1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. صندلی گیمینگ
  4. صندلی بازی Computer Chair Gaming Chair - ارسال 10 الی ...

صندلی بازی Computer Chair Gaming Chair - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

صندلی گیمینگ
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • صندلی کامپیوتری صندلی بازی، صندلی میز اداری خانگی چرم PU لوکس، صندلی اداری ارگونومیک صندلی راحت با پشتی قابل تنظیم؛ زیرپایی (GERY)
  • نام تجاری Rmoutf رنگ GERY مواد چرم مصنوعی ابعاد محصول 65D x 51W x 45H سانتی متر وزن مورد 9 کیلوگرم

ده الی پانزده روز کاری

برند : Rmoutf

مدل : BMD311

قیمت محصول :

10,200,000تومان

مشخصات محصول

وزن 9 کیلوگرم

معرفی محصول

صندلی بازی Computer Chair Gaming Chair - ارسال 10 الی 15 روز کاری

  • ✅ظاهر و کنترل کیفیت: یک صندلی اداری خوب انتخاب کنید، ظاهر و کیفیت بسیار مهم است، رنگ اصلی صندلی ورزش الکترونیکی خاکستری است، با خطوط زرد روی لبه به عنوان زیور، ظریف و شیک به نظر می رسد. قطعات و فرآیندهای مواد محصول مطابق با استانداردهای سختگیرانه دفتر و خانه کاملاً آزمایش می شوند
  • ✅چرم با کیفیت بالا: استفاده از صندلی بازی از چرم PU با تهویه بالا، از نظر انعطاف پذیری، نفوذپذیری هوا، نرمی، مقاومت در برابر آلودگی و سایر جنبه ها، در مقایسه با چرم معمولی راحت تر و بادوام تر است، هر دو طرف ارتفاع و ضخامت صندلی، پر کردن با چگالی بالا، انعطاف پذیری خوب، اما همچنین برای دستیابی به اثر عدم لغزش، خواه یک دفتر طولانی مدت، مطالعه یا بازی باشد، این صندلی بازی یک همراه خوب است.
  • ✅صندلی اداری: می تواند بالش سر را بلند و بچرخاند، متناسب با بدن انسان، وضعیت نشستن عمودی. هنگامی که از حالت نشسته به دراز کشیدن تنظیم می‌شوید (محدوده 90-130 درجه)، پدال پای تعبیه‌شده می‌تواند به شما استراحت خوبی بدهد، تکیه‌گاه‌های دست نیز تنظیم می‌شوند و همیشه از آرنج‌ها و بازوهای آرامش‌بخش پشتیبانی می‌کنند. ارتفاع صندلی را می توان برای تطبیق با میزهای ارتفاع مختلف تنظیم کرد تا نیازهای مختلف شما را برآورده کند و راحت ترین و غوطه ورترین تجربه را به شما ارائه دهد.
  • ✅صندلی اداری ارگونومیک: دفتر، بازی ها و سایر سناریوها، پایه محکم، میله پشتی T شکل به راحتی از صندلی پشتیبانی می کند، ساختار پایدارتر، عمر طولانی تر است و بهترین پشتیبانی بدن را فراهم می کند.

جزییات فنی

نام تجاری Rmoutf
شماره مدل BMD311
رنگ گری
ابعاد محصول 65 × 51 × 45 سانتی متر؛ 9 کیلوگرم
مواد چرم مصنوعی
ویژگی های خاص ارتفاع قابل تنظیم
وزن مورد 9 کیلوگرم
ASIN B0D25WCQN1


توضیحات محصول

 

-----به فروشگاه Rmoutf خوش آمدید-----
چرا ما را انتخاب کردید؟
هدف ما تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و کارایی بالا به مشتریان است تا هر مشتری بتواند راحتی، کاربردی، شخصی سازی و ارزش برای پول را در فروشگاه ما تجربه کند، فروشگاه ما تجربه خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با تشکر از توجه و انتخاب شما!
ما قول خواهیم داد که 90 روز تضمین کیفیت را به شما ارائه دهیم. اگر در این مدت آسیبی به دلایل غیر انسانی ایجاد شود، ما خدمات بازگشت وجه یا تعمیر را با توجه به وضعیت واقعی به شما ارائه خواهیم داد.

امروزه، تقریباً هیچ یک از صندلی‌ها دارای طراحی سبک زین نیستند که برای نشستن طولانی‌مدت مناسب باشد، با طراحی محدب جلو و منحنی پشتی که به اصلاح وضعیت نشستن شما کمک می‌کند. منحنی پهن ستون فقرات، همراه با طراحی چرخاندن پشتی سر، فشار مفصل را از نشستن طولانی مدت کاهش می دهد.

منحصر به فرد، با کیفیت، راحت و مقرون به صرفه، لطفا این صندلی کار را انتخاب کنید.