1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. تشک بادی دونفره مدل COOLBABY Double Camping - ارسال 10 ...

تشک بادی دونفره مدل COOLBABY Double Camping - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • بالشتک کمپینگ دو نفره COOLBABY، پد کمپینگ بادی، پرس پا بسیار سبک، تشک کمپینگ 2 نفره همراه با بالش برای کمپینگ، چادر کوله گردی مسافرتی پیاده روی، بزرگ
  • COOLBABY Double Camping Sleeping Pad, Inflatable Camping Pad Foot Press Ultralight 2 Person Camping Mat with Pillow for Camping Hiking Traveling Backpacking Tent, Large

ده الی پانزده روز کاری

برند : COOLBABY

مدل : LZM-CQSD

قیمت محصول :

33,880,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.5 کیلوگرم

معرفی محصول

تشک بادی دونفره مدل COOLBABY Double Camping - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

اندازه بزرگ
ویژگی های خاص ضد آب، آسان برای تمیز کردن، تورم سریع
نام تجاری بچه با نمک
رنگ زرد ارتشی
مواد نایلون

درباره این محصول

  • پد کمپینگ دوبل فوق‌العاده ضخیم: - پد خود باد شونده تا 80.7 اینچ در 47.2 اینچ (بیرون از 200x120x6 سانتی‌متر) در صورت باد کردن، به اندازه کافی برای 2 نفر بزرگ است. ضخامت 6 سانتی متر بدن شما را از زمین دور نگه می دارد و حداکثر راحتی و گرما را هنگام خواب در فضای باز تضمین می کند. سلول های هوا نقاط فشار را پراکنده می کنند، چه صاف و چه به پهلو، حمایت بهتری از بدن و احساس خوابیدن در خانه را فراهم می کنند.
  • آسان برای باد کردن و تخلیه سریع: - پمپ داخلی داخلی، فقط به مدت 1 دقیقه برای باد کردن کامل نیاز دارد، نیازی به استفاده از دهان یا حمل پمپ هوای سنگین نیست، حتی بچه ها می توانند به راحتی باد کردن را کامل کنند. دریچه باد و شیر تخلیه مستقل هستند و شیرهای دولایه به طور موثر از نشت هوا جلوگیری می کنند و به تخلیه سریع می رسند.
  • مواد بادوام کمپینگ پیشرفته: - پد خواب 2 نفره از نایلون 40 بعدی و مواد روکش شده TPU، بادوام، مقاوم، ضد آب و رطوبت و بدون پارگی ساخته شده است. تشک های کمپینگ به راحتی تمیز می شوند، اگر گرد و غبار یا کثیفی وجود دارد، فقط آنها را پاک کنید. طراحی شده برای محیط های خشن در فضای باز، بهترین همراه شما در هنگام کمپینگ است.
  • فوق العاده سبک و فشرده: - پد خواب تا 30x15x12 سانتی متر تا می شود و تنها 1.52 کیلوگرم وزن دارد، ما همچنین کیسه های ذخیره سازی را ارائه می دهیم. با پمپ هوا و بالش داخلی، نیازی به حمل بالش اضافی نیست. پس از تخلیه و تا شدن، پد کمپینگ به راحتی در بسته شما قرار می گیرد، و بسیار سبک وزن است و در فضا صرفه جویی می کند و فضای زیادی را برای سایر تجهیزات باقی می گذارد.
  • ایده آل برای خانواده و زوج ها: - 2 تشک خواب را در یک تشک ترکیب می کند و فضای کافی برای اوقات فراغت و سرگرمی فراهم می کند. می توانید این پد خواب راحت را با شریک زندگی، بچه ها، دوستان خود به اشتراک بگذارید. تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و باعث افزایش شادی در سفر در فضای باز کمپینگ، پیک نیک، پیاده روی، کوهنوردی می شود.

 

جزییات فنی

رنگ زرد ارتشی
ابعاد محصول 200 x 120 x 7.6 سانتی متر؛ 1.5 کیلوگرم
آیا مونتاژ لازم است نه
مواد اولیه نایلون
خلاصه گارانتی خیر
ظرفیت بزرگ
چه چیزی داخل جعبه وجود دارد؟ کیسه نگهداری
روکش کف پا نایلون
دستورالعمل های مراقبت شستن دست
کد ناشر O953B
تعداد قفسه ها 1
وزن حمل و نقل 1.43 کیلوگرم
شماره مدل مورد LZM-CQSD
بخش یونیسکس-بزرگسال
سازنده COOLBABY
شماره مدل کالا LZM-CQSD
ASIN B0BMF2HV21

از سازنده

ست بالس روبیک مغناطیسی 216 تکه COOLBABY 5 سانتی متری

درباره ما

مشخصات شرکت: این شرکت که در سال 2002 تأسیس شد، همچنان بر روی اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایی تمرکز می‌کند که مهارت‌های حرکتی و مهارت، تعادل، بازی خلاقانه و تخیلی، هماهنگی چشم و دست، حل مسئله و البته سرگرمی را توسعه می‌دهند.

معرفی برند: COOLBABY Inc. یک توزیع کننده جهانی اسباب بازی مستقر در چین است که محصولات هوشمند، ساده و سرگرم کننده را انتخاب می کند. به دنبال اسباب‌بازی‌های جالب است که با فلسفه هوشمندانه و ساده‌اش مطابقت داشته باشد و از اسباب‌بازی‌هایی که درک یا کار کردن با آن‌ها مشکل است، اجتناب می‌کند.