1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. دستکش انگشتی چراغ قوه دار مدل LED Flashlight Gloves - ...

دستکش انگشتی چراغ قوه دار مدل LED Flashlight Gloves - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • هدایای دستکش چراغ قوه LED برای مردان، هدایای کریسمس هدایای تولد برای همسر/دوست پسر، مناسب برای تعمیر ماشین، ماهیگیری در شب، دویدن، کمپینگ، پیاده روی (1 جفت مشکی)
  • LED Flashlight Gloves Gifts for Men, Christmas Gifts Birthday Gifts for Husband/Boyfriend, Fit for Car Repairing, Night Fishing, Running, Camping, Hiking (1 Pair Black)

ده الی پانزده روز کاری

برند : NA

مدل : akf-1

قیمت محصول :

2,650,000تومان

مشخصات محصول

وزن 40 گرم

معرفی محصول

دستکش انگشتی چراغ قوه دار مدل LED Flashlight Gloves - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

  • 【هدایای منحصر به فرد برای مردان】این دستکش انگشتی چراغ قوه LED ابزارهای عالی هستند، مانند چراغ قوه که نور روشنی را ارائه می دهد، اما شما نیازی به نگه داشتن آن ندارید. دست های خود را به راحتی آزاد کنید. هدایایی برای مردان، پدرها، شوهران، دوست پسرها، دست اندرکاران و دستفروشان در روز پدر، روز مادر، روز ولنتاین، تولد و هدیه کریسمس. به آنها اجازه می دهد تا به راحتی و به طور موثر کار کنند.
  • 【دستکش های چند منظوره LED عملی】 این دستکش چراغ قوه LED با چراغ های هندزفری نور کافی روشن را بدون نیاز به نگه داشتن چراغ قوه فراهم می کند. می توان از آن در هر زمان استفاده کرد، یک چیز کوچک عالی برای افرادی که از دستان خود برای کار استفاده می کنند. ایده آل برای ماهیگیران، دوستداران ابزار، مکانیک، و فعالیت های در فضای باز، استفاده برای کمپینگ کوهستانی، دوچرخه سواری، ماهیگیری در شب، دویدن در شب و غیره.
  • 【قابل تنظیم و استفاده آسان】 این دستکش های چراغ قوه سبک وزن هستند و به راحتی قابل تنظیم هستند. آنها Velcro دارند، بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را برای تناسب با دست‌های بزرگ و طرح‌های تک جنسیت تنظیم کرد. مهم نیست که دستان شما چقدر بزرگ باشد، می توانید طولی را که مناسب دستانتان است، بادوام و قوی تر بیابید. و باتری هایی از قبل در دستکش وجود دارد که روشن و خاموش کردن آن ساده است.
  • 【هدایای راحت و منحصربفرد】 دستکش های LED ما از پارچه تنفسی و نرم ساخته شده اند، پوشیدن آن راحت است، سبک وزن و سازگار با پوست است، و بند مچ دست را می توان طوری تنظیم کرد که کاملاً با دستان شما مناسب باشد. بدون اینکه دائماً از خود بپرسید "چراغ قوه کجاست" یا "آیا کسی می تواند این چراغ را برای من نگه دارد"، دیدن کاری که انجام می دهید بسیار آسان می شود. قطعاً هدایایی منحصر به فرد و چیزهای جالب برای بچه ها.
  • 【خدمات بادوام و بدون نگرانی】اگر قصد دارید به تنهایی و در تاریکی کار کنید، این دستکش ها ضروری هستند. آنها از باتری های قابل تعویض استفاده می کنند، از یک پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ ها برای تعویض باتری ها استفاده می کنند. (سفارش شامل یک پیچ گوشتی کوچک است). ضمنا خدمات پس از فروش 24 ماهه بدون نگرانی داریم. مهم نیست که چه مشکلی دارید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا هر مشکلی را حل کنید.

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 10 *5*5 سانتی متر; 40 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: 20 آوریل 2023
  • سازنده: N \A
  • ASIN : B0C333BCXT
  • شماره مدل کالا : akf -1
  • کشور مبدا: چین

     

توضیحات محصول

 

دستکش چراغ قوه LED هدایای مردانه، هدایای کریسمس هدایای تولد برای همسر/دوست پسر، مناسب برای تعمیر خودرو، ماهیگیری در شب، دویدن، کمپینگ، پیاده روی

ویژگی:

1. دستکش چراغ قوه چند منظوره برای ماهیگیری

یک جفت دستکش چراغ قوه که باید در زندگی روزمره خود بخرید، یک کالای خوب برای ماهیگیری در شب، دویدن در شب، پیاده روی یا کمپینگ در کوه، یا کمک مفید دوچرخه سواری در صورت کمبود نور، تعمیر تجهیزات، یا دوچرخه سواری.

2. برجسته از دستکش چراغ قوه LED

دستکش‌های LED ما از پارچه‌های قابل تنفس و نرم ساخته شده‌اند، پوشیدن راحت، سبک و سازگار با پوست هستند، بسیار سبک هستند و می‌توان آن‌ها را به اطراف حمل کرد. نورهای روشن، نیازی نیست از کسی کمک بخواهید که چراغ قوه را نگه دارد. به شما کمک می کند در یک فضای تاریک کار کنید. دکمه های سیلیکونی ضد آب عمر بهتر دستکش ها را تضمین می کنند.

3. از فعالیت های شبانه خود در فضای باز لذت ببرید

2 مهره LED بسیار روشن داخلی و دکمه روشن/خاموش آسان و باتری (2* باتری (CR2016) نصب شده) و ساخته شده از پارچه الاستیک راحت تنفسی و بسته شدن مچ قابل تنظیم برای مناسب برای همه دست ها. مناسب برای کار تاریک می توانید آن را برای پیاده روی شبانه سگ، یا دویدن در شب، ماهیگیری، تعمیر و یا بافتنی در شب مصرف کنید. می تواند بیش از آنچه تصورش را بکنید انجام دهد.

4. LED دستکش چراغ قوه-هدایایی منحصر به فرد

دستکش چراغ قوه LED ما به عنوان هدایای مردانه برای او، شوهر، پدر و دوست پسر عالی است. ایده عالی جشن شکرگزاری، سالگرد تولد، روز ولنتاین، ایده هدایای کریسمس!

 

پکیج شامل:

1 جفت * دستکش چراغ قوه LED

4 * باتری (CR2016)

1 * پیچ گوشتی کوچک