1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. مجموعه حوله مایکروفیبر مدل ShapeUp Quick Dry Microfiber -...

مجموعه حوله مایکروفیبر مدل ShapeUp Quick Dry Microfiber - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مجموعه حوله جاذب میکروفایبر Quick Dry حلقه دکمه‌دار L+S یا XL با کیسه‌ای جمع و جور ضد باکتری سبک وزن برای سفر در ساحل کمپینگ ورزشگاه ورزش یوگا تناسب اندام پیاده روی
  • Quick Dry Microfiber Absorbent Towel Set of L+S or XL Buttoned Loop with Pouch Compact Lightweight Antibacterial for Beach Travel Camping Gym Workout Sports Yoga Fitness Hiking

ده الی پانزده روز کاری

برند : ShapeUp

مدل : ShapeUp

قیمت محصول :

2,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 560 گرم

معرفی محصول

مجموعه حوله مایکروفیبر مدل ShapeUp Quick Dry Microfiber - ارسال 10 الی 15 روز کاری

رنگ آب دریای کارائیب
نام تجاری ShapeUp
محدوده سنی (توضیحات) تمام سنین
مواد پنبه
ابعاد محصول 190 لیتر در 90 وات سانتی متر

درباره این محصول

  • ???? بسته بندی و اندازه: مجموعه حوله مایکروفیبر سریع خشک شدن ShapeUp شامل یک جفت حوله بزرگ (با اندازه 152 در 76 سانتی متر) و کوچک فیروزه ای به اندازه 80 در 40 سانتی متر با حلقه محکم است که آویزان کردن حوله های اضافی را سریع و آسان می کند. یک کیسه توری راحت، رایگان، دستی و کوچک لوازم جانبی مسافرتی که هم حوله و هم جاکلیدی BONUS را در خود جای می‌دهد. حوله میکروفیبر سبک وزن خود (3 تا 4 برابر سبک تر از پنبه)، فوق العاده جمع و جور و بسیار قابل حمل خود را هر کجا ببرید!
  • ???? جمع و جور و ایده آل برای ساحل، باشگاه بدنسازی و مسافرت: حوله خشک سریع ShapeUp برای علاقه مندان به خانه و فضای باز طراحی شده است که میل زیادی به فعالیت های سرگرم کننده در ساحل، باشگاه یا انجام یوگا، برای مسافرت، کمپینگ و پیاده روی، ماهیگیری و دویدن، برای تمرین دارند. ، گلف بازی کردن یا به هر طریقی تناسب اندام بمانید. تعطیلات و مسافرت‌ها در کنار صرفه‌جویی در فضا هنگام بسته‌بندی چمدان‌تان بسیار عالی خواهد بود. در حالی که فوق العاده جاذب و خشک می شود (3 برابر سریعتر از پنبه خشک می شود)، احساس نرمی و راحتی آن را روی پوست خود خواهید داشت.
  • ????️ خشک شدن سریع، دوستدار پوست و ضد باکتری: حوله های خشک سریع ShapeUp و ساخته شده از میکروفیبر ضد میکروبی با کیفیت بالا، بادوام و قابل تنفس (220 گرم) که در پوست شما نرم و راحت می شود. از قلاب مناسب برای خشک کردن حوله کاملا خیس خود در کمتر از 30 دقیقه در زیر نور خورشید استفاده کنید تا حوله شما بدون رطوبت و قالب بماند و در کمترین زمان دوباره آماده استفاده شود. حوله های میکروفیبر ما در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند. بهتر از همه، ماسه نمی چسبد و به راحتی در یک حرکت تکان می خورد.
  • ???? هدیه ای عالی برای احساس منحصر به فرد بودن و برجسته بودن: حوله های میکروفیبر سریع خشک شدن سریع ShapeUp ما بسیار جذاب و الهام بخش به نظر می رسند. برای عملکرد استثنایی، دوام و موارد متعدد مهندسی شده است. برای بدن، مو یا بیرون کشیدن آب از وسایلی که با دست شسته اید عالی است. فقط آنها را داخل این حوله بغلتانید و سپس آویزان کنید تا خشک شوند. استفاده از این حوله ها تقریباً بی پایان است. این حوله های استثنایی ساحلی، باشگاه ورزشی و مسافرتی را به خود، دوستان و خانواده هدیه دهید.
  • ???? قول رضایت 100٪ تضمین شده: با سیاست بازگشت 3 ماهه مطمئن باشید. آن را دوست داشته باشید یا پول خود را پس بگیرید. برای تمیز کردن و مراقبت از حوله خود و اطمینان از سالها شادی، با ماشین لباسشویی در دمای آب سرد تا متوسط ​​بشویید و در دمای پایین خشک کنید. حتی 6 بار آن را بشویید و نه بویی احساس خواهید کرد، نه محو شدن و نه چروکیدگی.

