1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. دوربین بدون آینه سونی مدل Sony Alpha 7R V Full ...

دوربین بدون آینه سونی مدل Sony Alpha 7R V Full Frame - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین بدون آینه سونی Alpha 7R V با لنز قابل تعویض فول فریم با سنسور Exmor R CMOS فول فریم 61.0 مگاپیکسلی، مشکی
  • Sony Alpha 7R V Full Frame Mirrorless Interchangeable Lens Camera With 61.0MP Full-Frame Back-Illuminated Exmor R CMOS Sensor, Black

بیش از پانزده روز کاری

برند : Sony

مدل : ILCE7RM5/B

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 453.59 گرم

معرفی محصول

دوربین بدون آینه سونی مدل Sony Alpha 7R V Full Frame - ارسال 10 الی 15 روز کاری

نام تجاری سونی
نام مدل دوربین سونی Alpha 7R V فول فریم بدون آینه با لنز قابل تعویض
حداکثر وضوح تصویر وب کم 61 مگاپیکسل
اندازه سنسور عکس فول فریم (35 میلی متر)
تثبیت کننده تصویر دیجیتال
فاکتور فرم بدون آینه
وضوح هنوز موثر 61 مگاپیکسل
ویژگی های خاص نمایش زنده
رنگ مشکی
فناوری اتصال ایکس

 


درباره این محصول

  • واحد پردازش هوش مصنوعی جدید توسعه یافته: پردازش هوش مصنوعی پیشرفته با یادگیری عمیق از اطلاعات دقیق در مورد اشکال و ژست های انسان برای بهبود چشمگیر دقت تشخیص سوژه دوربین و استفاده کامل از وضوح بالقوه آن استفاده می کند.
  • سطح جدیدی از وضوح: این جدیدترین نسل از سری α7R به دنبال وضوح تصویر بالا است و بالاترین وضوح را با حساسیت کم در این سری ارائه می کند.
  • سنسور Exmor R CMOS 61.0 مگاپیکسلی با نور پس زمینه فول فریم
  • موتور پیشرفته BIONZ XR سرعت پردازش کلی را تا 8 برابر افزایش می دهد
  • فیلمسازی برجسته با کیفیت 8K 24p/25p و 4K 60p (50p)
  • تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره اپتیکال پیشرفته: کل سیستم تثبیت‌کننده تصویر با یک واحد تثبیت‌کننده تصویر با دقت بالا، سنسورهای ژیروسکوپ پیشرفته و الگوریتم‌های تثبیت‌کننده تصویر بهینه به‌روزرسانی شده است.
  • Pixel Shift Multi Shooting به شرایط متغیر پاسخ می‌دهد: Pixel Shift Multi Shooting از کنترل دقیق سیستم تثبیت‌کننده تصویر در بدن بهره می‌برد و تا 16 عکس با تغییر پیکسل می‌گیرد تا بعداً روی رایانه ترکیب شود تا به وضوح فوق‌العاده در یک تصویر برسد.
  • اندازه‌ها و کیفیت تصویر RAW قابل انتخاب: فشرده‌سازی تصویر RAW بدون اتلاف باعث می‌شود تا تصاویر باکیفیت‌تر در فواصل متوالی با انتخاب سه اندازه تصویر فشرده‌سازی بدون اتلاف گرفته شوند.
  • کنترل فلاش خارجی دقیق و همه کاره: وقتی از یک واحد فلاش خارجی سازگار Sony با عملکرد تعادل رنگ سفید خودکار دوربین استفاده می‌شود، تعادل رنگ سفید برای ایجاد رنگ طبیعی پوست روی چهره‌ها بر اساس تعادل بین خروجی فلاش و نور محیط تنظیم می‌شود.
  • فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای انسان: α7R V با واحد پردازش هوش مصنوعی خلاقانه‌اش، می‌تواند از فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای تشخیص دقیق حرکات افراد استفاده کند و تقریباً 60 درصد بهبودی در تشخیص چشم انسان در مقایسه با α7R IV ایجاد می‌کند.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 15.24 x 10.16 x 10.16 سانتی متر; 453.59 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۲
  • سازنده: سونی
  • ASIN : B0BKLQFFSF
  • شماره مدل کالا: ILCE7RM5 /B
  • کشور مبدا: تایلند

  •  

توضیحات محصول

دوربین لنز قابل تعویض بدون آینه سونی Alpha 7R V دارای سطح کاملاً جدیدی از هوشمندی دوربین از یک واحد پردازش Ai جدید است. این AF نسل بعدی را مجهز به فوکوس خودکار تشخیص واقعی هوش مصنوعی می‌کند. Sony Alpha 7R V یک هیبرید واقعی با سنسور Exmor R 61.0 مگاپیکسلی و پردازنده Bionz Xr 8 برابر سریعتر است که سرعت عکسبرداری چشمگیر تا 10 فریم در ثانیه با ردیابی مداوم Af/Ae و همچنین ویدیوی استثنایی 4K 60P با سرعت 15+ Dyna را ارائه می کند. .

