1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. گردنبند آویز زنانه مدل SWAROVSKI Womens Symbolic Evil - ار...

گردنبند آویز زنانه مدل SWAROVSKI Womens Symbolic Evil - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : SWAROVSKI

مدل : 5172560

قیمت محصول :

8,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.62 گرم

معرفی محصول

گردنبند آویز زنانه مدل SWAROVSKI Womens Symbolic Evil - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • سواروسکی که در سال 1895 در اتریش تأسیس شد، به برند برتر جواهرات و لوازم جانبی در جهان تبدیل شد که به خاطر محصولات درخشان و قابل اعتماد خود مشهور است. بنیانگذار دانیل سواروسکی برای رسیدن به هدف خود برای ایجاد "الماس برای همه" زمانی که ماشینی را اختراع کرد که کریستال ها را دقیق تر از آنچه با دست ممکن بود برش می داد، دست یافت. به دنبال قرن‌ها همکاری خلاقانه و تخصص، سواروسکی به رهبر خلاقیت‌های برش کریستال تبدیل شد و مفتخر است که سبکی خارق‌العاده و روزمره را به مردم سراسر جهان ارائه می‌کند. چشم درخشان و سنگ های آبی، سیاه و شفاف.
  • خیره کننده و منحصر به فرد: رنگ رز طلایی همراه با روکش فلزی با کیفیت سواروسکی و طول زنجیر قابل تنظیم به شما کمک می کند تا با کریستال های سواروسکی از دیگران متمایز شوید.
  • طراحی شده برای ماندگاری: جواهرات سواروسکی دارای درخشندگی فوق العاده کریستال های سواروسکی و فلزات بادوام هستند تا اطمینان حاصل شود که جواهرات شما از تماس با آب، لوسیون یا عطرها جلوگیری می کند.
  • مراقب خود باشید: ظاهر خود را با Swarovski با طراحی همه کاره برای هر مناسبت کامل کنید. از شام های لوکس گرفته تا لباس های روزمره، آویز چشم شیطان اکسسوری برای هر مراسمی است
  • اقلام تحویل شده: 1 عدد آویز Swarovski Symbolic Collection Evil Eye، زنجیر 38 سانتی متری روکش شده با رنگ رز طلایی با سنگ فرش آبی، مشکی و کریستالی شفاف، در جعبه گردنبند سواروسکی عرضه شده است.

 

مشخصات محصول

اطلاعات جواهرات

نام تجاری، فروشنده، یا نام مجموعه سواروسکی
مهر فلزی 0 925
فلز پرداخت فلزی مخلوط
مواد کریستال
نوع نگین کریستال
تنظیمات سنگفرش کردن
طول مورد 4.33 اینچ
طول 38 سانتی متر
زنجیر نقش
گیره خرچنگ
وزن کل فلز 2.627571 گرم
قابل تغییر اندازه آره
تعداد سنگ 1
وزن سنگ 0.175025 قیراط
شماره مدل 5172560
نوع گواهینامه گواهی اصالت سواروسکی

از سازنده

 

 

نقاط عطف در کانون توجه

قرن بیستم پیشرفتی را برای کریستال های سواروسکی به ارمغان آورد. دخترانی با لباس‌های کریستالی، ستاره‌هایی مانند مرلین مونرو، جودی گارلند و آدری هپبورن، و حتی طراحانی مانند کریستین دیور از کریستال‌های سواروسکی به عنوان اکسسوری و لهجه لباس استفاده کردند. برای ستاره ها و طراحان در سراسر جهان، کریستال های سواروسکی به لوازم جانبی قرن تبدیل شدند.

اولین بوتیک

در دهه 1980، اولین بوتیک سواروسکی درهای خود را در خیابان معتبر باند لندن باز کرد و چشمان جهان را به جواهرات و مجسمه های کریستالی باز کرد. سواروسکی از مرزهای دنیای جواهرات فراتر رفت و در دکوراسیون داخلی نیز به یک حس تبدیل شد.

"الماس برای همه"

در سال 1895 دانیل سواروسکی اولین گام را به سوی هدف خود برای ایجاد "الماس برای همه" برداشت، زمانی که ماشین الکتریکی را اختراع کرد که می‌توانست کریستال‌ها را دقیق‌تر از همیشه با دست برش دهد. اندکی بعد، شرکت او، کریستال های سواروسکی، در کوه های آلپ تیرولی اتریش به وجود آمد.

مجموعه ای برای همه

چه به دنبال قطعه ای مناسب برای خود باشید و چه به دنبال یک هدیه عالی برای شخص خاص باشید، سواروسکی مجموعه ای برای همه دارد. دامنه دستبندهای ما از ساده تا دیدنی را شامل می شود و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را هر روز یا سحر بپوشید تا آن مناسبت های خاص را حتی فوق العاده تر کنید. ظاهر کلاسیک‌تر ما را با النگوها و جذابیت‌های ساده و نمادین کاوش کنید یا جرأت کنید چیزی کمی چشم نوازتر و رنگارنگ‌تر پیدا کنید.

مراقبت و نگهداری

با پیروی از دستورالعمل های ذکر شده در زیر، محصولات سواروسکی خود را در بهترین شرایط ممکن نگه دارید.

جواهرات و ساعت: جواهرات خود را همیشه در یک کیسه نرم یا بسته بندی اصلی نگه دارید. همیشه هنگام پولیش جواهرات خود دستکش بپوشید و از پارچه بدون پرز برای حفظ درخشندگی محصول خود استفاده کنید. همیشه جواهرات را در آخر قرار دهید و از تماس با مواد شیمیایی خشن و مواد ساینده مانند عطر یا اسپری مو خودداری کنید. از تماس با سطوحی که ممکن است کریستال را خراشیده یا خرد کنند خودداری کنید.