1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. دستیار صوتی هوشمند آمازون مدل Echo Show 8 (2nd Gen) ...

دستیار صوتی هوشمند آمازون مدل Echo Show 8 (2nd Gen) - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اکو شو 8 (نسل دوم) | نمایشگر هوشمند 8 اینچی HD با بلوتوث و الکسا | از صدای خود برای کنترل دستگاه های هوشمند خانه، پخش موسیقی یا قرآن و موارد دیگر (به انگلیسی و خلیجی صحبت می کند) استفاده کنید | زغال چوب
  • Echo Show 8 (2nd Gen) | 8" HD smart display with bluetooth and Alexa | Use your voice to control smart home devices, play music or the Quran, and more (speaks English & Khaleeji) | Charcoal

ده الی پانزده روز کاری

برند : Echo Show

مدل : Echo Show 8

قیمت محصول :

11,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1 کیلوگرم

معرفی محصول

دستیار صوتی هوشمند آمازون مدل Echo Show 8 (2nd Gen) - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • صفحه نمایش هوشمند با کنترل صدا با بلندگو که از سرویس صوتی الکسا برای پخش موسیقی، تلاوت قرآن کریم، تنظیم تایمر و زنگ هشدار، هوشمندتر کردن خانه شما با دستگاه های سازگار و غیره استفاده می کند.
  • با دوربین 13 مگاپیکسلی داخلی، وقتی دور هستید به داخل نگاه کنید. با استفاده از صدای خود یا صفحه نمایش تعاملی، دستگاه های خانه هوشمند سازگار را کنترل کنید. می توانید از الکسا بخواهید چراغ ها و دوشاخه های هوشمند را روشن/خاموش کند یا حتی دمای تهویه مطبوع را تنظیم کند.
  • میلیون‌ها آهنگ، پادکست، رادیو، آناشید را از Anghami و Spotify پخش می‌کند و موسیقی را در سراسر خانه شما با موسیقی چند اتاقه پخش می‌کند.
  • از الکسا بخواهید که قرآن کریم را تلاوت کند، یادآور زمان نماز را تنظیم کند و به اتکر (دعا) گوش دهد.
  • در مورد لیست تلویزیون، سهام Tadawul، نرخ ارز، معانی نام و موارد دیگر سؤال بپرسید!
  • از الکسا بخواهید که برنامه ها و فیلم های تلویزیونی را از طریق Prime Video و Netflix پخش کند، از Fatafeet بخواهید که به شما در پخت دستور غذای مورد علاقه خود کمک کند، یا حتی پادکست های مورد علاقه خود را از Spotify یا Anghami تماشا کنید.
  • خانواده خود را با قابلیت های اینترکام و اعلان ها به اتاق های دیگر یا کل خانه متصل نگه دارید.
  • طراحی شده با چندین لایه حفاظت از حریم خصوصی و کنترل، از جمله دکمه خاموش کردن میکروفون که میکروفون ها را به صورت الکترونیکی قطع می کند. همچنین می توانید پوشش داخلی را برای بستن دوربین بکشید.
  • همیشه از طریق به‌روزرسانی‌های خودکار و یادگیری مداوم ویژگی‌ها و مهارت‌های جدید هوشمندتر شوید.
  • صفحه نمایش لمسی 8 اینچی HD، رنگ تطبیقی ​​و بلندگوهای استریو سرگرمی را زنده می کند.

 

Echo Show 8 (نسل دوم)

 

روز خود را به وضوح ببینید

 

با نمایشگر هوشمند Echo Show 8 به تقویم، اخبار، تلاوت قرآن، پخش موسیقی و ویدیو، پیروی از دستور العمل ها، مشاهده دوربین های سازگار و موارد دیگر با صفحه نمایش پر جنب و جوش 8 اینچی HD با نمایشگرهای رنگی تطبیقی، در هر نوری نگاه کنید.

 

Echo Show 8 می تواند صدای شما را از سراسر اتاق بشنود - حتی در محیط های پر سر و صدا یا هنگام پخش موسیقی. هنگامی که می خواهید از Echo Show 8 استفاده کنید، فقط کلمه wake "Alexa" را بگویید و پاسخ می دهد. اگر بیش از یک دستگاه اکو دارید، الکسا هوشمندانه از دستگاهی که به آن نزدیک هستید پاسخ می دهد.

 

الکسا همیشه هوشمندتر می شود

الکسا - مغز پشت Echo Show - توسط ابر نیرو می گیرد و به طور مداوم در حال یادگیری است و قابلیت ها و مهارت های جدیدی را اضافه می کند.