 

از سازنده

امکانات

واحد پردازش هوش مصنوعی تازه توسعه یافته

سطح جدیدی از وضوح

لرزشگیر اپتیکال 5 محوره پیشرفته

Pixel Shift Multi Shooting به شرایط متغیر پاسخ می دهد

 

سطح جدیدی از وضوح

این جدیدترین نسل از سری α7R به دنبال وضوح تصویر بالا است و بالاترین وضوح را با حساسیت کم در این سری ارائه می کند. سنسور تصویر Exmor R CMOS فول فریم 35 میلی‌متری با 61.0 میلیون پیکسل و جدیدترین موتور پردازش تصویر BIONZ XR برای ارائه وضوح فوق‌العاده و جزئیات دقیق سوژه از حداکثر پتانسیل خود استفاده می‌کند.

لرزشگیر اپتیکال 5 محوره پیشرفته

کل سیستم لرزشگیر تصویر با یک واحد تثبیت کننده تصویر با دقت بالا، سنسورهای ژیروسکوپ پیشرفته و الگوریتم های لرزشگیر تصویر بهینه به روز شده است. لرزش دوربین دقیقاً توسط واحد تثبیت‌کننده تصویر شناسایی و تصحیح می‌شود و دامنه موقعیت‌های تصویربرداری را که در آن می‌توان به تثبیت‌کننده مطمئن دست یافت، به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. بدنه به تنهایی برای اولین بار در سری α تثبیت 8 مرحله ای را فراهم می کند. [1] Yaw [2] Roll [3] Pitch

Pixel Shift Multi Shooting به شرایط متغیر پاسخ می دهد

Pixel Shift Multi Shooting از کنترل دقیق سیستم تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه بهره می‌برد و تا 16 عکس با تغییر پیکسل می‌گیرد تا بعداً روی رایانه ترکیب شود تا به وضوح فوق‌العاده در یک تصویر برسد. با آخرین نسخه نرم افزار Imaging Edge Desktop، حرکات کوچک در سطح پیکسل به طور خودکار شناسایی و اصلاح می شوند.

واحد پردازش هوش مصنوعی تازه توسعه یافته

پردازش هوش مصنوعی پیشرفته با یادگیری عمیق از اطلاعات دقیق در مورد اشکال و ژست های انسان استفاده می کند تا دقت تشخیص سوژه دوربین را به طور چشمگیری بهبود بخشد و از وضوح بالقوه آن استفاده کامل کند. تشخیص سوژه هوش مصنوعی گسترش یافته است تا تعدادی از انواع سوژه های جدید از جمله وسایل نقلیه و حشرات را شامل شود.

 

اندازه و کیفیت تصویر RAW قابل انتخاب

کنترل فلاش خارجی دقیق و همه کاره

فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای انسان

سیستم فوکوس خودکار سریعتر و دقیق تر

 

کنترل فلاش خارجی دقیق و همه کاره

هنگامی که از یک واحد فلاش خارجی سازگار Sony با عملکرد تعادل سفید خودکار دوربین استفاده می‌شود، تراز سفیدی تنظیم می‌شود تا بر اساس تعادل بین خروجی فلاش و نور محیط، رنگ‌های پوست طبیعی روی چهره‌ها ایجاد شود. کنترل فلاش همچنین با تشخیص چهره کار می کند تا سطح فلاش بهینه را برای سوژه ارائه دهد.

فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای انسان

α7R V با واحد پردازش هوش مصنوعی ابتکاری خود، می‌تواند از فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای تشخیص دقیق حرکات افراد استفاده کند، که در مقایسه با α7R IV تقریباً 60 درصد بهبودی در تشخیص چشم انسان ایجاد می‌کند. فناوری تخمین ژست انسان از فرم‌ها و ژست‌های آموخته شده انسان برای تشخیص نه تنها چشم‌ها، بلکه وضعیت بدن و سر با دقت بالا استفاده می‌کند و امکان قفل کردن و ردیابی سوژه‌ای را که به دور از دوربین یا پوشیدن ماسک است، می‌دهد.

