1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. دستیار صوتی هوشمند آمازون مدل Echo Show 10 10 ...

دستیار صوتی هوشمند آمازون مدل Echo Show 10 10 HD smart - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اکو شو 10 | نمایشگر هوشمند 10 اینچی HD با حرکت، بلوتوث و الکسا | از صدای خود برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند، پخش موسیقی یا قرآن و غیره استفاده کنید (انگلیسی و خلیجی صحبت می‌کند) | زغال چوب
  • Echo Show 10 | 10" HD smart display with motion, bluetooth & Alexa | Use your voice to control smart home devices, play music or the Quran, & more (speaks English & Khaleeji) | Charcoal

ده الی پانزده روز کاری

برند : Echo Show

مدل : Echo Show 10

قیمت محصول :

22,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.65 کیلوگرم

معرفی محصول

دستیار صوتی هوشمند آمازون مدل Echo Show 10 10 HD smart - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • صفحه نمایش HD 10.1 اینچی با صدای کنترل شده با بلندگو که با شما حرکت می کند، که از سرویس صوتی الکسا برای پخش موسیقی، تلاوت قرآن کریم، تنظیم تایمر و زنگ هشدار، هوشمندتر کردن خانه شما با دستگاه های سازگار و غیره استفاده می کند.
  • با دوربین 13 مگاپیکسلی داخلی، وقتی دور هستید به داخل نگاه کنید. با استفاده از صفحه نمایش تعاملی یا صدای خود، دستگاه های خانه هوشمند سازگار را کنترل کنید. می توانید از الکسا بخواهید چراغ ها و دوشاخه های هوشمند را روشن/خاموش کند یا حتی دمای تهویه مطبوع را تنظیم کند.
  • میلیون‌ها آهنگ، پادکست، رادیو، آناشید از Anghami و Spotify را پخش می‌کند و موسیقی را در سراسر خانه با موسیقی چند اتاقه پخش می‌کند.
  • از الکسا بخواهید که قرآن کریم را تلاوت کند، یادآور زمان نماز را تنظیم کند و به اتکر (دعا) گوش دهد.
  • در مورد لیست تلویزیون، سهام Tadawul، نرخ ارز، معانی نام و موارد دیگر سؤال بپرسید!
  • از الکسا بخواهید که برنامه ها و فیلم های تلویزیونی را از طریق Prime Video و Netflix پخش کند، از Fatafeet بخواهید که به شما در پخت دستور غذای مورد علاقه خود کمک کند، یا حتی پادکست های مورد علاقه خود را از Spotify یا Anghami تماشا کنید.
  • خانواده خود را با قابلیت های اینترکام و اعلان ها به اتاق های دیگر یا کل خانه متصل نگه دارید.
  • طراحی شده با چندین لایه حفاظت از حریم خصوصی و کنترل، از جمله دکمه خاموش کردن میکروفون که میکروفون ها را به صورت الکترونیکی قطع می کند. همچنین می توانید پوشش داخلی را برای بستن دوربین بکشید.
  • خانه هوشمند ساده با هاب خانه هوشمند داخلی، راه اندازی آسان دستگاه های Zigbee و Matter سازگار برای کنترل صوتی چراغ ها، قفل ها و حسگرها.

طراحی شده برای حرکت با شما

با Echo Show 10، در اتاق حرکت کنید و صفحه نمایش درخشان 10 اینچی HD به طور خودکار به سمت شما می چرخد ​​و شما را روی چیزی که تماشا می کنید متمرکز می کند. نگاهی به تقویم، اخبار، تلاوت قرآن، پخش موسیقی و ویدیو، پیروی از دستور العمل‌ها، دیدن دوربین‌های سازگار و موارد دیگر بیندازید.

Echo Show 10 می‌تواند صدای شما را از سراسر اتاق بشنود - حتی در محیط‌های پر سر و صدا یا هنگام پخش موسیقی. هنگامی که می خواهید از Echo Show 10 استفاده کنید، فقط کلمه wake "Alexa" را بگویید و پاسخ می دهد. اگر بیش از یک دستگاه اکو دارید، الکسا هوشمندانه از دستگاهی که به آن نزدیک هستید پاسخ می دهد.

الکسا همیشه هوشمندتر می شود

الکسا - مغز پشت Echo Show - توسط ابر نیرو می گیرد و به طور مداوم در حال یادگیری است و قابلیت ها و مهارت های جدیدی را اضافه می کند.

استفاده از الکسا به سادگی پرسیدن یک سوال است – فقط بپرسید و الکسا فورا پاسخ خواهد داد. بر اساس تنظیمات زبان شما، الکسا خلیجی و عربی استاندارد مدرن یا انگلیسی را می‌فهمد. الکسا می تواند خلیجی یا انگلیسی صحبت کند.

