1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. مایکروفر
  4. فر هوشمند مدل General Electric GE Profile Smart - ارسال ...

فر هوشمند مدل General Electric GE Profile Smart - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

مایکروفر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • GE Profile Smart Oven with No Preheat ӏ 11-in-1 Countertop Oven ӏ large-capacity countertop oven ӏ Black
  • فر هوشمند پروفیل جنرال الکتریک بدون گرم کردن پیش گرم

ده الی پانزده روز کاری

برند : General Electric

مدل : P9OIAAS6TBB

قیمت محصول :

32,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 8.75 کیلوگرم

معرفی محصول

فر هوشمند مدل General Electric GE Profile Smart - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری شرکت جنرال الکتریک
رنگ مشکی
ویژگی های خاص بدون پیش گرم برای هیچ حالتی - برای هیچ حالت طبخ نیازی به پیش گرم نیست، بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا پخت و پز را شروع کنید. فناوری پیش گرم کردن صفر - فناوری نوآورانه پیش گرم کردن صفر مستقیماً غذای شما را هدف قرار می دهد، بنابراین هر چیزی که می پزید به دمای مطلوب خود برسد. هیچ وقت.، یک درب بلند مرتبه - به لطف درب بلند و رو به بالا که با یک لمس باز می شود، فضای خالی بیشتری روی میز خود داشته باشید و از رسیدن به بالای در گرم برای برداشتن غذا خودداری کنید. .، خاموش شدن خودکار - یک ویژگی خاموش شدن خودکار، فر را با پایان زمان پخت برای راحتی و آرامش بیشتر خاموش می کند. دستور العمل های راهنمای گام به گام متصل - حدس و گمان را حذف کنید و بهترین نتایج ممکن را با اتصال گام به گام تضمین کنید. دستور العمل های راهنمای مرحله ای که شما را در فرآیند پخت و پز راهنمایی می کند.بدون پیش گرم برای هیچ حالتی - برای هیچ حالت پختی نیازی به پیش گرم نیست، بنابراین لازم نیست منتظر شروع پخت و پز باشید. Zero P… 
وات 1500 وات
نوع کنترل دست زدن به

درباره این محصول

  • فر کانتر 11 در 1 - با این فر هوشمند با 11 عملکرد از پیش تعیین شده، از جمله سرخ کردن با هوا، گرم، نان تست، برشته، کباب، کیک، گرم کردن مجدد، پیتزا، کوکی، پخت و نان شیرینی، عملکرد بی نظیری داشته باشید.
  • فناوری پیش گرمایش صفر - فناوری نوآورانه پیش گرم کردن صفر مستقیماً غذای شما را هدف قرار می دهد، بنابراین هر چیزی که می پزید در کمترین زمان به دمای مطلوب خود می رسد.
  • درب یک‌لمسی و بلند - به لطف درب بلند و بلند که با یک لمس باز می‌شود، روی میز خود فضای خالی بیشتری داشته باشید و از رسیدن به بالای درب داغ برای جدا کردن غذا خودداری کنید.
  • بدون پیش گرم برای هر حالت - برای هیچ حالت پختی نیازی به پیش گرم نیست، بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا شروع به پخت کنید.
  • ویژگی‌های هوشمند هدفمند - با ویژگی‌های هوشمند هدفمند، از جمله کنترل صوتی که به شما امکان می‌دهد زمان و دما را تنظیم و تنظیم کنید، و همچنین دستور العمل‌های هدایت‌شده متصل که زمان شما را هنگام ایجاد غذاهای خوشمزه به حداکثر می‌رساند، در فرآیند پخت و پز خود به طور یکپارچه حرکت کنید.