سیستم فوکوس خودکار سریعتر و دقیق تر

قدرت پردازش فوق‌العاده موتور BIONZ XR جدید و الگوریتم‌های به‌روز شده، عملکرد فوکوس خودکار را به‌طور قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد، که از حجم عظیمی از داده‌های تولید شده توسط حسگر تصویر و سیستم فوکوس خودکار با چگالی بالا استفاده می‌کند. تا 693 نقطه تشخیص فاز تقریباً 79٪ از منطقه تصویر را پوشش می دهد. منطقه AF گسترده تر همچنین آزادی کادربندی بیشتری را فراهم می کند، به عنوان مثال هنگام عکاسی پرتره در جهت عمودی. دقت فوکوس خودکار بالا تا سطوح نوری کمتر از EV -4.0 در حالت AF-S (معادل ISO 100، لنز F2.0) به دست می آید.

اندازه و کیفیت تصویر RAW قابل انتخاب

فشرده‌سازی تصویر RAW بدون اتلاف، با انتخاب سه اندازه تصویر فشرده‌سازی بدون اتلاف، اجازه می‌دهد تا تصاویر باکیفیت‌تر به‌صورت پیاپی گرفته شوند. اندازه‌های M و S تعداد پیکسل‌های یکسانی دارند (26M/15M) چه در حالت فول‌فریم و چه در حالت APS-C، که امکان جابه‌جایی یکپارچه بین زاویه‌های دید فول فریم و APS-C را در همان صحنه فراهم می‌کند و در عین حال حفظ می‌شود. همان وضوح تصویر

 

فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای طیف وسیع‌تری از سوژه‌ها

تیراندازی مداوم

براکتینگ فوکوس

DMF تمام وقت

 

تیراندازی مداوم

حتی با وضوح بالای α7R V، عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه با ردیابی کامل AF/AE با شاتر مکانیکی امکان پذیر است. این سطح از سرعت و قابلیت اطمینان ردیابی، گرفتن عکس‌های زیباترین لحظات و عبارات را با سوژه‌های متحرک آسان می‌کند. حداکثر 583 عکس فشرده RAW را می توان به طور مداوم با سرعت 10 فریم بر ثانیه گرفت.

براکتینگ فوکوس

α7R V به طور خودکار تا 299 تصویر را با نقاط فوکوس متوالی جابجا شده با استفاده از فواصل و ترتیبی که شما مشخص می کنید، می گیرد. سپس می‌توان بهترین تصویر را از دنباله انتخاب کرد، یا یک برنامه رایانه‌ای می‌تواند تصاویر روی پرانتز فوکوس را با هم ترکیب کند تا ترکیب‌های انباشته شده با فوکوس را با عمق میدان عمیق ترکیب‌شده ایجاد کند که از وضوح بالای دوربین بهره می‌برد.

DMF تمام وقت

هنگام عکاسی با فوکوس خودکار AF-C یا AF-S، حلقه فوکوس لنز را می توان چرخاند تا در هر زمان به حالت فوکوس دستی تغییر وضعیت دهد. اگر فوکوس فوکوس را به سوژه دیگری تغییر دهید، به عنوان مثال، با چرخاندن حلقه فوکوس، این کار بازگشت فوکوس به سوژه اصلی را آسان می کند.

فوکوس خودکار تشخیص بی‌درنگ برای طیف وسیع‌تری از سوژه‌ها

علاوه بر انسان‌ها، حیوانات و پرندگان، دوربین اکنون می‌تواند حشرات، ماشین‌ها، قطارها و هواپیماها را تشخیص دهد و انعطاف‌پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری را هنگام عکاسی از عکس‌ها و فیلم‌ها فراهم می‌کند. انواع بیشتری از پرندگان شناسایی شده‌اند، و شناسایی حیوانات برای پوشش برخی از حیوانات چرنده و کوچک علاوه بر سگ‌ها، گربه‌ها و حیوانات مشابه با دقت 40 درصد گسترش یافته است.

 

خواندن کامل پیکسل برای فیلم‌های 8K با وضوح باورنکردنی

خروجی 16 بیتی RAW برای افزایش انعطاف پذیری ویرایش

ضبط فیلم 4K برجسته

منحنی گامای S-Log3 با بیش از 14 توقف در عرض جغرافیایی

 

خروجی 16 بیتی RAW برای افزایش انعطاف پذیری ویرایش

در پاسخ به افزایش تقاضا برای قابلیت ضبط RAW، α7R V خروجی 16 بیتی RAW را از طریق کابل HDMI به یک ضبط کننده خارجی ارائه می کند. خروجی فول فریم 3848 x 2168 (نسبت تصویر 16:9) با انتخابی از نرخ فریم در دسترس است. همچنین امکان خروجی RAW از طریق HDMI در حین ضبط XAVC HS 4K، XAVC S 4K یا XAVC SI 4K در رسانه کارت داخلی وجود دارد. ضبط پروکسی نیز موجود است.

