1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. فندکی همه کاره ماشین مدل LENCENT Bluetooth 5.0 Car - ...

فندکی همه کاره ماشین مدل LENCENT Bluetooth 5.0 Car - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • فرستنده LENCENT Bluetooth 5.0 Car FM، شارژر خودرو PD+QC3.0، آداپتور موسیقی رادیویی بلوتوث AUX، میکروفون بزرگ بی سیم و فندک صدای باس HiFi، پشتیبانی از هندزفری Siri Google Assistant
  • LENCENT Bluetooth 5.0 Car FM Transmitter, PD+QC3.0 Car Charger,AUX Bluetooth Radio Music Adapter, Wireless Big Microphone&HiFi Bass Sound Cigarette Lighter, Supports Hands-Free Siri Google Assistant

ده الی پانزده روز کاری

برند : LENCENT

مدل : T73

قیمت محصول :

2,890,000تومان

مشخصات محصول

وزن 70 گرم

معرفی محصول

فندکی همه کاره ماشین مدل LENCENT Bluetooth 5.0 Car - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

ویژگی های خاص ①آداپتور فرستنده FM PD 20W&QC 3.0②صدای Hi-Fi بدون اتلاف CVC Noise③Bluetooth 5.0④تماس بدون دست و ناوبری صوتی⑤خروجی AUX و دیسک U①آداپتور فرستنده FM PD 20W&QC 3.0②صدای Hi-Fi بدون اتلاف CVC Noise③Bluetooth 5.0④تماس بدون دست و ناوبری صوتی⑤خروجی AUX و دیسک U
نام تجاری روزه
فناوری اتصال بلوتوث
منبع انرژی شارژ باتری
مواد کامپیوتر، فلز

درباره این محصول

  • ????【شارژ سریع PD 20W و QC 18W】دو پورت USB و یک پورت نوع C برای شارژ سریع به شما امکان می دهد 3 دستگاه را همزمان شارژ کنید و همچنین عملکرد شارژ بهتری را ارائه دهید. مجهز به پورت انتقال برق USB-C و توان خروجی 20 وات، می‌توانید آخرین آیفون، آی‌پد، تلفن‌های همراه، تبلت‌های خود را با سرعت کامل شارژ کنید.
  • ????【صدای Hi-Fi بدون اتلاف- تقویت کننده باس عمیق】با عملکرد ضد تداخل و فناوری CVC، می توانید با فشار دادن دکمه B از موسیقی بیس عمیق فوق العاده لذت ببرید. به علاوه، نور با چنین موسیقی قوی تر و قدرتمندتر می رقصد. نورهای گرادیان واقعاً فضای مهمانی را برای شما به ارمغان می آورد.
  • ????【تماس بدون هندز و ناوبری صوتی بهتر】بلوتوث اتصال پایداری را فراهم می‌کند، در حالی که حذف نویز CVC یک تجربه تماس بدون هندز باورنکردنی را فراهم می‌کند.
  • ????【کاهش نویز - بلوتوث V5.0 با سازگاری گسترده】 تراشه بلوتوث V5.0 یک اتصال فوق‌العاده امن بین تلفن شما و فرستنده FM ماشین آداپتور بلوتوث برقرار می‌کند. جفت سریعتر و صدای پایدارتر نسبت به بلوتوث نسخه 4.2 باعث می شود از اتصال ناپایدار جلوگیری کند. سازگاری گسترده بین هر دستگاهی که از بلوتوث پشتیبانی می کند و اتومبیل در ولتاژ 12-24 ولت.
  • ????【سیری و دستیار گوگل را فعال کنید】 فرستنده LENCENT بلوتوث FM V5.0 می تواند به دستورات صوتی شفاف برای اطمینان از رانندگی ایمن دست یابد. می‌توانید با استفاده از Siri یا Google Assistant در برقراری تماس‌های تلفنی، ارسال پیام یا دریافت مسیرهای رانندگی، کاملاً در جاده متمرکز شوید. این گزینه به شما امکان می دهد از رانندگی ایمن تری لذت ببرید.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 4.5 x 4.5 x 7.5 سانتی متر; 70 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 27 سپتامبر 2022
  • سازنده: LENCENT Technology Co.,Ltd.
  • نمک: B0BG2GMH8S
  • شماره مدل : T73
  • کشور مبدا: چین

     

توضیحات محصول

فرستنده های fm

فرستنده ماشین

آداپتور بلوتوث

بلوتوث ماشین

فرستنده FM بلوتوث LENCENT T73

PD Type C 20W + QC 3.0 (2 USB A + 1 Type C)

رابط USB دو پورت شارژ همزمان، قدرت بالا / ایمن و کارآمد، حفاظت امنیتی حرفه ای.

راه اندازی آسان

1. رادیو FM ماشین را روی یک فرکانس خالی تنظیم کنید، به عنوان مثال: 106.8. هر ایستگاهی تا زمانی که در حال استفاده نباشد خوب است، خالی (بدون پخش).

2. فرکانس محصول را با فرکانس رادیو FM خودرو مطابقت دهید.

3. تلفن خود را از طریق بلوتوث به نام "T73" با دستگاه جفت کنید.

مشخصات:

نسخه بلوتوث: V5.0 محدوده فرکانس: 87.5-108.0MHz سایز: 45*45*75 میلی متر ورودی محصول: 12-24 ولت بی سیم موثر فاصله موثر بی سیم: 10 متر

بلوتوث برای ماشین

آداپتور رادیویی

پورت های سریع

 

نظارت بر ولتاژ خودرو

مجهز به ولت متر است تا وضعیت باتری ماشین شما را به شما نشان دهد. هنگامی که ماشین شما روشن است و در حال حرکت است، ولتاژ باید بین 13.2 ولت تا 14.7 ولت باشد. 12.2 ولت تا 12.8 ولت زمانی که ماشین شما پارک است و جرقه زنی خاموش است.

ناوبری صوتی

می توانید ناوبری صوتی واضح را از برنامه تلفن خود دریافت کنید. هنگام پخش موسیقی، صدا را برای ناوبری تنظیم می کند. بدون هیچ زحمتی، اما پر از اکتشاف در سفر شما.

 

  • فرمت موسیقی: MP3، WMA، WAV، FLAC
  • ظرفیت درایو فلش USB: 32 گیگابایت (حداکثر)

بلوتوث 5.0

BT 5.0 بهتر از 4.2 در نظر گرفته می شود، مطمئن شوید که اتصال ما به اندازه کافی مناسب است تا به طور موثر کار کند.

پلاگین pdf 20w

پورت QC 18w