1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. چای ساز ترکی استیل ضد زنگ کاراکا Karaca مدل INOX ...

چای ساز ترکی استیل ضد زنگ کاراکا Karaca مدل INOX Black 1650 W - ارسال 30 الی 35 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چای ساز KARACA, INOX Black 1650 W, Tea Break Cay Makinesi, دستگاه چای ساز ترکی, کتری استیل ضد زنگ, کتری چای ساز برقی اتوماتیک, چای ساز داغ, سماور برقی
  • KARACA Tea Maker, INOX Black 1650 W, Tea Break Cay Makinesi, Turkish Tea Maker Machine, Stainless Steel Kettle, Automatic Electric Tea Maker Kettle, Hot Tea Maker, Electric Samovar

بیش از پانزده روز کاری

برند : Karaca

مدل : INOX Black 1650 W

قیمت محصول :

12,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.92 کیلوگرم

معرفی محصول

چای ساز ترکی استیل ضد زنگ کاراکا Karaca مدل INOX Black 1650 W - ارسال 30 الی 35 روز کاری

 

نام تجاری قلیه
ظرفیت 1.8 لیتر
مواد فولاد ضد زنگ
رنگ مشکی
ویژگی های خاص خاموش شدن خودکار

درباره این محصول

  • استفاده چندگانه: هم می توانید از آن به عنوان کتری و هم به عنوان چای ساز استفاده کنید. ظرفیت بزرگ: دارای قوری 0.95 لیتری 2.1 پوندی و کتری 1.8 لیتری 3.9 پوندی.
  • ویژگی ها: 220-240 ولت AC، 50 هرتز، 1650 وات، گرم نگه داشتن خودکار، سیستم ایمنی برای جلوگیری از کار بدون آب، استفاده به عنوان کتری، پایه برق چرخش 360 درجه، مقاومت پنهان.
  • شامل: فیلتر چای از فولاد ضد زنگ و بدنه استیل ضد زنگ. 2 سال گارانتی. طراحی مدرن: مناسب برای تمام آشپزخانه های با رنگ اینوکس.
  • هدیه عالی: ارائه زیبایی بی‌نظیر و جذابیت زیبایی شناسی که برای سال‌ها دوام خواهد داشت، به دلیل طراحی ساده و در عین حال شیک آن که امکان استفاده همه‌جانبه را می‌دهد و با هر سلیقه‌ای مطابقت دارد، این هدیه عالی برای خانه‌ها و خانواده‌های جدید خواهد بود.
  • ما چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن داریم: Karaca از سال 1973 بزرگترین تولید کننده ظروف غذاخوری، ظروف آشپزخانه، منسوجات خانگی و لوازم کوچک با کیفیت ترکیه بوده است. از خانه شما

جزییات فنی

نام تجاری کاراکا
رنگ مشکی
ابعاد محصول 34 × 23 × 20 سانتی متر؛ 1.92 کیلوگرم
ظرفیت 1.8 لیتر
ظرفیت حجمی 1.8 لیتر
توان / وات 1650 وات
ولتاژ 240 ولت
مواد فولاد ضد زنگ
ویژگی های خاص خاموش شدن خودکار
وزن مورد 1.92 کیلوگرم

توضیحات محصول

 

Karaca Tea Break Cay Makinesi Inox Black 1650 W چای ساز ترکی قوری کتری آب کتری چای قوری ترکی چای ساز چای ساز ترکی استیل ضد زنگ

عشق و علاقه ما به چای حقیقتی غیرقابل انکار است. به این ترتیب، او همیشه در هنگام صبحانه، سر کار، ظهر و در هر زمانی از روز با ما است! البته طعم یک چای خوب دم شده، طعم دیگری است. دستگاه چای بریک اینوکس Karaca Tea Break به شما نوید چای های خوشمزه می دهد. دستگاهی که هم به عنوان کتری و هم به عنوان چای ساز می توانید از آن استفاده کنید، استفاده بسیار ارگونومیک و کاربردی و همچنین دارای سطحی سخت و صاف می باشد. به لطف بدنه فولادی ضد زنگ اینوکس، در برابر زنگ زدگی، سایش و پارگی بسیار مقاوم است. تمیز کردن آسان، ضد لک و بهداشتی است.
چای ساز کاراکا چای بریک Inox Black

چای ساز KARACA TEA BREAK TEA MER به لطف قدرت 1650 وات، بدنه استیل ضد زنگ و استفاده از آن به عنوان کتری، می توانید چای داغ خود را با لذت تهیه کنید.

220-240 ولت AC، 50 هرتز، 1650 وات
قوری با ظرفیت 0.95
لیتر قوری با ظرفیت 1.8 لیتر کتری
چای فیلتر استیل ضد زنگ
بدنه فولادی ضد زنگ
گرم نگه داشتن خودکار
سیستم ایمنی جلوگیری از کارکرد بدون
استفاده از آب به عنوان کتری با
قدرت 360 درجه مقاوم
در برابر
جنگ سرد2 سال.

قطعات یدکی عرضه می شود.

جنس: فولاد ضد زنگ