1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین مخفی
  4. دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت دید در شب ...

دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت دید در شب مدل NDHENG Mini Spy Camera - ارسال 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

دوربین مخفی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین مخفی Mini Spy 1080P، دوربین دایه کوچک قابل حمل HD با دید در شب و تشخیص حرکت، دوربین امنیتی مخفی عالی برای خانه و محل کار
  • Mini Spy Camera 1080P Hidden Camera, Portable Small HD Nanny Cam with Night Vision and Motion Detection, Perfect Indoor Covert Security Camera for Home and Office

بیش از پانزده روز کاری

برند : NDHENG

مدل : 161-043-071

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 80 گرم

معرفی محصول

دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت دید در شب مدل NDHENG Mini Spy Camera - ارسال 25 الی 30 روز کاری

 

کاربردهای توصیه شده برای محصول دید در شب، تشخیص حرکت
نام تجاری پایان یافتن
فناوری اتصال بي سيم
استفاده داخلی/خارجی سرپوشیده
منبع انرژی شارژ باتری

درباره این محصول

  • دوربین جاسوسی با نظارت از راه دور WiFi: دوربین جاسوسی وای فای دارای یک شبکه ابری است، بنابراین می توانید از تلفن همراه خود برای مشاهده پخش زنده فیلم 1080p در هنگام سفر یا هر کجا استفاده کنید.
  • سوپر مینی دوربین جاسوسی وای فای: دوربین مخفی مینی به راحتی پنهان می شود تا مراقب پرستاران کودک، پرستار بچه ها، مراقبان یا کارمندان در خانه، محل کار یا هر جایی باشید. شما می توانید از راه دور دوربین پرستار بچه خود را مشاهده کنید تا متوجه شوید هر اتفاقی افتاده است.
  • دید در شب و تشخیص حرکت هوشمند: بدون نور و بدون صدا در هنگام ضبط، بنابراین مورد توجه قرار نخواهد گرفت. با مهره‌های لامپ نامرئی، به شما کمک می‌کند تصاویر واضحی را در تاریکی ببینید.
  • فیلم HD: با قرار دادن کارت Micro SD (بدون شامل)، دوربین بی سیم جاسوسی کوچک به طور خودکار در تمام روز ضبط می کند. می توانید فیلم را روی تلفن خود ببینید یا از کارت خوان برای دیدن در رایانه استفاده کنید.
  • اندازه سوپر مینی: تشخیص دوربین جمع و جور و نازک آسان نیست. نازک ترین مکان فقط 21 میلی متر است. شما می توانید دوربین را در گوشه ای از خانه خود پنهان کرده و برای جمع آوری شواهد ذخیره کنید.

جزییات فنی

شماره قطعه 161-043-071
نوع منبع برق شارژ باتری
سازنده NDHENG
مرجع سازنده 161-043-071
ASIN B08LDF9KH2

توضیحات محصول

مشخصات: وضوح تصویر: 1920*10801280*720/640*480 رزولوشن
اختیاری : 1920*1080 فضای ذخیره سازی: پشتیبانی از کارت SD MAX 128G (شامل نمی شود) سیستم پشتیبانی: ویندوز/IOS/ Android زاویه باز: باتری 140 میلی آمپر ظرفیت باتری: 140 میلی آمپر ظرفیت باتری زمان: 180 دقیقه زمان شارژ: 3.5 ساعت 1. دوربین Wifi: این دوربین از هات اسپات شبکه 2.4G و اتصال WIFI پشتیبانی می کند. 2. میدان عریض: ساخته شده در لنز زاویه باز 140 درجه. 3. وضوح بالا: از لنز دوربین FHD استفاده کنید. 4. دید در شب: تصاویر و ویدیوهای عالی و واضح را در نور با 4 LED شب IR داخلی می گیرد. 5. ذخیره کارت Micro SD: پشتیبانی از کارت SD حداکثر 128G (شامل نمی شود) برای ذخیره ضبط.












6. تشخیص حرکت: می توانید این عملکرد را در APP Sancam فعال کنید. هنگامی که یک جسم متحرک شناسایی می شود، دوربین عکس می گیرد و هشدارها را به تلفن شما ارسال می کند.
7. ضبط حلقه: هنگامی که کارت SD پر است، به طور خودکار قدیمی ترین فایل ها را بازنویسی می کند و ضبط های جدید را ذخیره می کند.
8. پشتیبانی از برنامه تلفنی: برنامه رایگان و ایمن Sancam، می توانید از فروشگاه iOS APP یا Android Google Play دانلود کنید.
توجه:
فقط خود محصول فروخته می شود، بدون احتساب سایر تزئینات.
اندازه گیری دستی، اندازه محصول ممکن است خطای 1-2 میلی متر داشته باشد.
به دلیل تفاوت در نور، محیط و نمایشگر، طبیعی است که محصولات و تصاویر دارای تفاوت رنگ خاصی باشند.