتر پورتا 1050 وات دارای سیستم گرمایش فوری است که می توان از آن به عنوان اسپرسوساز یا قهوه ساز فیلتر استفاده کرد. دکمه کنترل برای تهیه حباب های قهوه و شیر می چرخد. این دستگاه قهوه ساز تست و تجربه کاربری زیادی را پشت سر گذاشته است. دوام، امنیت و رفع نیازهای اکثر مصرف کنندگان.

 

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GCM41514
رنگ سبز
ابعاد محصول 34 × 24 × 34 سانتی متر؛ 4.6 کیلوگرم
ظرفیت 1 لیتر
توان / وات 1050 وات
مواد فولاد ضد زنگ
ویژگی های خاص آسیاب قهوه یکپارچه
وزن مورد 4.6 کیلوگرم

توضیحات محصول

این دستگاه قهوه ساز اسپرسو Geepas با چوب فوم برای کف کردن آسان شیر. بدنه زیبا و محکمی دارد که در طراحی شیک پیچیده شده است و افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای است. دستگاه قهوه ساز دارای دو سیستم کنترل دما مجزا است که با آن می توان فشار آب و بخار را جداگانه کنترل کرد. فشار حرفه ای 19 بار هر بار اسپرسو را با کیفیت باریستا تضمین می کند. با کنترل های قابل تنظیم، می توانید قهوه را مطابق با سلیقه شخصی خود تهیه کنید. مجموعه بخار قابل تنظیم می تواند دسته بخار داخلی را برای بخار دادن یا گرم کردن شیر کنترل کند. اجازه بخار دادن و کف کردن شیر برای کاپوچینو و لاته را می دهد. همیشه اسپرسو را در دمای عالی با سیستم های کنترل دما دم کنید. که با آن فشار آب و بخار را می توان به طور جداگانه کنترل کرد. سینی قطره چکه دوتایی را می توان به راحتی جدا کرد تا در فنجان های بزرگتر مانند لیوان های لاته قرار بگیرد. فن آوری کنترل دما به طور دقیق دمای آب را برای استخراج کاملا متعادل قهوه تنظیم می کند و هر بار به شما کنترل و ثبات قهوه ای با طعم خوشمزه را می دهد. مخزن شفاف آب با حداکثر سطح آب برای پر کردن آب و برای نظارت بر حجم آب مناسب است.