1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. چای و قهوه ساز فرانسوی قابل حمل کلاسیک MAKINGTEC ...

چای و قهوه ساز فرانسوی قابل حمل کلاسیک MAKINGTEC مدل French Press - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • فنجان قهوه و چای فرانسوی قابل حمل کلاسیک 12 اونس با حلقه حمل، قهوه ساز فرنچ پرس استیل ضد زنگ، بدون BPA عالی برای کمپینگ و مسافرت (رنگ برس تصادفی)
  • Classic Portable French Press Coffee & Tea Mug 12 oz with Carry Loop, Stainless Steel French Press Coffee Maker, BPA Free Great for Camping and Travel (Random Brush Color)

ده الی پانزده روز کاری

برند : MAKINGTEC

مدل : French Press

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 430 گرم

معرفی محصول

چای و قهوه ساز فرانسوی قابل حمل کلاسیک MAKINGTEC مدل French Press - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری MAKINGTEC
ظرفیت 340 گرم
رنگ یخ
ویژگی های خاص حرارتی
مواد فولاد ضد زنگ

درباره این محصول

  • ☕سیستم فیلتر منحصربه‌فرد: طراحی شده با سیستم فیلتر بسیار ظریف چهار لایه، این لیوان آلینون دم‌آوری هرگز بیش از حد دم نمی‌کند و یک فنجان قهوه‌ی نرم و خوشمزه استاندارد ارائه می‌کند. آسیاب قهوه را در پایین لیوان فرنچ پرس قابل حمل نگه دارید و آن را با آب جدا کنید، تست کنید که طعم قهوه بعد از 3 ساعت یکسان است.
  • ☕از شر فرنچ پرس سنتی خلاص شوید: با این فرنچ پرس قابل حمل 12 اونس، نیازی به تمیز کردن پرس فرنچ سایز بزرگ ندارید که یک لیوان قهوه، دم کرده و نوشیدنی را در یک مجموعه اضافه کرده است، کارکرد و تمیز کردن آن بسیار آسان است.
  • ☕بسیار مناسب برای ما قهوه‌جویان در سفر یا کمپینگ: می‌توانید قهوه را از قبل آسیاب کنید و آن را در لیوان قرار دهید و آب داغ اضافه کنید سپس مقدار زیادی قهوه بریزید.
  • ☕مواد: عایق خلاء دو جداره، دیوار داخلی دولایه فولاد ضد زنگ 304 برای حفظ حرارت عالی بیش از 8 ساعت ظرفیت نگهداری گرم/سرد، مواد درجه مواد غذایی BPA.
  • ☕نکات گرم: لطفا در اولین استفاده از آن، قطعات را به مدت 5 دقیقه در آب جوشیده قرار دهید، زیرا این ماگ ها تولید شده و بلافاصله در بسته بندی قرار می گیرند، زمان کافی برای از بین بردن بو را ندارد، جای نگرانی نیست. برای مواد غذایی pp بسیار رایج است.

جزییات فنی

نام تجاری MAKINGTEC
رنگ یخ
ابعاد محصول 22 × 8 × 8 سانتی متر؛ 430 گرم
ظرفیت 340 گرم
مواد فولاد ضد زنگ
ویژگی های خاص حرارتی
وزن مورد 430 گرم
نمک B0BW91XMTJ

توضیحات محصول

JWF

JWF

JWF

JWF

JWF

JWF

 

طراحی ارگونومیک

طراحی خاص این قهوه ساز مسافرتی قابل حمل استیل ضد زنگ می تواند نوشیدن را راحت تر و کارآمدتر کند. همچنین به راحتی تمیز می شود.

ساختار فیلتر منحصر به فرد

فنجان قهوه پرس مسافرتی دارای سیستم عایق آب با طراحی داخلی است که می تواند تفاله های قهوه را به خوبی جدا کند و به شما کمک کند تا فنجان شما بدون رسوب باشد.

پد سیلیکونی

تشک ضد لغزش برای محافظت از پرس قهوه قابل حمل و بدون سر و صدا برای قرار دادن آن. یک فنجان قهوه عالی برای شروع روزتان بنوشید.

از قهوه در هر زمان و هر مکان لذت ببرید

قهوه ساز 2 در 1 لیوان عایق

با یک کلیک برای باز کردن جلد

مختلف ملاقات با لذت شما

قهوه، چای داغ، چای سرد

خانه، کمپینگ، تمرین، فضای باز، باربری، دفتر

هدیه ای جالب برای خانواده و دوستان شما

JWF

JWF

JWF

JWF

JWF

JWF

       

JWF

ساختار فیلتر منحصر به فرد: سازنده Acoffee دارای سیستم عایق آب با طراحی ویژه داخلی است که می تواند تفاله های قهوه را به خوبی جدا کند و به ساخت فنجان شما بدون رسوب کمک کند.

انواع مختلف با لذت خود ملاقات کنید: قهوه ساز عایق بندی شده برای تهیه قهوه، چای سرد، چای داغ در خانه، کمپینگ، تمرین، فضای باز، اتومبیل یا دفتر.

جدیدترین طراحی: این پرس فرانسوی مدرن دارای بیشترین مزایای محصولات موجود در بازار و مهمتر از آن است - ما اساس را ارتقا می دهیم و بهترین عملکرد دم کردن را ارائه می دهیم. هدیه ای عالی برای خانواده و دوستان شما.