 

جزییات فنی

رده سنی تمام سنین
رنگ آب کارائیب
سبک ترکی
شکل مستطیل شکل
نوع مواد پنبه
تعداد آیتم ها 2
تعداد قطعات 2
امکانات سبک، خشک شدن سریع، فوق العاده نرم
نام تجاری ShapeUp
سازنده ShapeUp
ابعاد محصول 80 × 40 × 0.5 سانتی متر؛ 560 گرم
ASIN B092BHZP9V

توضیحات محصول

ویژگی‌ها: حوله‌های میکروفیبر ShapeUp برای خشک کردن سریع برای فعالیت‌های ورزشی و اوقات فراغت - همراهی عالی برای ماجراجویی‌های روزمره شما هنگام سفر، پیاده‌روی، کمپینگ، ماهیگیری، در ساحل، انجام یوگا و موارد دیگر. برای بدن، مو یا بیرون کشیدن آب از وسایلی که با دست شسته اید عالی است. فقط آنها را داخل این حوله بغلتانید و سپس آویزان کنید تا خشک شوند. چرا حوله های میکروفایبر خود را انتخاب کنیم؟ آنها فعالیت ورزشی بعدی شما، کمپینگ یا بازدید از ساحل را به رویدادی هیجان انگیز تبدیل می کنند! مجموعه ارزش بسته 2 : اندازه S + L. حوله بزرگ خود را به ساحل ببرید و از حوله کوچک خود در حین تمرین در باشگاه لذت ببرید. شما یک کیسه توری BONUS برای نگهداری حوله ها در یک بسته جمع و جور می گیرید که به راحتی می توانید آن را در هر جایی که می روید با خود ببرید! به دنبال یک ایده هدیه متفکرانه هستید؟ پکیج شیک و محتوای باکیفیت باعث خوشحالی شما عزیزان خواهد شد! رنگ های پر جنب و جوش و احساس راحتی روی پوست باعث می شود که از چنین هدیه ای متفکرانه و چند موردی که برای عملکرد و دوام استثنایی مهندسی شده است، قدردانی کنند! این انتخاب عالی برای مسافران، کوله گردها، عاشقان ساحل و ورزشگاه است. نگهداری و مراقبت از آن آسان است! با ماشین لباسشویی در دمای آب سرد تا متوسط ​​با رنگ‌های یکسان (رنگ ممکن است خونریزی کند) و در دمای کم خشک کنید یا در کمترین زمان آن را روی چوب لباسی خشک کنید! از نرم کننده لباس استفاده نکنید. اتو نکنید. بسته بندی شامل: 1 عدد حوله فیروزه ای خشک سریع S سایز 40 در 80 سانتی متر است. 1 عدد حوله فیروزه ای خشک سریع ال سایز 76*152 سانتی متر. 1 کیسه مش 1 جاکلیدی جایزه ما از پیشنهادات و بازخوردهای شما استقبال می کنیم و رضایت شما را تضمین می کنیم. در صورت نارضایتی از کیفیت یا در صورت مشاهده هر گونه آسیب یا نقص، می توانید کالاهای خود را آزادانه برگردانید. آن را دوست داشته باشید یا پول خود را پس بگیرید!.