1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دوربین ورزشی
  4. دوربین ورزشی GoPro مدل HERO9- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز ...

دوربین ورزشی GoPro مدل HERO9- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دوربین ورزشی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • GoPro HERO9 Black - دوربین اکشن ضد آب با LCD جلو و صفحه‌نمایش لمسی عقب، ویدیوی 5K Ultra HD، عکس‌های 20 مگاپیکسلی، پخش زنده 1080p، وب‌کم، تثبیت‌کننده
  • نام تجاری GoPro رنگ مشکی اندازه صفحه نمایش 2.27 اینچ زوم اپتیکال 3 فناوری حسگر عکس CMOS نام مدل قهرمان 9 اجزای شامل فقط بدنه دوربین وضوح تصویربرداری 5K نوع لنز نخست اندازه سنسور عکس 1/3.2 اینچ

بیش از پانزده روز کاری

برند : GoPro

مدل : HERO9

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 147 گرم

معرفی محصول

دوربین ورزشی GoPro مدل HERO9- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • ویدیوی 5K: gopro hero 9 ویدیوی خیره‌کننده با وضوح 5K بگیرید که برای حفظ جزئیات جدی حتی هنگام بزرگ‌نمایی عالی است. HERO9 Black با بسته‌بندی سنسور جدید 23.6 مگاپیکسلی که قدرت مطلق است، وضوح تصویر واقعی، حرکت روان و افق درون دوربین را به ارمغان می‌آورد. تسطیح که همیشه تحت تاثیر قرار می دهد.
  • عکس ۲۰ مگاپیکسلی با SuperPhoto: gopro hero 9 عکس‌های واضح و باکیفیت با وضوح ۲۰ مگاپیکسل بگیرید. و با SuperPhoto، HERO9 Black می‌تواند به‌طور خودکار بهترین پردازش تصویر را برای شما انتخاب کند، بنابراین گرفتن عکس بسیار آسان است.
  • نمایشگر جلو + صفحه لمسی عقب: gopro hero 9 دارای یک صفحه نمایش لمسی عقب جدید و بزرگتر با زوم لمسی در HERO9 Black است که فوراً احساس آشنایی دارد و یک صفحه نمایش خیره کننده جدید جلوی کادربندی آسان و کنترل بصری دوربین را فراهم می کند.
  • پخش زنده + وب‌کم: پخش زنده با gopro hero 9 با کیفیت 1080p در شبکه‌های اجتماعی، تثبیت HyperSmooth را در حین پخش از طریق برنامه GoPro دریافت کنید و فیلم را در کارت SD خود ذخیره کنید تا بعداً آن را بررسی کنید. HERO9 Black را به رایانه خود وصل کنید تا با کیفیت 1080p Full HD پخش شود. از پایه های GoPro برای ایجاد راه اندازی وب کم ایده آل خود استفاده کنید.
  • HyperSmooth 3.0: با پیشرفته‌ترین تثبیت‌کننده ویدیوی ما در gopro hero 9، نرمی نهایی را تجربه کنید. HyperSmooth 3.0 سطح افق داخل دوربین را فعال می‌کند و در همه تنظیمات تقویت می‌کند.

مشخصات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 3.4 x 5.1 x 6.2 سانتی متر; 147 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۳ سپتامبر ۲۰۲۰
  • سازنده: GoPro
  • نمک: B08G2HBBB6
  • شماره مدل ‏: CHDHX -901-RW

از سازنده

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

قدرت بیشتر. وضوح بیشتر. ثبات بیشتر پیشگامانه HERO9 Black از یک سنسور 23.6 مگاپیکسلی وحشی برای ویدیوهای مضحک 5K و عکس های خیره کننده 20 مگاپیکسلی بهره می برد. یک صفحه نمایش خیره کننده جدید جلویی پیش نمایش زنده را برای کادربندی آسان ارائه می دهد، در حالی که یک صفحه نمایش لمسی بزرگ عقب با زوم لمسی کنترل سریع و بصری را فراهم می کند. HERO9 Black دارای مجموعه ویژگی‌های قدرتمند جدید از جمله HindSight است و از پخش زنده و حالت وب‌کم ⁷ نیز پشتیبانی می‌کند. HyperSmooth 3.0، نصب داخلی و 30 درصد عمر باتری بیشتر ¹ را برای همه چیز اضافه کنید—در دوربینی که مانند میخ ها مقاوم و مانند همیشه ضد آب است. حالت‌های موجود از جمله Max Lens Mod، Light Mod، Display Mod و Media Mod گزینه‌های خلاقانه شما را بیش از پیش گسترش می‌دهند.

