1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دستی با گرما و فشرده سازی مدل COOLBABY Ele...

ماساژور دستی با گرما و فشرده سازی مدل COOLBABY Electric Hand Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور دستی برقی COOLBABY، ماساژ نقطه فشار 6 حالته و 6 سطحی با فشرده سازی هوا و گرما برای آرتریت، تسکین درد، تونل کارپال و بی حسی انگشتان
  • COOLBABY Electric Hand Massager,6 Modes and 6 Levels Pressure Point Massage with Air Compression and Heat for Arthritis,Pain Relief,Carpal Tunnel and Finger Numbness

بیش از پانزده روز کاری

برند : COOLBABY

مدل : YLY094

قیمت محصول :

12,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.28 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور دستی با گرما و فشرده سازی مدل COOLBABY Electric Hand Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

منبع انرژی شارژ باتری
مواد اکریلونیتریل بوتادین استایرن
نام تجاری بچه با نمک
رنگ سفید
ویژگی های خاص گرما، رفع خستگی

درباره این محصول

  • 【ماساژ موثر】: پنج نقطه فشار دقیق در داخل ماساژور دستی برقی COOLBABY طراحی شده است. با فشار دادن کیسه های هوای بالا و پایین روی دست، می تواند به طور موثر نقاط تیز روی دست شما را تحریک کند، خستگی دست شما را برطرف کند و درد عضلانی را تسکین دهد. ایده آل برای آرتریت، تونل کارپال و تسکین درد.
  • 【ارتعاش و تسکین گرما اختیاری】: ماساژور دستی فشرده سازی حرارتی COOLBABY در حالت های حرارتی پالس و اختیاری موجود است که به گرم و مرطوب نگه داشتن دست ها کمک می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و ناراحتی دست و سردی کف دست را کاهش می دهد.
  • 【مناسب برای هر کسی】: این ماساژ دستی هوشمند دارای 6 سطح ماساژ و 6 حالت ماساژ است که می تواند تضمین کند که همه می توانند راحت ترین حالت ماساژ خود را پیدا کنند، خواه در حال کار، نوشتن، نواختن آلات موسیقی، کار دستی یا فعالیت های دیگر باشید. که باعث خستگی دست می شود، به دستان شما اجازه می دهد تا واقعاً آرام شوند.
  • 【باتری قابل حمل و بزرگ】: وزن این ماساژور دستی بی سیم تنها 2.3 پوند است و دارای باتری داخلی قابل شارژ 2500 میلی آمپری با ظرفیت بالا است که می تواند با کابل USB موجود شارژ شود و به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان با ماساژ دست خود سفر کنید. . باتری پس از شارژ کامل 2-3 ساعت دوام می آورد.
  • بهترین هدیه برای زنان / مامان برای هدیه تولد مامان، مامان.

توضیحات محصول

 

توضیحات:
به قول قدیمی ها "دست مغز دوم است"، "دست پنجره بدن انسان است". نصف النهارها اندام های داخلی را با دست پیوند می دهند، که دست را منطقه بازتاب وضعیت سلامت اندام ها می کند. منظم. و تقویت صحیح دست می تواند در دراز مدت باعث ارتقای اندام های داخلی ما شود.
ماساژور دستی ما به طور خلاقانه ای از فناوری فشار هوا و فشرده سازی گرما برای ورز دادن کل دست استفاده می کند، که به تسریع گردش خون و رفع بی حسی و سفتی عضلات/مفاصل کمک می کند.

چرا به ماساژور دست ما نیاز دارید؟
ممکن است مکرراً دستتان قوی کار کند و ماهیچه و مفصل مچ دست/انگشتتان بی‌حس، سفت و دردناک شود یا حتی انگشتانتان تغییر شکل داده باشند؟
ممکن است اغلب با رایانه، تبلت، موبایل بازی کنید و دست ماوس یا صفحه کلید را بگیرید؟
به عنوان یک زن، ممکن است در زمستان از سردی دست یا حتی یخ زدگی دست رنج ببرید؟

پیری و خشکی، باد یا هوای سرد پوست دست شما را خشن و پیر می کند؟
ماساژور دستی ما با فشار هوای متحرک و فشرده‌سازی گرمای تسکین‌دهنده‌ای که در کل دست شما کار می‌کند، راه‌حل عالی برای این مشکلات است!
وقت آن است که به دستان خود پاداش دهید و استراحت کنید!

مشخصات:
نوع مورد: ماساژور دستی
مواد: ABS
رنگ مورد: مطابق تصاویر نشان داده شده است

بسته شامل:
1 * هاست
1 * کابل USB
1 * راهنمای انگلیسی

 

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 24 *16*20 سانتی متر; 1.28 کیلوگرم
  • سازنده: COOLBABY
  • نمک: B0CN2LVGB1
  • شماره مدل: YLY094
  • کشور مبدا: چین