1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. چای ساز ویانته Viant? مدل 55 dB - ارسال 20 ...

چای ساز ویانته Viant? مدل 55 dB - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کتری شیشه ای برقی چای ساز داغ با دم نوش چای و کنترل دما. خاموش شدن خودکار. برنامه دم کردن چای و قهوه مورد علاقه شما.
  • Hot Tea Maker Electric Glass Kettle with tea infuser and temperature control. Automatic Shut off. Brewing Programs for your favorite teas and Coffee.

ده الی پانزده روز کاری

برند : Viant?

مدل : 55 dB

قیمت محصول :

8,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.36 کیلوگرم

معرفی محصول

چای ساز ویانته Viant? مدل 55 dB - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری ویانته
ظرفیت 1.5 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ شیشه بوروسیلیکات
رنگ مشکی
ویژگی های خاص تزریق داخلی، درب قابل جابجایی، کنترل دیجیتال، از پیش تنظیم شده با یک لمس، محافظت در برابر گرمای بیش از حد

درباره این محصول

  • کتری یک خبره - با کتری چای برقی شیشه ای ایتالیایی خود از Viante به اوج نفوذ دست پیدا کنید. برای انواع مختلف چای و قهوه دمای ایده آل را تنظیم کنید. طراحی شده در ایتالیا.
  • برای برگ یا لوبیا – از کتری چای برقی خود با دمنده استفاده کنید تا مقادیر زیادی از برگ های شل یا چای کیسه ای را دم بکشید. برای فرنچ پرس، بریز و آماده سازی غذا، آب را بدون دمنده گرم کنید.
  • دم کردن سفارشی – این کتری برقی با تنظیمات کنترل دما برای چای های سفید، سبز، اولانگ و سیاه. وقت خود را صرف جرعه جرعه خوردن کنید. کتری شما دارای عملکرد گرم نگه داشتن 30 دقیقه ای است.
  • بدون میانبر – کتری آب برقی شما از فولاد ضد زنگ 304، شیشه بوروسیلیکات و پلاستیک بدون BPA ساخته شده است. برای محافظت در برابر پوسته پوسته شدن و خوردگی، به طور منظم بشویید و پس از هر بار استفاده خالی کنید.
  • The Viante Difference - برای ارائه تجربه طعم و خدمات در سطح جهانی روی ما حساب کنید. کتری برقی کنترل دمای شما با تعهد ما برای رضایت کامل شما پشتیبانی می شود.

جزییات فنی

نام تجاری ویانته
رنگ مشکی
ابعاد محصول 39.29 x 32.79 x 20.5 سانتی‌متر؛ 1.36 کیلوگرم
ظرفیت 1.5 لیتر
ظرفیت حجمی 1.6 لیتر
توان / وات 1500 وات
ولتاژ 120 ولت
مواد فولاد ضد زنگ شیشه بوروسیلیکات
خاموش شدن خودکار بله
سطح نویز 55 دسی بل
ویژگی های خاص تزریق داخلی، درب قابل جابجایی، کنترل دیجیتال، از پیش تنظیم شده با یک لمس، محافظت در برابر گرمای بیش از حد
وزن مورد 1.36 کیلوگرم
نمک B0BFTTXKFG

توضیحات محصول

Brewing دقیق مطمئناً، شما یک کتری دارید. اما آیا کتری چای شما برقی است، با یک سبد تزریقی داخلی، و با تنظیمات از پیش تنظیم شده برای انواع خاصی از چای برنامه ریزی شده است؟ اینطور فکر نمی کردم. شما به یک کتری برقی Viante نیاز دارید! روش دم کردن چای و قهوه خود را با کتری تغییر دهید که به علم ظریف دم کردن کمک می کند. دستگاه تزریق هوشمند ایتالیایی کتری چای شیشه ای برقی را انتخاب کنید که تفکر را انجام می دهد تا بتوانید روی نوشیدن تمرکز کنید. سبد تزریقی خود را با برگ شل یا چای کیسه ای انتخابی خود پر کنید و دکمه کنترل دمای مربوطه را فشار دهید. کتری شما تا دمای ایده آل برای چای سفید، اولانگ، سبز یا سیاه گرم می شود. دکمه Keep Warm را فشار دهید تا 1.6 لیتر چای خود را تا 30 دقیقه در دما نگه دارید. دکمه فرنچ پرس را فشار دهید تا آب را تا دمای استخراج ایده‌آل گرم کنید. خلوص به چای به کتری برقی شیشه‌ای بوروسیلیکات خود اعتماد کنید تا همه چیزهای خوب را در اختیار شما قرار دهد و نه چیز دیگری. سبد تزریق و کف کاراف شما از فولاد ضد زنگ 304 بسیار مقاوم در برابر خوردگی است. تمام قطعات پلاستیکی فاقد BPA هستند و برای ماندگاری ساخته شده اند. برای کتری مجلل خود با شستن دستی با صابون، آب و اسکرابرهای غیر ساینده، عمر طولانی داشته باشید - این سزاوار است! شما می خواهید جزئیات به درستی انجام شود تا بتوانید دسته گل های طعم کامل طیف وسیعی از نوشیدنی ها را تجربه کنید. کتری آب گرم برقی شما اینجاست تا به شما کمک کند. اولین فنجان بقیه عمر خود را با Viante بسازید.