مشمول:

  • دوربین سیاه HERO9
  • چمدان
  • باتری قابل شارژ
  • پایه چسب منحنی
  • سگک نصب + پیچ شست
  • کابل USB-C

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

5KVideo

فیلم‌های خیره‌کننده با رزولوشن تا 5K بگیرید، که برای حفظ جزئیات جدی حتی هنگام بزرگ‌نمایی عالی است. HERO9 Black با بسته‌بندی سنسور جدید 23.6 مگاپیکسلی که یک قدرت مطلق است، وضوح تصویر واقعی، حرکت روان و تراز افق درون دوربین را به ارمغان می‌آورد که همیشه تاثیرگذار است.

عکس 20 مگاپیکسلی با SuperPhoto

با وضوح 20 مگاپیکسل عکس‌های واضح و باکیفیت بگیرید. و با SuperPhoto، HERO9 Black می‌تواند به‌طور خودکار بهترین پردازش تصویر را برای شما انتخاب کند، بنابراین گرفتن عکس بسیار آسان است.

نمایشگر جلو + صفحه نمایش لمسی عقب

یک صفحه نمایش لمسی جدید و بزرگتر پشتی با زوم لمسی در HERO9 Black باید فوراً احساس آشنایی داشته باشید و یک صفحه نمایش خیره کننده جدید جلوی کادربندی آسان و کنترل بصری دوربین را فراهم می کند.

پخش زنده با کیفیت 1080p

پخش زنده با کیفیت 1080p در شبکه های اجتماعی، تثبیت HyperSmooth را در حین پخش از طریق برنامه GoPro دریافت کنید و فیلم را در کارت SD خود ذخیره کنید تا بعداً آن را بررسی کنید.

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

گوپرو HERO9 مشکی

HyperSmooth 3.0

با پیشرفته‌ترین تثبیت‌کننده ویدیوی ما، نهایت نرمی را تجربه کنید. HyperSmooth 3.0 تراز کردن افق داخل دوربین و تقویت را در تمام تنظیمات امکان پذیر می کند.

TimeWarp 3.0

هنگام حرکت در جاده، پیاده روی یا هر جای دیگر، صحنه های تایم لپس مسحورکننده را ضبط کنید. TimeWarp 3.0 زمان را متراکم می کند و لحظاتی را ثبت می کند که هیچ چیز دیگری وجود ندارد. Speed ​​Ramp یک قابلیت جدید است که به شما امکان می دهد هنگام ضبط سرعت واقعی (اکنون با صدا) یا Half Speed ​​را انتخاب کنید.

8x Slo-Mon

همه چیز در حالت اسلو-مو حماسی به نظر می رسد. ویدیوی 1080p240 با نرخ فریم فوق‌العاده بالا - با تثبیت‌کننده HyperSmooth 3.0 - امکان حرکت آهسته تا 8 برابر را برای این جلوه همیشه محبوب فراهم می‌کند.

واپس نگری

HindSight طوری طراحی شده است که دیگر هرگز لحظه ای را از دست نخواهید داد. این ویژگی جدید قدرتمند، 30 ثانیه قبل از اینکه ضبط را فشار دهید، فیلم می گیرد. تصور کنید لیگر کوچک شما اولین ضربه پایه خود را دریافت کند. همانطور که او برای اولین بار می دود، شما رکورد را فشار می دهید. HindSight 30 ثانیه ویدیو را قبل از زدن دکمه شاتر و همه چیز بعد از آن را می گیرد تا زمانی که ضبط را متوقف کنید.

اطلاعات مهم

مورب صفحه نمایش قابل مشاهده

 

3 اینچ / 6 سانتی متر