1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. چادر کمپینگ 3 تا 4 نفره مدل JOOCHOO Camping - ...

چادر کمپینگ 3 تا 4 نفره مدل JOOCHOO Camping - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چادر کمپینگ در فضای باز چادر خانواده گنبدی با طراحی ضد آب ضد حشرات ضد اشعه ماوراء بنفش راه اندازی آسان برای ساحل پیاده روی مسافرتی برای 3 تا 4 نفر توسط JOOCHOO
  • Camping Outdoors Tent, Dome Family Tent with Anti-Insect Anti-UV Waterproof Design, Easy Set-up, for Travel Hiking Beach, for 3-4 Persons, by JOOCHOO

ده الی پانزده روز کاری

برند : JOOCHOO

مدل : Fiberglass

قیمت محصول :

4,580,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.12 کیلوگرم

معرفی محصول

چادر کمپینگ 3 تا 4 نفره مدل JOOCHOO Camping - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

ویژگی های خاص قابل حمل
نام تجاری جهانی
ظرفیت سرنشین 4
مواد فایبرگلاس
ابعاد محصول 2L x 2W x 1.5H متر

درباره این محصول

  • چادرهای کمپینگ راه اندازی فوری با درهای دوگانه: چادر فوق سبک با پشه بند بسیار متراکم، تهویه بهتری را فراهم می کند و از نیش پشه محافظت می کند. این چادر ضد آفتاب دارای 2 در است، دسترسی آسان را ارائه می دهد، پنجره های مشبک اجازه وزش باد را می دهد.
  • فضای داخلی جادار: چادر کمپینگ 3 تا 4 نفر، ابعاد کف داخلی 6.2L6.2W5H فوت است.
  • ضدآفتاب پارچه ضدآب: پلی استر 150 بعدی با روکش نقره برای محافظت در برابر آفتاب خشن، کف های جوش داده شده ثبت شده و درزهای معکوس مانع از ورود آب می شوند، فضای داخلی جادار، اتاق برای ایستادن و حرکت، پنجره های مشبک بزرگ با پرده های ضد آب، مناظر منظره و تهویه فراوان، گوشه های جوش داده شده و درزهای معکوس مانع از ورود آب می شوند. باران یکپارچه با جریان هوای بهتر، محافظت بیشتری از آب و هوا ارائه می دهد.
  • ساخت و ساز جامد: دو تیر سقف فایبرگلاس و چهار پایه آهنی یک ساختار محکم ایجاد می کنند. برای تثبیت بیشتر از خطوط قابل تنظیم، کیسه های شن، پایه های زمینی استفاده کنید. قاب فایبرگلاس جدید ایمن تر، بادوام تر و عاری از زنگ زدگی است، که چادر را به طور پایدار نگه می دارد و پس از استفاده طولانی مدت شکل خود را حفظ می کند.
  • حمل راحت: وزن: 6.76 کیلوگرم، اندازه کیف حمل: 28.39.58.7 اینچ، این چادر فوری مناسب هر فعالیتی در پارک، ساحل، دریاچه، پیاده‌روی یا سفر آخر هفته، رویدادهای ورزشی، جشنواره‌های موسیقی یا صرفاً برای استراحت حیاط پشتی، در خانه یا کنار ساحل.

جزییات فنی

رده سنی بزرگسال
رنگ نقره ای آبی
شکل گنبد
نوع مواد فایبرگلاس
امکانات قابل حمل
ورزش ماهیگیری
اجزای شامل کیف حمل، استیک، میله
نام تجاری جهانی
سازنده جوچو
ابعاد بسته بندی 60.6 x 16.8 x 15 سانتی متر؛ 3.12 کیلوگرم
ASIN B09Q2ND679

توضیحات محصول

چادرهای کمپینگ با درهای دوگانه: چادر فوق سبک با پشه بند بسیار متراکم، تهویه بهتری را فراهم می کند و از نیش پشه محافظت می کند. این چادر ضد آب دارای 2 در است، دسترسی آسان را ارائه می دهد، پنجره های مشبک اجازه می دهد تا نسیم مقاوم در برابر آب و هوا باشد: کف های جوش داده شده ثبت شده و درزهای معکوس آب را از بین می برند، فضای داخلی جادار، اتاق برای ایستادن و حرکت، پنجره های مشبک بزرگ با پرده های ضد آب مناظر منظره و فراوانی را ارائه می دهند. تهویه، گوشه های جوش داده شده و درزهای معکوس مانع از ورود آب می شوند. باران یکپارچه محافظت بیشتری از آب و هوا با جریان هوای بهتر ارائه می‌کند. حمل راحت: این چادر ساحلی اجازه می‌دهد آن را پایین آورده و در هر مکانی ذخیره کنید. همچنین می تواند در یک کیف حمل قابل حمل تا شود. آنقدر کوچک است که مشتریان ادعا می کنند حتی روی کوله پشتی آنها قابل توجه نیست. کیفیت عالی: قاب فایبرگلاس جدید ایمن تر است، بادوام تر و بدون زنگ زدگی، که چادر را به طور پایدار نگه می دارد و پس از استفاده طولانی مدت شکل خود را حفظ می کند. مناسب برای هر فعالیتی در پارک، ساحل، دریاچه، پیاده‌روی یا سفر آخر هفته، رویدادهای ورزشی، جشنواره‌های موسیقی یا صرفاً برای استراحت در حیاط پشتی، خانه یا کنار ساحل فضای داخلی جادار: ارتفاع مرکز 5 فوت. مناسب 1 تخت بادی سایز کوئین.