مملو از سرگرمی

بلندگوها صدایی با کیفیت و جهت دار ارائه می کنند که با فضایی که در آن هستید سازگار است. موسیقی را از Anghami و Spotify پخش کنید. صفحه نمایش HD به فیلم های Prime Video، Netflix و موارد دیگر جان می بخشد. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی عالی است.

آماده کمک به مراسم روزانه شماست

 

الکسا به تشریفات روزانه شما کمک می کند. الکسا می تواند قرآن را از سوره مورد نظر خود بخواند، یادآوری نماز را تنظیم کند و تاریخ را در هجری قمری نمایش دهد.

 

الکسا می تواند آشپز شما باشد

الکسا به عنوان همراه آشپزخانه شما آماده است تا به شما کمک کند تا به لیست خرید اضافه کنید، رویدادهای تقویم را به شما یادآوری کند یا به شما بگوید که در یک قاشق غذاخوری چند گرم است.

کنترل صوتی خانه شما

الکسا می‌تواند دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار مانند دوربین‌های امنیتی، چراغ‌ها، ترموستات‌ها و موارد دیگر را کنترل کند. فقط از او بخواهید دوربین درب ورودی را به شما نشان دهد یا چراغ های آشپزخانه را روشن کند.

به راحتی دستگاه های خانه هوشمند سازگار Zigbee را بدون نیاز به هاب جداگانه تنظیم و کنترل کنید. بگویید «الکسا، دستگاه‌های من را کشف کن» و Echo Show دستگاه‌های سازگار را کشف و راه‌اندازی می‌کند تا بتوانید با صدایتان آن‌ها را کنترل کنید یا روی صفحه مدیریت کنید.

وقتی دور هستید به اطراف نگاه کنید

دسترسی ایمن به دوربین داخلی برای نگاه کردن به اطراف اتاق - هر زمان که خواستید خیالتان راحت باشد.

متصل و همگام بمانید

اینترکام هندزفری با الکسا. اکو را به اتاق‌های خانه‌تان اضافه کنید تا بین اتاق‌ها اعلان‌هایی ایجاد کنید. بگذارید همه بدانند صبحانه آماده است یا به بچه ها یادآوری کنید که وقت خواب است.

 

الکسا خوشحال می شود کمک کند

 

زندگی خود را در خانه آسان تر کنید. تایمر تنظیم کنید، سوال بپرسید، موارد را به لیست ها اضافه کنید و رویدادها و یادآوری های تقویم را ایجاد کنید. آب و هوا را بررسی کنید یا به اخبار گوش دهید. مهارت‌ها قابلیت‌های بیشتری مانند Tawazon، DEWA و Dominos Pizza را اضافه می‌کنند. همه فقط از صدای شما استفاده می کنند.

 

الکسا خوشحال می شود کمک کند

طراحی شده برای محافظت از حریم خصوصی شما

دستگاه های الکسا و اکو با چندین لایه حفاظت از حریم خصوصی ساخته شده اند. بلندگوهای هوشمند اکو دارای دکمه خاموش میکروفون هستند که میکروفون ها را به صورت الکترونیکی جدا می کند. شما همچنین کنترل صدای ضبط شده خود را دارید و می توانید در هر زمان آنها را مشاهده، بشنوید یا حذف کنید. 

راه اندازی و استفاده ساده است

مرحله 1

 

1

 

Echo Show 10 را وصل کنید.

 

گام 2

 

2

 

با اپلیکیشن الکسا به اینترنت متصل شوید.

 

مرحله 3

 

3

 

فقط موسیقی، آب و هوا، اخبار و موارد دیگر را از الکسا بخواهید.

 

هر روز روز زمین است

برای انتخاب های پایدار، لازم نیست یک دانشمند محیط زیست باشید. ما در طراحی این دستگاه پایداری را در نظر گرفتیم. در اینجا به این صورت است:

مواد

مواد

30 درصد پلاستیک های بازیافتی پس از مصرف.
100% پارچه بازیافتی پس از مصرف.
آلومینیوم 100% بازیافتی دایکاست.
دستگاه، کابل و آداپتور گنجانده شده است.

انرژی تجدید پذیر

انرژی پاک

آمازون در حال ساخت مزارع بادی و خورشیدی جدید برای تولید انرژی پاک معادل برق مصرفی این دستگاه است.

بسته بندی

بسته بندی دستگاه

99 درصد از بسته بندی این دستگاه از مواد مبتنی بر الیاف چوب از جنگل های مدیریت مسئولانه یا منابع بازیافتی ساخته شده است.

حالت کم مصرف (دستگاه های مجهز به دیوار)

حالت کم مصرف

این دستگاه برای کاهش مصرف انرژی خود در حالت بیکاری وارد حالت Low Power می شود. حالت کم مصرف برای تنظیمات کاربر خاصی در دسترس نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، به محدودیت‌های حالت کم مصرف مراجعه کنید .