ضبط فیلم 4K برجسته

فرمت های فول فریم و سوپر 35 میلی متری را می توان برای ضبط فیلم 4K انتخاب کرد، همانطور که برای ضبط فیلم 4K 60p (50p). بازخوانی کامل پیکسل در حالت Super 35 میلی‌متری بدون نیاز به تنظیم پیکسل، نمونه‌برداری بیش از حد 2.6 برابر را برای فیلم‌های 4K ممکن می‌سازد. فرمت XAVC SI (All-Intra) یا فرمت XAVC HS و همچنین نمونه‌برداری رنگی 10 بیتی 4:2:2 پشتیبانی می‌شود.

منحنی گامای S-Log3 با بیش از 14 توقف در عرض جغرافیایی

منحنی گامای S-Log3 بر ویژگی‌های درجه‌بندی از سایه‌ها تا خاکستری میانی (18 درصد خاکستری) تأکید می‌کند و به بیش از 14 توقف در عرض جغرافیایی می‌رسد. سه تنظیمات طیف رنگ ارائه شده است: S-Gamut، S-Gamut3، و S-Gamut3.Cine. این تنظیمات پیشرفته تطبیق فیلم‌های گرفته‌شده در α7R V را با فیلم‌های گرفته شده در دوربین‌های سینمای دیجیتال VENICE و VENICE 2 یا دوربین‌های سری FX مجهز به تنظیمات منحنی گاما S-Log3 برای ویرایش روان و کارآمد آسان می‌کنند.

خواندن کامل پیکسل برای فیلم‌های 8K با وضوح باورنکردنی

فرمت XAVC HS ضبط فیلم‌های با رزولوشن 8K 24p (25p) را با فشرده‌سازی کارآمد HEVC/H.265 در دوربین امکان‌پذیر می‌سازد و بهترین لنزهای سونی را به نمایش می‌گذارد و از وضوح بالقوه ارائه شده توسط سنسور و استفاده کامل از آن بهره می‌برد. -خواندن پیکسل حتی بهترین جزئیات موضوع نیز به درستی ثبت می شود. قابلیت قاب‌بندی مجدد فیلم‌های 8K در پس‌تولید برای تحویل 4K، انعطاف‌پذیری بسیار ارزشمندی در ویرایش را نیز فراهم می‌کند.

 

تثبیت کننده تصویر حالت فعال برای فیلمبرداری دستی

ردیابی بی‌درنگ برای فیلم‌ها

هنگام عکسبرداری یا در حین پخش، عملیات را لمس کنید

برای ساخت فیلم روان طراحی شده است

 

ردیابی بی‌درنگ برای فیلم‌ها

به لطف پیشرفت‌های قابل توجه در تشخیص سوژه، دوربین می‌تواند ردیابی بی‌درنگ قابل‌اعتمادتری را ارائه دهد، سوژه‌های مشخص‌شده را با فوکوس دقیق، از جمله فوکوس روی چشم‌های سوژه، ردیابی کند. برای فوکوس سریع و پایدار هنگام عکاسی، اکنون تشخیص سوژه برای فیلمبرداری و همچنین عکاسی عکس فعال است. حتی با غیرفعال بودن تشخیص سوژه، عملکرد لمسی به سوژه‌ها اجازه می‌دهد بر اساس رنگ، الگو (درخشندگی) و فاصله (عمق) به دست آمده و ردیابی شوند.

هنگام عکسبرداری یا در حین پخش، عملیات را لمس کنید

عملکردهای فوکوس لمسی، ردیابی لمسی و شاتر لمسی را می توان به سرعت با لمس یک نماد روی صفحه نمایش عکسبرداری فعال یا غیرفعال کرد. در حین پخش، تصاویر را می توان با لمس انتخاب کرد، و از ژست های حرکتی برای بزرگ کردن یا کوچک کردن تصویر انتخاب شده استفاده کرد. حساسیت لمسی را می توان برای پاسخ بهینه کنترل تنظیم کرد.

برای ساخت فیلم روان طراحی شده است

نقشه فوکوس تجسم عمق میدان را هنگام فیلمبرداری آسان تر می کند. علاوه بر این، هنگامی که ضبط در حال انجام است، یک قاب قرمز برجسته و واضح روی صفحه ظاهر می شود. برای شناسایی صحنه های خاص، می توان به کلیپ های فیلم ضبط شده در دوربین، علامت های شات اضافه کرد.

تثبیت کننده تصویر حالت فعال برای فیلمبرداری دستی

حالت فعال تثبیت کننده تصویر قوی را برای فیلمبرداری دستی فراهم می کند. علاوه بر تثبیت داخل بدنه، لنزهای سازگار با تثبیت‌کننده تصویر داخلی خود برای کنترل بسیار مؤثر با بدنه دوربین هماهنگ می‌شوند و حتی عکس‌های تله‌فوتوی دستی را امکان‌پذیر می‌کنند.