1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. کوله پشتی لپ تاپ ضد آب مدل BANGE Smart Sling ...

کوله پشتی لپ تاپ ضد آب مدل BANGE Smart Sling Crossbody - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کوله پشتی لپ‌تاپ Smart Sling مدل 9 لیتری کوله‌پشتی یونیسکس آکسفورد با USB ضد آب 0.93 کیلوگرمی 15.6 در کیف لپ‌تاپ
  • Smart Sling Crossbody Laptop Backpack Trendy 9L Oxford Unisex Backpack with USB Waterproof 0.93 KG 15.6 In Laptop Bag

ده الی پانزده روز کاری

برند : BANGE

مدل : 7261

قیمت محصول :

6,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 930 گرم

معرفی محصول

کوله پشتی لپ تاپ ضد آب مدل BANGE Smart Sling Crossbody - ارسال 20 الی 25 روز کاری

جزئیات محصول

دستورالعمل های مراقبت

فقط شستشو با دست


درباره این محصول

  • مواد با کیفیت بالا و ضد آب: کوله پشتی BANGE از پارچه پلی استر بادوام ساخته شده است که هم ضد آب و هم ماندگاری طولانی دارد. زیپ های فلزی امنیت و دوام کیف را بیشتر می کند. این تضمین می کند که بدون توجه به شرایط آب و هوایی یا جایی که سفر شما را می برد، می توانید با اطمینان از کوله پشتی استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با کیفیت مواد کوله پشتی به کلیپ زیر مراجعه کنید.
  • با کمربند ضد سرقت ایمن سفر کنید: با استفاده از این کوله پشتی سبک با کمربند ضد سرقت مخفی، با خیالی آسوده سفر کنید. کمربند را می توان به راحتی باز کرد و به شما این امکان را می دهد که به سرعت از بررسی های امنیتی فرودگاه بدون هیچ مشکلی عبور کنید. با کمربند ضد سرقت می توانید وسایل خود را در حین سفر ایمن و مطمئن نگه دارید. بعلاوه، به شما کمک می کند در حین حرکت منظم و مرتب بمانید.
  • پورت شارژ USB: این کوله پشتی دارای یک پورت شارژ USB داخلی در قسمت بیرونی است که راهی مناسب برای شارژ دستگاه های خود در حین حرکت فراهم می کند. این یک هدیه فناوری عالی برای عزیزان شما است که همیشه در حال حرکت هستند. لطفاً توجه داشته باشید که این کوله پشتی دارای پاوربانک نیست، بنابراین باید خود را همراه داشته باشید.
  • قابلیت تنفس: کوله پشتی با در نظر گرفتن قابلیت تنفس طراحی شده است. دارای یک لایه اسفنجی در پشت و بند شانه است که به طور موثر فشار را کاهش می دهد و حداکثر راحتی را تضمین می کند. علاوه بر این، بند سگک قابل تنظیم کوله پشتی را روی بدن شما ایمن نگه می‌دارد، در حالی که دسته‌ی رویه‌ای نرم به آن اجازه می‌دهد تا برای راحتی بیشتر به کیف دستی تبدیل شود.
  • ظرفیت و ذخیره سازی: ظرفیت این کوله پشتی 20 لیتر است که برای حمل بسیاری از مایحتاج روزانه، لوازم الکترونیکی فنی، لوازم جانبی و غیره کافی است و دارای یک محفظه اصلی است که می تواند 1 لپ تاپ 4 اینچی را در خود جای دهد.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 39.5 × 29.5 × 8 سانتی متر
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۱ ژوئن ۲۰۲۱
  • ASIN : B097NRKQTW
  • شماره مدل : 7261
  • دپارتمان : تک جنسیت - بزرگسال

     

توضیحات محصول

نام محصول: بسته سفر تجاری Bange. مبدا: چین. شماره مدل: 7261. برند: BANGE. سبک مد. سیستم حمل: بند شانه کمانی. دسته/نوع بند: دسته نرم. نوع الگو: تمساح. جنسیت: Unisex. ظرفیت: 9 لیتر جنس: پلی استر. وزن: 0.93 کیلوگرم. سایز: 30*12.5*48 سانتی متر. محفظه لپ تاپ: مناسب لپ تاپ 15.6 اینچی. رنگ ها: مشکی، خاکستری. سایر جزئیات محصول: محفظه چند لایه، پورت شارژ USB، مواد ضد افت، تسمه های راحت (ضد شوک علمی)، لایه اسفنجی ضخیم، بند چرخ دستی، زیپ با کیفیت، بند عینک آفتابی. ویژگی های برجسته: کمربند امنیتی ضد سرقت، مواد ضد آب، شارژ USB، زیپ YKK، دسترسی سریع، ضد خش، پارچه نرم، لایه اسفنجی قابل تنفس، سبک وزن، بند دسته بادوام، سگک قابل تنظیم، جیب دسترسی سریع. استفاده: کوله پشتی برای سفرهای کاری، اداری، کالج، مدرسه و فعالیت های خارج از منزل مناسب است. مکانی برای بسته بندی وسایل مهم در سفر است.