1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. چادر کمپینگ 2 الی 4 نفره مدل Gluckluz Camping Tent ...

چادر کمپینگ 2 الی 4 نفره مدل Gluckluz Camping Tent 2-4 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چادر کمپینگ گلوکلوز 2-4 نفره، چادرهای پاپ آپ خانوادگی چادر فوری گنبدی ضد آب چادر کابین قابل حمل ضد آب پناهگاه سایه آفتاب راه اندازی خودکار چادر ساحلی سبک برای سفرهای ورزشی کوله پشتی پیک نیک
  • Gluckluz Camping Tent 2-4 Person, Family Pop Up Tents Dome Instant Tent Waterproof Portable Cabin Tent Sun Shade Shelter Automatic Set Up Lightweight Beach Tent for Sports Travel Picnic Backpacking

ده الی پانزده روز کاری

برند : Gluckluz

مدل : Polyester

قیمت محصول :

6,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 35 کیلوگرم

معرفی محصول

چادر کمپینگ 2 الی 4 نفره مدل Gluckluz Camping Tent 2-4 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

ویژگی های خاص ضدآب
نام تجاری گلوکلوز
ظرفیت سرنشین 3
طرح چادر مسافرتی
مواد پلی استر

درباره این محصول

  • 【محافظت فضایی و اشعه ماوراء بنفش】: اندازه باز 200 x 180 x 130 سانتی متر. این چادر مسافرتی کمپینگ یک سرپناه داخلی راحت و جادار است که به راحتی برای 2 بزرگسال یا 4 کودک مناسب است. اگر خوب هستید، می توانید آن را به عنوان یک چادر 3 نفره کار کنید. و مواد فوق سبک پلی استر، پوشش ضد اشعه ماوراء بنفش از شما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. چادر کمپ در فضای باز نیز در هوای گرم خنک و در شب های سرد گرم نگه می دارد.
  • 【دو در و تهویه عالی】: دو درب بزرگ برای ورود آسان و بازی آسان برای کودکان و مناسب برای کمپینگ خانوادگی شما هستند. دو درب بازشو به شما این امکان را می دهد که از تمام مناظر خود قدردانی کنید و از نسیم خوب لذت ببرید. قرار دادن صفحه نمایش با دو زیپ. در دوبل و سه پنجره، قسمت پشت بام مشبک برای ورود هوا به داخل و دید عالی. زیپ دو طرفه برای استفاده آسان برای داخل یا خارج شدن.
  • 【ضد باران و کیفیت ممتاز】: همه مواد غیر سمی و بی بو هستند. طبق استانداردهای بین المللی تولید، بزرگسالان و کودکان می توانند برای استفاده ایمن باشند، چادر با میخ و سوراخ های ثابت، در شرایط باد در فضای باز، چادرها را می توان تعمیر کرد. تیرهای قاب فایبرگلاس بادوام و سبک، کف پلی استر مقاوم در برابر آب، پارچه پلی استر مقاوم در برابر آب، 8 پایه فلزی، 4 طناب ضد باد این چادر خانوادگی را در صورت نیاز پایدارتر و قابل اعتمادتر می کند.
  • 【چادر راه اندازی فوری】: این چادر کمپینگ Gluckluz به لطف ساختار قطبی ساده و سیستم گیره سریع آن به راحتی برپا می شود. مرحله تنظیمی که می توانید روی تصویر ببینید، فقط به سه مرحله برای تنظیم آسان در عرض یک دقیقه نیاز دارد. سریع ترین و ساده ترین راه اندازی و حذف! پاپ آپ خودکار برای نصب چادر خانوادگی کافیست آن را به هوا پرتاب کنید تا به طور خودکار باز شود.
  • 【گارانتی راحت و قابل اعتماد】: وقتی از آن استفاده نمی کنید، آن را برای ذخیره سازی فشرده و حمل و نقل آسان در کیسه قرار دهید. این می تواند دستی یا روی بدنه متقاطع باشد که بسیار راحت است. مناسب برای کمپینگ، پیاده روی، سفرهای جاده ای، پارک ها، ساحل، ماهیگیری، بادگیر، کوهنوردی، سفرهای جاده ای، پارک ها، ساحل. تیم خدمات گلوکلوز ما خدمات مشتریان آنلاین 24 ساعته را ارائه می دهد. اگر مشکلی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید، ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد!

 

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ A
شکل گنبد
نوع مواد پلی استر
فصل تابستان
امکانات ضد آب
ورزش کوله پشتی، ماهیگیری
اجزای شامل استا، کیف حمل، میخ، میله
نام تجاری گلوکلوز
سازنده گلوکلوز
ابعاد محصول 200 x 180 x 130 سانتی متر؛ 35 کیلوگرم
ASIN B07PM28BN8

توضیحات محصول

چادر

راه اندازی سریع: هرگز نیازی به صرف زمان زیادی برای راه اندازی چادر پاپ آپ گلوکلوز ندارید، چادر کمپینگ اتوماتیک ما نیازی به ساخت ندارد، مناسب برای تازه کارها، کارکرد آسان، اسکلت و کارکرد بهتر از چادرهای دستی است.

حمل آسان: کوله پشتی های Gluckluz حمل چادر را آسان تر و راحت تر می کند. طراحی منحصر به فرد زیپ پلاستیکی حمل چادر را محکم تر و ایمن تر می کند. می تواند دستی یا روی کراس بادی باشد که بسیار راحت است.

عالی برای همه مناسبت ها: در طول سال از چادر خود نهایت استفاده را ببرید! میخ و پنجره تهویه به شما این امکان را می دهد که از این چادر برای فعالیت در فصل بهار و تابستان استفاده کنید.

چادر مسافرتی

چادرها

چادر ضد آب

چادر برای ماهیگیری

 

مواد ضد آب و قوی:

این چادر مسافرتی گنبدی در فضای باز از پارچه پلی استر مقاوم در برابر آب ساخته شده است که در هنگام بارندگی مکانی گرم و خشک را ارائه می دهد. تخت چادرهای خانوادگی خانگی به گونه ای طراحی شده است که یک قاب قوی تر و مقاوم تر در برابر باد با قطب های بازطراحی شده و مثلث های بیرون زده باشد.

پکیج گلوکلوز:

1 عدد چادر پاپ آپ گلوکلوز

1 عدد کیف فشرده با بند حمل

8 عدد گیره

4 x طناب باد

محافظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش:

پارچه ضدآب مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، محافظت عالی در برابر آب و هوا در برابر باران و اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد. و درهای دوتایی قوسی بزرگ برای ورود و خروج آسان هستند.

 

حداکثر ظرفیت: 3-4 نفر
اندازه مورد (بسط اندازه): 200 × 180 × 130 سانتی متر
اندازه مورد (اندازه بسته): 60*60 سانتی متر
جنس چادر: پلی استر 190T
پایین: 210D آکسفورد
شاخص ضد آب: 1000-1500 میلی متر
جنس قطب: فایبرگلاس (قطر: 6 میلی متر)
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: UPF 30+
وزن: 1.35 کیلوگرم

چادر ساحلی