1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور تفنگی BOB AND BRAD T2 ارسال 10 الی 15 ...

ماساژور تفنگی BOB AND BRAD T2 ارسال 10 الی 15 روزکاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • تفنگ ماساژ BOB AND BRAD T2، تفنگ کوبشی عضلانی عمیق بافت با دامنه 10 میلی متر برای ورزشکاران، ماساژور برقی دستی ماساژور ورزشی قابل حمل برای تسکین درد بدن، هدایایی برای زنان مردانه

ده الی پانزده روز کاری

برند : BOB AND BRAD T2

مدل : T2

قیمت محصول :

8,550,000تومان

مشخصات محصول

وزن 0.9 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور تفنگی BOB AND BRAD T2 ارسال 10 الی 15 روزکاری

نکات برجسته

استفاده برایپشت، گردن

منبع انرژیشارژ باتری

موادسیلیکون

وزن مورد0.9 کیلوگرم

نام تجاریباب و براد

رنگمشکی

ریلکسیشن عمیق عضلانی - تفنگ ماساژ کوبه ای عمیق باب و براد توسط یک موتور بدون برس 25 واتی با گشتاور بالا که تا 3200 دور در دقیقه کار می کند، نیرو می گیرد. با دامنه 10 میلی متری خود به عمق بافت عضلانی می رسد و ماساژ می دهد و تجربه ای قدرتمند را برای شما فراهم می کند. استفاده از تفنگ ماساژ آسان است و خستگی و درد عضلانی را تسکین می دهد، گردش خون را تقویت می کند و به ریکاوری بعد از تمرینات شدید کمک می کند. ایده آل برای ورزشکاران، افرادی که ورزش می کنند یا افراد آسیب دیده.

ظرفیت باتری بادوام 4000 mah - باتری قابل شارژ با کیفیت بالا به 4000 mah ارتقا یافته است و به این تفنگ ماساژور ورزشی 2.5 برابر بیشتر از نسخه اصلی عمر باتری می دهد. 2-5 ساعت زمان کار را فراهم می کند و فقط 2-3 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. زمان دقیق کار آن به فرکانس ارتعاش و فشار ماساژ در حین استفاده بستگی دارد.

5 سطح سرعت و 5 سر ماساژ - همراه با 5 سر ماساژ سفارشی که بر روی گروه های مختلف ماهیچه ای استفاده می شود و به شما کمک می کند تا نیازهای مختلف آرامش عضلانی خود را برآورده کنید. ماساژور بدن پس از نشستن طولانی مدت یا پس از ورزش شدید، بدن شما را آرام می کند و جوان می کند و فیزیوتراپی آرامش بخشی را ارائه می دهد.

اسلحه ماساژ ساکت و قابل حمل - تفنگ ماساژ دستی ما ماساژ آرامی را برای شما فراهم می کند زیرا صدای کار آن تنها 45 دسی بل است. با طراحی ارگونومیک دسته سیلیکونی آن به راحتی در دست می شود. اندازه جمع و جور و کیف آن حمل و استفاده از آن را در محل کار، باشگاه و هر مکان دیگری که می روید آسان می کند.

شارژ TYPE-C و حفاظت از خاموش شدن خودکار 10 دقیقه - دیگر نیازی نیست در سفر نگران شارژ باشید. این ماساژور عضلانی بی سیم را می توان با کابل USB نوع C و با استفاده از هر آداپتور تلفن معمولی یا آداپتور 5V/2A در سوکت دیواری یا پاوربانک شارژ کرد. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و افزایش طول عمر موتور، با تنظیم خودکار 10 دقیقه ای طراحی شده است.

 

ویژگی های خاص قابل شارژ

فرم ماساژور تفنگ ماساژ

کاربردهای خاص محصول درد عضلانی

ابعاد محصول ‎94L x 2.4W x 5.4H سانتی‌متر

مزایای محصول عضله درمانی

بی سیم هست؟ بله

درجه محصول خانه

سبک مدرن

سطح مقاومت در برابر آب مقاوم در برابر آب نیست

واحدها تعداد 1.0