1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. چای ساز فرانسوی گروشه GROSCHE مدل GR-218 - ارسال 20 ...

چای ساز فرانسوی گروشه GROSCHE مدل GR-218 - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • قهوه ساز و چای ساز فرانسوی گروشه مادرید 1500 میلی لیتر (51 اونس)
  • GROSCHE MADRID French Press Coffee and Tea Maker 1500 ml (51 fl oz)

ده الی پانزده روز کاری

برند : GROSCHE

مدل : GR-218

قیمت محصول :

6,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 789 گرم

معرفی محصول

چای ساز فرانسوی گروشه GROSCHE مدل GR-218 - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری گروشه
ظرفیت 1500 میلی لیتر
رنگ کروم
ویژگی های خاص کوزه
نوع قهوه ساز فرنچ پرس

درباره این محصول

  • PREMIUM - یک قهوه ساز و چای ساز فرنچ پرس با کیفیت واقعاً ممتاز که دارای محفظه کرومی ظریف و لیوان شیشه ای بوروسیلیکات است.
  • چند منظوره - همیشه از قهوه درشت آسیاب شده در فرنچ پرس (1 تا 3 قاشق غذاخوری در هر لیوان 300 میلی لیتر) استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این پرس فرانسوی برای دم کردن بهترین طعم برگ شل یا چای شکوفه‌دار با اجازه دادن به حداکثر عطر و طعم از چای استفاده کنید.
  • سیستم فیلتر دوگانه - مادرید دارای یک سیستم فیلتر دوگانه است که پرس اصلی یکی و دیگری در درب آن قرار دارد. هنگامی که قهوه یا چای خود را درست می کنید، درب آن را بچرخانید تا در حالی که قهوه یا چای دم می کند، پرس بسته شود و دوباره آن را بچرخانید تا باز شود تا بریزد. این گرما را حفظ می کند و باعث می شود قهوه یا چای شما طعم بهتری داشته باشد. قهوه ساز و چای ساز فرانسوی MADRID فرنچ پرس واقعاً یک فرنچ پرس ممتاز است که بر خلاف سایرین، برای خبره قهوه یا چای خوش طعم است.
  • مدرن - طراحی پیچیده مادرید چیزی شبیه به آنچه قبلاً دیده اید نیست! محفظه مینیمالیستی کروم ظاهری شیک ارائه می دهد که مطمئناً هر آشپزخانه ای را تحسین می کند. کف لیوان شیشه ای هرگز با هیچ سطحی غیر از پایه کروم تماس پیدا نمی کند و از آن محافظت می کند. محفظه MADRID دارای گیره های تیپ است که از لیز خوردن لیوان به بیرون جلوگیری می کند. MADRID از همه فرنچ پرس ها پیشی می گیرد و تفاوتی را ارائه می دهد که مطمئناً لحظه ای که آن را در دستان خود می گیرید متوجه خواهید شد!
  • رضایت تضمین شده - برای هر گونه سوال یا نگرانی با Rizpresso تماس بگیرید. همچنین می‌توانید مستقیماً از طریق وب‌سایت GROSCHE برای هرگونه سؤال در مورد کیفیت یا قهوه‌سازی تماس بگیرید. فروش این محصول به تامین آب آشامیدنی سالم برای افراد نیازمند از طریق پروژه آب سالم GROSCHE کمک می کند. GROSCHE یک شرکت اجتماعی و یک شرکت معتبر B است که بالاترین گواهینامه برای مشاغلی است که برای جهان مفید هستند. با مراجعه به grosche.ca بیشتر بیاموزید

جزییات فنی

نام تجاری DROCHE
شماره مدل GR-218
رنگ کروم
ابعاد محصول 12.7 x 18.11 x 23.19 سانتی متر؛ 789.25 گرم
ظرفیت 1500 میلی لیتر
مواد شیشه ای
خاموش شدن خودکار نه
ویژگی های خاص کوزه
وزن مورد 789 گرم
نمک B00GBBXIQK

توضیحات محصول

یک فرنچ پرس ممتاز که ویژگی های کلیدی را به خطر نمی اندازد قهوه ساز و چای ساز MADRID French Press توسط GROSCHE کیفیتی را به شما ارائه می دهد که می توانید ببینید و احساس کنید . این واقعاً یک فرنچ پرس ممتاز است که بر خلاف سایرین، برای خبره قهوه یا چای خوش طعم است. این برای شما خوشمزه ترین فنجان قهوه یا چای را می سازد و جلوه و حضوری جسورانه به میز شما می بخشد. به زبان ساده، هیچ چیز را به خطر نمی اندازد. طراحی فرنچ پرس مادرید دارای محفظه کروم فوق العاده ممتاز و لیوان شیشه ای بوروسیلیکات SCHOTT-DURAN ساخت آلمان است . قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن برای شستن دست است. از آنجایی که از برق استفاده نمی کند و نیازی به فیلترهای یکبار مصرف ندارد، MADRID همچنین برای همراه داشتن در سفرهای خود از جمله کمپینگ و سفرهای جاده ای مناسب است. MADRID دارای یک سیستم فیلتر دوگانه است که پرس اصلی یکی است و یکی دیگر در درب - برای اطمینان از عدم وجود خاک یا برگ در فنجان. هنگام درست کردن قهوه یا چای، درب آن را بچرخانید تا وقتی قهوه یا چای دم بکشد، پرس بسته شود و دوباره آن را بچرخانید تا بریزد. این گرما را حفظ می کند و باعث می شود قهوه یا چای شما طعم بهتری داشته باشد. TASTE که معمولاً به عنوان فرنچ پرس شناخته می شود، این سبک از قهوه سازی دستی برای مدت طولانی به عنوان بهترین راه برای تهیه قهوه با طعم کامل پذیرفته شده است. با اجازه دادن به قهوه آسیاب شده در طی چند دقیقه، طعم ها و روغن های استخراج شده در این فرآیند به سادگی بی همتا هستند. چه فرنچ پرس بهتر از مادرید که شما را به آنجا برساند! گارانتی رضایت تضمین شده با گارانتی 1 ساله! لطفاً برای هر گونه سؤال یا نگرانی از طریق آمازون با Rizpresso تماس بگیرید. همچنین می‌توانید مستقیماً با سازنده تماس بگیرید یا از وب‌سایت آن‌ها برای دریافت لیوان‌های جایگزین یا هرگونه سؤال درباره کیفیت یا قهوه‌سازی در grosche.ca بازدید کنید. برای اطلاعات بیشتر و تصاویر محصول و فیلم های نمایشی لطفاً به وب سایت های سازنده مراجعه کنید