1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین مخفی
  4. دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت، مدل Cryfokt Wifi...

دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت، مدل Cryfokt Wifi Wireless Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دوربین مخفی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دوربین بی‌سیم Wifi، دوربین مخفی کوچک 1920 x 1080P، دوربین امنیتی پرستار خانگی با زاویه دید عریض 140 درجه با تشخیص حرکت، دوربین مداربسته قابل حمل برای اتاق اداری در فضای باز
  • Wifi Wireless Camera, 1920 X 1080P Mini Hidden Camera, 140° Wide Angle Home Nanny Security Camera with Motion Detection, Portable Surveillance Cam for Room Office Indoor Outdoor

بیش از پانزده روز کاری

برند : Cryfokt

مدل : Cryfokt6q9o2ksdvc

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 70 گرم

معرفی محصول

دوربین مخفی بی سیم با تشخیص حرکت، مدل Cryfokt Wifi Wireless Camera - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

کاربردهای توصیه شده برای محصول تشخیص حرکت
نام تجاری کرایفوکت
نام مدل Cryfokt6q9o2ksdvc
فناوری اتصال بی سیم، سیمی
ویژگی های خاص حسگر حرکتی

درباره این محصول

  • 【گارانتی خدمات】 نام تجاری ما توسط ضمانت محصول پشتیبانی می شود و فروشگاه ما خدمات پس از فروش عالی را ارائه می دهد. اگر در مورد محصول سؤالی دارید، لطفا با خدمات مشتری حرفه ای ما تماس بگیرید، ما به طور موثر مشکل را برای شما حل خواهیم کرد.
  • 【مشاهده بهتر】 دوربین وای فای با وضوح بالای 1980 در 1080 بهتر تمام جزئیات را به شما نشان می دهد، همچنین کیفیت ضبط ویدیویی واضحی دارد. زاویه دید 140 درجه و مانیتورینگ 25 فریم در ثانیه باعث می شود که میدان دید به اندازه کافی گسترده باشد تا از هر گوشه ای محافظت شود.
  • 【تکنولوژی تشخیص حرکت】 دوربین دارای تشخیص حرکت هوشمند است، هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، دوربین کوچک به طور خودکار فیلم می گیرد و آن را به گوشی شما فشار می دهد. با پشتیبانی از اتصال وای فای بی سیم، می توانید وارد برنامه شوید و اتفاقات را در زمان واقعی مشاهده کنید و هرگز نگران از دست دادن موارد مهم نباشید.
  • 【هرگز ویدیو را متوقف نکنید】دوربین WIFI همچنین از Looping پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند پیوسته باشد. وقتی کارت حافظه پر شد، جدیدترین فایل‌ها قدیمی‌ترین فایل‌ها را بازنویسی می‌کنند. هرگز چیزهای مهمی را که می خواهید بدانید از دست نخواهید داد. می توانید از آن برای تماشای رشد حیوانات خانگی و بچه های خود استفاده کنید.
  • 【گستره وسیعی از کاربردها】 این دوربین مخفی کوچک را می توان برای خانه داری یا نگهداری از کودکان، نوزادان، حیوانات خانگی، امنیت شخصی، نظارت حرفه ای و استفاده از پهپاد استفاده کرد. امکان کاربردهای بیشتر در خانه، اتاق، فضای باز، دفتر، اتاق کنفرانس و غیره را برای نیازهای کاری مختلف شما فراهم می کند.

 

توضیحات محصول

مشخصات:
نوع مورد: دوربین وای فای
مدل محصول: X5
وضوح: 1920 x 1080P
زاویه دوربین: زاویه باز 140 درجه
فرمت ضبط ویدئو: MP4
روش تامین شبکه: روش ذخیره سازی بی سیم WIFI
: ذخیره سازی کارت حافظه، ارسال بدون کارت حافظه.
سایر عملکردهای کمکی: تشخیص حرکت، زنگ پس‌زمینه، ضبط حلقه، پخش ویدیو، ضبط زمان‌بندی‌شده، ضبط زنگ هشدار، کار با نور خاموش و غیره.

نحوه استفاده:
برای استفاده نصب کنید.

لیست بسته بندی:
1 x دوربین وای فای
1 x کابل USB
1 x دفترچه راهنمای کاربر
1 x براکت