1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. چادر کمپینگ 8 الی 12 نفره Coleman Instant Camping Tent ...

چادر کمپینگ 8 الی 12 نفره Coleman Instant Camping Tent - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چادر کمپینگ چادر گنبدی 8-12 نفره با باران فلای، راه اندازی آسان ضد باد ضد آب.
  • Camping Tent 8-12 Person Dome Tent with Rainfly, Easy Set Up Waterproof Windproof.

بیش از پانزده روز کاری

برند : NB

مدل : 4 Season

قیمت محصول :

19,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 15 کیلوگرم

معرفی محصول

چادر کمپینگ 8 الی 12 نفره Coleman Instant Camping Tent - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

ویژگی های خاص ضد آب، بارانی
نام تجاری N\B
ظرفیت سرنشین 12
فصل ها 4 فصل
رنگ 2

درباره این محصول

  • این یک چادر پاپ آپ خودکار نیست که باید با دست ساخته شود، مناسب برای مشتریانی است که در توانایی عملی، میله پشتیبانی تاشو، حجم بسته بندی کوچک، حمل آسان و ذخیره سازی برای سفرهای خودران خوب هستند، اما لطفا نصب کنید. با دقت با توجه به نقشه ها و دستورالعمل های نصب، مطمئن شوید که گام به گام پایه ها و طناب های باد را تعمیر کنید، از چادر اتوماتیک پایدارتر خواهد بود. لطفاً اگر می خواهید در دهه 60 به سرعت بسازید، این چادر را انتخاب نکنید.
  • فضای بزرگ: ابعاد داخلی 14.1 فوت طول * عرض 10 فوت * ارتفاع 6.58 فوت، مناسب 4 تشک بادی کامل (6.7 فوت * 5 فوت / 200 سانتی متر * 150 سانتی متر)، می تواند 10 تا 12 نفر را در خود جای دهد، 3 در با مشبک، 3 پنجره مشبک، تقسیم شده به دو اتاق با پرده جدایی.
  • طراحی منحصر به فرد: طراحی دیوار مستقیم، فضای داخلی بزرگتر و راحت تر است. اگر پرده در توسط دو قطب نگه داشته شود، تبدیل به سایبان آفتابگیر می شود. قسمت بالای چادر مشبک با چگالی بالا است، بسیار قابل تنفس است، می توانیم هنگام دراز کشیدن در داخل از مناظر زیبای آسمان لذت ببریم.
  • چادر مسافرتی نه تنها بر کیفیت تمرکز دارد، بلکه به کاربردی بودن آن نیز توجه دارد. ما 2 تیرک برای پرده در اضافه می کنیم، می تواند بلافاصله تبدیل به یک چادر سایبان شود، اعضای خانواده می توانند در داخل استراحت کنند، همچنین می توانند بیرون زیر سایبان بازی کنند. اگرچه هزینه را بالا می برد، اما برای شما لذت به ارمغان می آورد.
  • هشدار (احتیاطات): چادرها را نباید با اشیاء نوک تیز (مانند سنگ های تیز، شاخه ها، زمین ریشه های علف و غیره) روی زمین قرار داد. پیشنهاد می شود ابتدا یک حصیر گذاشته و سپس چادر را روی آن قرار دهید که می تواند از کف چادر محافظت کند.

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ 2
شکل گنبد
فصل 4 فصل
امکانات ضد آب، بارانی
ورزش کوهنوردی، ماهیگیری
اجزای شامل Stakes, Rainfly
نام تجاری N\B
سازنده N\B
ASIN B0B1J9RFHB