استفاده از الکسا به سادگی پرسیدن یک سوال است – فقط بپرسید و الکسا فورا پاسخ خواهد داد. بر اساس تنظیمات زبان شما، الکسا خلیجی و عربی استاندارد مدرن یا انگلیسی را می‌فهمد. الکسا می تواند خلیجی یا انگلیسی صحبت کند.

 

راه های زیادی برای سرگرم شدن

 

اخبار و اخبار ورزشی امروز را دنبال کنید. برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، نماهنگ ها یا تریلرهای فیلم را از Prime Video، Netflix و موارد دیگر تماشا کنید. پخش موسیقی از Anghami و Spotify.

 

آماده کمک به مراسم روزانه شماست

الکسا به تشریفات روزانه شما کمک می کند. الکسا می تواند قرآن را از سوره مورد نظر خود بخواند، یادآوری نماز را تنظیم کند و تاریخ را در هجری قمری نمایش دهد.

از خانه هوشمند هوشمندتر لذت ببرید

 

از خانه هوشمند هوشمندتر لذت ببرید

 

همراه با لامپ های سازگار، ترموستات ها و موارد دیگر، Echo Show 8 به شما امکان می دهد خانه هوشمند خود را با استفاده از صدای خود یا نمایشگر تعاملی کنترل کنید. همچنین می توانید روال ها را برنامه ریزی کنید.

 

وقتی بیرون هستی نگاه کن

 

وقتی بیرون هستی نگاه کن

 

به دوربین داخلی دسترسی داشته باشید تا هر زمان که بخواهید به اطراف نگاه کنید و خیالتان راحت باشد.

 

متصل و همگام بمانید

اینترکام هندزفری با الکسا. اکو را به اتاق‌های خانه‌تان اضافه کنید تا بین اتاق‌ها اعلان‌هایی ایجاد کنید. بگذارید همه بدانند صبحانه آماده است یا به بچه ها یادآوری کنید که وقت خواب است.

 

الکسا خوشحال می شود کمک کند

 

زندگی خود را در خانه آسان تر کنید. تایمر تنظیم کنید، سوال بپرسید، موارد را به لیست ها اضافه کنید و رویدادها و یادآوری های تقویم را ایجاد کنید. آب و هوا را بررسی کنید یا به اخبار گوش دهید. مهارت‌ها قابلیت‌های بیشتری مانند Tawazon، DEWA و Dominos Pizza را اضافه می‌کنند. همه فقط از صدای شما استفاده می کنند.

 

الکسا خوشحال می شود کمک کند

طراحی شده برای محافظت از حریم خصوصی شما

دستگاه های الکسا و اکو با چندین لایه حفاظت از حریم خصوصی ساخته شده اند. بلندگوهای هوشمند اکو دارای دکمه خاموش میکروفون هستند که میکروفون ها را به صورت الکترونیکی جدا می کند. شما همچنین کنترل صدای ضبط شده خود را دارید و می توانید در هر زمان آنها را مشاهده، بشنوید یا حذف کنید. درباره حریم خصوصی بیشتر بیاموزید .

راه اندازی و استفاده ساده است

Echo Show 8 را وصل کنید.

 

1. Echo Show 8 را وصل کنید.

 

به اینترنت وصل شوید.

 

2. با اپلیکیشن الکسا به اینترنت متصل شوید.

 

فقط موسیقی، آب و هوا، اخبار و موارد دیگر را از الکسا بخواهید.

 

3. موسیقی،
آب و هوا، اخبار و موارد دیگر را از الکسا بخواهید.

 

هر روز روز زمین است

برای انتخاب های پایدار، لازم نیست یک دانشمند محیط زیست باشید. ما پایداری را در طراحی این دستگاه ادغام کردیم. در اینجا به این صورت است:

مواد

مواد

30 درصد پلاستیک های بازیافتی پس از مصرف.
100% پارچه بازیافتی پس از مصرف.
آلومینیوم 100% بازیافتی دایکاست.
دستگاه، کابل و آداپتور گنجانده شده است.

انرژی تجدید پذیر

انرژی پاک

آمازون در حال ساخت مزارع بادی و خورشیدی جدید برای تولید انرژی پاک معادل برق مصرفی این دستگاه است.

بسته بندی

بسته بندی دستگاه

98 درصد از بسته‌بندی این دستگاه از مواد بر پایه الیاف چوب از جنگل‌های مدیریت‌شده مسئولانه یا منابع بازیافتی ساخته شده است.

حالت کم مصرف (دستگاه های مجهز به دیوار)

حالت کم مصرف

این دستگاه برای کاهش مصرف انرژی خود در حالت بیکاری وارد حالت Low Power می شود. حالت کم مصرف برای تنظیمات کاربر خاصی در دسترس نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، به محدودیت‌های حالت کم مصرف مراجعه کنید .