1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. اسپرسو و قهوه ساز اتوماتیک 15 بار کروپس مدل KRU...

اسپرسو و قهوه ساز اتوماتیک 15 بار کروپس مدل KRUPS XP442C40 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • اسپرسو و قهوه ساز Krups Virtuoso XP442C40 با چوب کف شیر، دستگاه قهوه 1 لیتری، قهوه ساز اتوماتیک دانه به فنجان، پمپ فشار 15 بار، نوشیدنی های سبک باریستا، استیل ضد زنگ
  • Krups Virtuoso XP442C40 Espresso and Coffee Maker with Milk Frothing Wand, 1 Litre Coffee Machine, Automatic Bean to Cup Coffee Machine, 15-Bar Pressure Pump, Barista-Style Drinks, Stainless Steel

ده الی پانزده روز کاری

برند : KRUPS

مدل : XP442C40

قیمت محصول :

11,350,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.5 کیلوگرم

معرفی محصول

اسپرسو و قهوه ساز اتوماتیک 15 بار کروپس مدل KRUPS XP442C40 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری KRUPS
ظرفیت 1 لیتر
رنگ فولاد ضد زنگ
ابعاد محصول 5.6D x 11W x 11.2H سانتی متر
ویژگی های خاص فنجان گرم کننده

درباره این محصول

  • صرفه جویی در فضا: با KRUPS Virtuoso از درخشندگی باریستا در فضایی کوچک لذت ببرید. این دستگاه فوق العاده فشرده از فولاد ضد زنگ ترکیبی عالی از راحتی، سبک و دوام را ارائه می دهد.
  • باریستای خود باشید: به لطف کنترل‌های بصری با توقف جریان خودکار که عکس را در زمان مناسب برای یک اسپرسوی غنی و کاملاً متعادل قطع می‌کند، نوشیدنی‌های با کیفیت کافی‌شاپ را به راحتی تولید کنید.
  • کف بی عیب و نقص: نازل بخار دستی Virtuoso با کارایی بالا، کف شیر متراکمی را برای یک کاپوچینوی خامه ای به سبک حرفه ای ایجاد می کند. همچنین می توانید از نازل برای پخش آب گرم برای چای استفاده کنید.
  • دم کردن سریعتر: Virtuoso با ترکیب سیستم KRUPS Thermoblock برای پیش گرم کردن سریع با فشار پمپ 15 بار برای استخراج طعم بهینه، یک اسپرسوی کامل را تنها در 40 ثانیه می سازد.
  • آن را درست کنید: نگهدارنده فیلتر همه کاره به شما امکان می دهد یک یا دو فنجان قهوه آسیاب شده را به طور همزمان درست کنید و با غلاف های نرم سازگار است و به شما آزادی می دهد تا قهوه مورد علاقه خود را به روش دلخواه آماده کنید.

جزییات فنی

نام تجاری KRUPS
شماره مدل XP442C40
رنگ فولاد ضد زنگ
ابعاد محصول 5.63 x 11.02 x 11.22 سانتی متر؛ 3.5 کیلوگرم
ظرفیت 1 لیتر
توان / وات 1250 وات
مواد فولاد ضد زنگ
ویژگی های خاص فنجان گرم کن
وزن مورد 3.5 کیلوگرم
نمک B09BBGT8R6

توضیحات محصول

با KRUPS Virtuoso از عملکرد با کیفیت باریستا در فضایی کوچک و شیک لذت ببرید. قهوه ساز اسپرسو پمپ ممتاز ما با طراحی فوق العاده جمع و جور در فولاد ضد زنگ براق، ترکیبی عالی از راحتی، دوام و ظرافت را ارائه می دهد. یک رابط چهار دکمه ای ساده، استفاده از این دستگاه را بسیار شهودی می کند، با توقف جریان خودکار که شات را در زمان مناسب برای اسپرسوی غنی و کاملاً متعادل قطع می کند. قهوه خود را با شیر ترجیح می دهید؟ نازل بخار دستی با کارایی بالا شما را تحت کنترل قرار می دهد و یک کف شیر مخملی متراکم برای یک کاپوچینوی خامه ای مجلل تولید می کند تا با قهوه خانه محلی شما رقابت کند. این نازل همچنین آب گرم را برای چای پخش می کند. تهیه اسپرسو یک هنر دقیق است، اما فناوری KRUPS این فرآیند را بدون دردسر می کند. Virtuoso با ترکیب سیستم Thermoblock ثبت اختراع ما برای آب گرم در صورت تقاضا با فشار حرفه ای 15 بار برای استخراج طعم بهینه، یک اسپرسوی کامل با کرم یکنواخت را تنها در 40 ثانیه ارائه می دهد. بنابراین، می توانید بدون انتظار از نتایج با کیفیت کافی شاپ لذت ببرید. نگهدارنده فیلتر همه کاره دارای گزینه های تک و دوتایی برای تغییر قدرت یا دم کردن یک یا دو فنجان قهوه آسیاب شده به طور همزمان است. همچنین با غلاف های نرم برای قهوه سازگار است. مخزن آب 1 لیتری برای پر کردن مجدد به راحتی جدا می شود - مانند سینی چکه که تخلیه و تمیز کردن را راحت می کند. و Virtuoso با تمام چیزهایی که برای ایجاد قهوه به سبک کافه در خانه نیاز دارید، از جمله یک قاشق دستکاری شده برای اندازه گیری تفاله های شما و بسته بندی محکم آنها برای استخراج بیشترین طعم، ارائه می شود. حتی یک فنجان گرم کن برای گرم کردن فنجان های شما مانند یک حرفه ای وجود دارد.