1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. گردنبند آویز الماس 925 عیار مدل JRosee Swarovski Elements...

گردنبند آویز الماس 925 عیار مدل JRosee Swarovski Elements - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • گردنبند آویز الماس 925 عیار با روکش طلا 18 عیار کریستال Swarovski Elements برای زنان بسته هدایای دخترانه دخترانه جواهرات J.Rosée Fashion
  • Swarovski Elements Crystal 18K Gold Plated 925 Sterling Silver Diamond Pendant Necklace for Women Ladies Girls Gift Package J.Rosée Fashion Jewelry

ده الی پانزده روز کاری

برند : JRosee

مدل : JRosee

قیمت محصول :

3,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.4 گرم

معرفی محصول

گردنبند آویز الماس 925 عیار مدل JRosee Swarovski Elements - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

  • 【مفهوم طراحی】 این گردنبند به نام عشق نامگذاری شده است. قلب زنان اقیانوس عمیقی از اسرار است. این گردنبند که توسط طراحان جواهرات زیبا فرانسوی طراحی شده است، با صنایع دستی نفیس، ظریف اما نه ساده تولید شده است، خلق و خوی خاص شما را بسیار متملق می کند و به شما یک تجربه خرید فوق العاده را تضمین می کند.
  • 【کریستال از سواروفسکی】 قلب واقعا عاشق با کریستال های اصیل از SWAROVSKI. ما کریستال های SWAROVSKI را به عنوان ماده اولیه خریداری کردیم و به طرز ماهرانه ای در کارگاه های مستقل خود تولید کردیم.
  • 【پارامترها】 ساخته شده از نقره مرغوب 925 و تزئین شده با عناصر سواروسکی کریستال و روکش طلا. اندازه آویز 12.4 * 11 میلی متر است. وزن: 3.4 گرم. زنجیر 45 سانتی متری است که زنجیر کابل برش فوق العاده قوی دارد. هر قطعه دارای استاندارد بازرسی SGS سوئیس است.
  • 【هدایای ایده آل برای زنان با بسته گیفت】 در جعبه ای نفیس ارائه می شود که ارزش هدیه دادن را دارد. یک هدیه متمایز برای روز ولنتاین، روز کریسمس، روز سالگرد و هدیه تولد به دوست دختر، همسر، مادر، دوست و دختر شما. مناسب برای شرکت در مهمانی ها، عروسی ها یا لباس های روزمره. وقت آن است که به او نشان دهید که چقدر برای این سورپرایز پیش رو اهمیت می دهید.
  • 【خدمات حرفه ای】 اگر سوالی دارید، لطفا در تماس با ما دریغ نکنید، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین راه حل را به شما ارائه دهیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.
  • سبک: کلاسیک

جزئیات محصول

  • تاریخ اولین در دسترس: 14 آوریل 2022
  • ASIN : B09XXPNJWQ
  • بخش : بانوان

 

 

توضیحات محصول

 

لحظه های زیادی در زندگی برای جشن گرفتن وجود دارد، لحظه ملاقات، لحظه تولد، لحظه شروع رویاهایمان.

 

موقعیت برند: جواهرات J.Rosée توسط طراحان برتر جواهرات فرانسوی طراحی شده اند، ساده و در عین حال ظریف، ما وقف رهبری روندهای مد لوکس مقرون به صرفه هستیم.

 

مفهوم برند: J.Rosée, J برای جواهرات است، Rosée یک کلمه فرانسوی به معنای قطره شبنم است، J.Rosée تصویر جواهرات J.Rosée را ترسیم می کند، همیشه فوق العاده نفیس و الهام بخش است، مانند عشق خالص و بی عیب. J.Rosée هدیه ای پر از عشق، حامل وعده و اعتماد، بیان کننده برکت و قدردانی است.

 

برتری برند: J.Rosée به طور مداوم جواهرات خوبی می‌سازد و بر بهبود کیفیت جواهرات و خدمات تمرکز دارد. هر جزئیاتی حتی با کوچکترین قسمتی منطقی است. به دلیل غربالگری دقیق مواد اولیه، هر قطعه سنگ قیمتی و کریستال به بالاترین درجه خلوص می رسد و بهترین رنگ را ارائه می دهد. جواهرات J.Rosée به بالاترین سطح استاندارد گواهینامه می رسند، هر قطعه از آنها عمیق ترین احساس کارکنان J. Rosée را در خود دارد.