1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. چادر کمپینگ سبک 4 الی 6 نفره مدل TDOO 4-6 ...

چادر کمپینگ سبک 4 الی 6 نفره مدل TDOO 4-6 Person - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چادر کمپینگ سبک 4-6 نفره، راه اندازی چادر پاپ آپ فوری 30S، چادر کمپ خانوادگی خودکار در فضای باز، چادر گنبدی پیاده روی ضدآب با کیف حمل و باران قابل جابجایی برای کوله پشتی، سفر، ساحل
  • 4-6 Person Lightweight Camping Tent, Instant Pop Up Tent 30S Setup, Automatic Family Camp Tent Outdoor, Waterproof Hiking Dome Tent with Carry Bag and Removable Rainfly for Backpacking,Trip,Beach

ده الی پانزده روز کاری

برند : TDOO

مدل : Polyurethane

قیمت محصول :

5,980,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.9 کیلوگرم

معرفی محصول

چادر کمپینگ سبک 4 الی 6 نفره مدل TDOO 4-6 Person - ارسال 10 الی 15 روز کاری

رنگ: سبز

ویژگی های خاص ضد آب، بارانی
نام تجاری TDOO
ظرفیت سرنشین 6
مواد پلی اورتان
ابعاد محصول 20L x 12W x 11H سانتی متر

درباره این محصول

  • 【 ضد باد و ضد باران 】 چادر کوهنوردی با پارچه بالایی قابل جدا شدن می تواند از نشت باران در روزهای بارانی از بالا جلوگیری کند و باران را از چادر دور نگه دارد. طناب‌ها و چوب‌های چادر ایمنی و ثبات را تضمین می‌کنند. طراحی مش، تهویه ضد پشه
  • 【 چادر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش 】 چادر از مواد PU 190T و پارچه آکسفورد 210D ساخته شده است، با خطی بودن ضد آب و حفاظت UV خوب. از شما در برابر آفتاب محافظت کنید. اجازه دهید بدون نگرانی در مورد خورشید در ساحل بازی کنید.
  • 【 فضای سبک و بزرگ】 اندازه چادر 84.6 x 84.6 x 55.9 است و می تواند 4-6 بزرگسال را در خود جای دهد. وزن چادر تنها 8.59 پوند است که حمل آن را آسان می کند. این چادر برای کمپینگ در فضای باز، پیاده روی، کوهنوردی عالی است. ، چادر بازی کودکان در داخل خانه یا حیاط خلوت، ماهیگیری یا پناهگاه ساحلی در هر شرایط آب و هوایی.
  • 【 تهویه خوب 】 پنجره های کناری این چادر دارای تهویه، ضد پشه و ضد باران هستند. این چادر دارای 4 پنجره مشبک تنفسی و نورگیر است تا هوای تازه و ضد پشه را تامین کند. می توانید بالای چادر را برای تهویه بیشتر و منظره ای از آسمان در شب باز کنید.
  • 【 نصب سریع 】 بالای چادر یک سیستم هیدرولیک اتوماتیک است که می تواند به سرعت توسط یک نفر در کمتر از سه دقیقه مونتاژ شود. درست مانند یک چتر، میله را می توان به راحتی و به سرعت باز کرد.

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ سبز
اندازه E
شکل گنبد
نوع مواد پلی اورتان
امکانات ضد آب، بارانی
ورزش کوله پشتی
اجزای شامل کیسه حمل، رو، قطب، باران
نام تجاری TDOO
سازنده TDOO
ابعاد محصول 20 × 12 × 11 سانتی متر؛ 3.9 کیلوگرم
ASIN B0BLZ6J2VP

 

توضیحات محصول

چادر

چادر ضد آب

این چادر 4-6 نفره. هر کسی می تواند آن را به راحتی مونتاژ یا جدا کند، حتی یک کودک می تواند آن را به سرعت انجام دهد. همچنین این چادر ضد آب است، بنابراین نگران بارش باران در نیمه شب نباشید. یک چادر ایده آل برای کمپینگ در پارک ها، سواحل، کوه ها و هر مکان در فضای باز دیگر.

چادر

چادر کمپینگ 4-6 نفره!

کمپینگ ها و علاقه مندان همیشه از ماجراجویی و طبیعت در فضای باز لذت و جسارت می گیرند. ما به طور مداوم انواع چادرهای کمپینگ را ارائه می دهیم. چادر 4-6 نفره برای کاهش وزن بیشتر با همان مواد بادوام طراحی شده است و برای سبک سفر کاملاً راحت است. کیفیت عالی در مواد، طرز کار را دنبال می کند، با دقت در افزایش کیفیت و ایجاد شادی و هماهنگی بیشتر در کمپینگ برای خانواده و دوستان شما مشارکت می کند.

چادر

راحت است!

با انتخاب از بین انواع چادرهای فضای باز، ماجراجویی کمپینگ خود را به خاطره ای تبدیل کنید. چه در حال پیاده‌روی، شرکت در جشنواره یا رفتن به یک کمپینگ برای آخر هفته باشید، ما طیف گسترده‌ای از گزینه‌های کمپینگ را داریم که به شما کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی از فضای باز لذت ببرید.

چادر

چادر