1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. لوازم خانگی
  4. کوله پشتی لب تاب مسافرتی مدل Asenlin 40L Travel Backpack ...

کوله پشتی لب تاب مسافرتی مدل Asenlin 40L Travel Backpack - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

لوازم خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • Asenlin 40L Travel Backpack for Women Men?17 Inch Laptop Backpack Flight Approved Luggage Carry On Water Resistant Computer Backpack for Weekender Large Daypack Woodland Camo

ده الی پانزده روز کاری

برند : Asenlin

مدل : Xsenlin-00111

قیمت محصول :

11,480,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1 کیلوگرم

معرفی محصول

کوله پشتی لب تاب مسافرتی مدل Asenlin 40L Travel Backpack - ارسال 10 الی 15 روز کاری

جزئیات محصول

دستورالعمل های مراقبت

فقط شستشو با دست


درباره این محصول

  • حمل و سفر: کوله پشتی بزرگ دارای 3 کیسه ذخیره سازی سفارشی است که می تواند کیفیت سفر شما را بهبود بخشد. اندازه کلی با استانداردهای اندازه هواپیما مطابقت دارد و باز شدن زیپ قابل حمل به شما کمک می کند تا سریعاً از بررسی امنیتی فرودگاه عبور کنید. دارای نوارهای الاستیک داخلی برای جلوگیری از افتادن لباس های شما.
  • اندازه و جنس: ابعاد کوله پشتی مسافرتی 18.5 * 12.5 * 9.5 اینچ است و دارای یک جیب مخصوص است که می تواند یک لپ تاپ 17 اینچی را در خود جای دهد. از مواد پارچه ای آکسفورد پلی استر با کیفیت بالا و مقاوم در برابر آب و زیپ ضد انفجار استفاده می کند.
  • کاربرد: مسافرت، حمل بار، سفر آخر هفته، گردشگری فرامرزی، شبانه، حرکت از خانه قدیمی، چمدان، بند کوچک با آن برای شما راحت است که بدون حمل چمدان، آن را در یک کوله پشتی کوچکتر فشرده کنید.
  • ساختار: کیسه داف اصلی 3 کیسه ذخیره سازی؟ کیسه مخصوص لپ تاپ جلوی کیسه کوچک بطری آب / دهان کیسه چتری بند شانه پنهان طرح پانل جلویی نوار ایمنی بازتابنده سفر در شب.؟ توجه: روی بند شانه یک زیپ وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد با باز کردن زیپ بند شانه را کنار بگذارید یا بیرون بیاورید.
  • [کاربرد]: سفر، حمل در اطراف، سفر آخر هفته، سفر برون مرزی، یک شبه، چمدان، برای فشرده سازی در یک کوله پشتی کوچکتر بدون حمل چمدان، در یک کوله پشتی کوچکتر مناسب است.

 

جزئیات محصول

  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۹ اوت ۲۰۱۹
  • سازنده: Xsenlin
  • ASIN : B07W624WGX
  • مرجع سازنده: Xsenlin -00111
  • دپارتمان : تک جنسیت - بزرگسال

     

توضیحات محصول

FWFJDFKJWEF

FASFFEWFHRT

این کوله پشتی می تواند تعداد زیادی از 5 تا 7 لباس، یک جفت کفش، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، پاور بانک، کتاب، خودکار، دوربین و غیره را در خود جای دهد. سفر، و بسته روزانه دانشگاه، برای شما مناسب است. همچنین می توان از آن به عنوان کوله پشتی، کوله پشتی رفت و آمد، کوله پشتی شبانه و غیره استفاده کرد.

GRDFGREGRFGER

توجه: هر رنگ این کوله پشتی آسنلین دارای دو سبک است، یکی با 3 کیف کوچک و دیگری بدون 3 کیف کوچک. لطفاً به تمایز آن توجه کنید.

GERGDFGRE

ERGDFGREGERG

ASFWQEQWE

FEWSDFVSXCV

 

بند شانه را پنهان کنید

بند شانه را در پنل پشتی بگیرید و فوراً آن را به یک کیف دستی تبدیل کنید.

کیف دستی دافل

3 گزینه حمل را برای گزینه های متعدد مسافران ارائه دهید، برای جابجایی از حمل بالا/ کناری به کوله پشتی در هنگام حرکت راحت است.

بند سینه قابل تنظیم

یک بند جناغی وجود دارد که از طول تنظیم می شود و روی تسمه های شانه به بالا و پایین می لغزد. طراحی برای تثبیت و راحتی حمل.

تسمه های فشرده سازی بیرونی

تسمه های فشرده سازی حداکثر فشار را ایجاد می کنند.

فعال کردن برای کاهش استرس روی زیپ.

جلوگیری از ریزش اقلام شما

 

RTHGFHRTH

ergdfgregrgreg

GERGDFGREGEXC

 

مناسب سفرهای بین المللی

این کوله پشتی می تواند تعداد زیادی شامل 5 تا 7 لباس، یک جفت کفش، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، پاور بانک، کتاب، خودکار، دوربین و غیره را در خود جای دهد.

کوله پشتی شبانه

نوار انعکاسی در پشت کوله پشتی باعث می شود سفر در شب ایمن باشد.

سفر آسان

سفر آسان، فضای شخصی بیشتری را اشغال نمی کند، به راحتی می توان آن را در چمدان دستی هواپیما قرار داد