1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. پنکه سقفی و ایستاده
  4. پنکه سقفی با کنترل از راه دور USOR 52- ارسال ...

پنکه سقفی با کنترل از راه دور USOR 52- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • پنکه سقفی USOR 52 اینچی با کنترل از راه دور سبک، فن های سقفی هوشمند مدرن LED در فضای باز موتور DC، 3 تیغه چوب گردویی، موتور 6 سرعته برگشت پذیر بدون صدا برای اتاق خواب، گاراژ، پاسیو، آشپزخانه (قهوه ای-52)
  • رنگ قهوه ای نام تجاری USOR رنگ رنگ قهوه ای مواد چوب سبک نوین نوع اتاق آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن

ده الی پانزده روز کاری

برند : USOR

مدل : Brown-52

قیمت محصول :

16,510,000تومان

مشخصات محصول

وزن 5.8 کیلوگرم

معرفی محصول

پنکه سقفی با کنترل از راه دور USOR 52- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

  • 【بعد】پنکه سقفی USOR ما دارای دهانه 132 سانتی متری و دارای تیغه های چوبی جامد گردو است. ارتفاع آن از سقف تا پایین فن بین 38 تا 50 سانتی‌متر متغیر است، زیرا دو میله پایینی به ابعاد 12.5 و 25 سانتی‌متر تعبیه شده است. این باعث می شود که آن را برای تنظیمات بیرونی و داخلی بسیار سازگار کند. ابعاد موتور 15*8 سانتی متر است. سقف مدرن همچنین سقف های شیب دار مانند خانه های کشاورزی و انبارها با حداکثر زاویه 15 درجه را در خود جای می دهد.
  • ????【کنترل از راه دور 15 در یک】برای سهولت کارکرد - با یک کنترل از راه دور اختصاصی همراه باشید که می توانید به طور مستقل دستگاه را روشن/خاموش کنید و همچنین سرعت فن را تنظیم کنید. کنترل از راه دور شامل روشن/خاموش کردن نور و تغییر رنگ، 6 سرعت باد، باد معکوس، 3 نوع نور و تایمر 1/4/8 ساعت است.
  • ???? 【موتور DC قدرتمند و بی صدا】پنکه سقفی درجه صنعتی ما از یک موتور DC استفاده می کند که تا 70٪ انرژی کمتری نسبت به همتایان AC خود مصرف می کند. با حداکثر سرعت 240 دور در دقیقه، جریان هوای قوی را ارائه می‌کند و در عین حال محیطی فوق‌العاده آرام را حفظ می‌کند. با سطح نویز متوسط ​​بین 20 تا 35 دسی بل (بی صداتر از یک زمزمه)، پنکه سقفی هوشمند عملکرد معکوس نیز ارائه می دهد تا به گردش موثر هوای گرم در سراسر اتاق کمک کند و گرمایش شما را کارآمدتر کند.
  • ???? 【چراغ LED یکپارچه 3 رنگ 】 با چراغ LED یکپارچه 18 واتی، پنکه سقفی چوبی نور کافی را برای هر محیطی فراهم می کند. کیت نور LED نسبت به لامپ های سنتی مصرف انرژی کمتر، خروجی نور روشن تر و طول عمر بیشتری دارد. پنکه های سقفی USOR دارای 3 دمای رنگ مختلف می باشند. 3000 هزار نور گرم برای اتاق خواب، 4500 هزار نور خنثی برای اتاق نشیمن، 6000 هزار نور خنک برای اتاق مطالعه یا آشپزخانه. با دکمه روشن و خاموش روی ریموت کنترل می توانید رنگ نور را تغییر دهید.
  • ???? 【خدمات دوستانه مشتری】 در USOR، رضایت مشتری اولویت ماست. ما 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش اختصاصی با پنکه سقفی 52 اینچی ارائه می دهیم. اگر در حین استفاده یا نصب با مشکلی مواجه شدید، به سادگی با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی فنی ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد. ما خدمات سریع را تضمین می کنیم.
  • ???? 【نصب آسان】 با راهنمای ویدیویی حرفه ای گام به گام ما فرآیند نصب خود را ساده کنید. پنکه سقفی ما به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد و در زمان و تلاش شما در طول فرآیند نصب صرفه جویی می کند.

توضیحات محصول

پنکه سقفی 52 اینچی با نور

پنکه سقفی مدرن

پنکه سقفی با نور

تیغه های چوب گردو

تیغه های چوب گردو

     

پنکه سقفی

پنکه سقفی 52 اینچی با کنترل از راه دور سبک

پنکه های سقفی هوشمند مدرن LED

جزییات فنی

نام تجاری USOR
رنگ قهوه ای
ابعاد بسته بندی 67 × 32 × 20.8 سانتی متر؛ 5.8 کیلوگرم
توان / وات 18 وات
مواد چوب
تعداد سرعت 6
ویژگی های خاص سبک وزن
وزن مورد 5.8 کیلوگرم
ASIN B0CLD9LKHD