1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. سطل زباله
  4. سطل زباله هوشمند با سیستم کنترل بو مدل Itouchless...

سطل زباله هوشمند با سیستم کنترل بو مدل Itouchless Glide - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

سطل زباله
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • سطل زباله با سنسور ضد حیوان خانگی 13 گالن بدون گلاید با چرخ و سیستم کنترل بو، فولاد ضد زنگ
  • Itouchless Glide 13 Gallon Pet-Proof Sensor Trash Can With Wheels And Odor Control System, Stainless Steel

بیش از پانزده روز کاری

برند : Itouchless

مدل : DZT13PLM

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 3.81 کیلوگرم

معرفی محصول

سطل زباله هوشمند با سیستم کنترل بو مدل Itouchless Glide - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری ITouchless
ظرفیت 13 گالن
رنگ مشکی / فولاد ضد زنگ با چرخ های کاستور
مکانیزم باز کردن حسگر حرکتی
مواد اکریلونیتریل بوتادین استایرن

درباره این محصول

  • PETGUARD از ورود حیوانات خانگی به سطل زباله جلوگیری می کند - قابلیت ثبت اختراع PetGuard قفل نگه داشتن حیوانات خانگی از سطل زباله را آسان می کند، حتی زمانی که در خانه نیستید.
  • قول بدون قید و شرط - رضایت 100٪ شما توسط یک وعده سازنده خدمات کامل شامل قطعات و پشتیبانی مشتری اختصاصی تضمین و پشتیبانی می شود.
  • 100٪ بدون لمس - فقط با حرکت دست شما درب به طور خودکار باز می شود! درب باز و بسته نرم و بی صدا است. این انتخاب بهداشتی و راحت است.
  • STOP TRASH ODORS – 1 فیلتر بو AbsorbX برای جذب و خنثی کردن بوهای زباله گنجانده شده است تا خانه ای تازه و تمیز داشته باشید.
  • عمر باتری بسیار طولانی - فقط در صورت نیاز برق مصرف می کند. عمر باتری 3 برابر قوطی های سنسور دیگر. باتری های 4 سایز D (شامل نمی شوند) تا 1.5 سال دوام می آورند

 

جزییات فنی

ابعاد محصول 32.51 x 27.43 x 90.93 سانتی‌متر؛ 3.81 کیلوگرم
وزن مورد 8.4 پوند
نوع پارچه کاملاً متحرک - به راحتی از آشپزخانه به اتاق ناهار خوری به آشپزخانه در فضای باز بروید. 4 چرخ قابل جابجایی با قابلیت قفل. قوطی را هر کجا که نیاز دارید حرکت دهید!
انواع پایان برس خورده
آیا مونتاژ لازم است نه
باتری های مورد نیاز بله
اجزای شامل 1 قوطی بدن; 1 درب; حلقه کیف 1; 1 فیلتر گیت؛ 1 فیلتر; 4 چرخ؛ راهنمای کاربری

 

توضیحات محصول

سطل زباله 13 گالن با سنسور ضد حیوان خانگی از راحتی نهایی لذت ببرید در حالی که سگ ها و گربه های فضول را از سطل زباله بیرون می آورید! این سطل زباله خودکار بدون لمس دارای یک قفل پت است که از ورود حیوانات خانگی به زباله و ایجاد آشفتگی جلوگیری می کند. ویژگی های حق بیمه: 1 سال خدمات سازنده شامل! قابلیت Pet Lock آسان و راحت از ورود سگ ها و گربه ها به سطل زباله جلوگیری می کند، حتی زمانی که در خانه نیستید! سنسور حرکت مادون قرمز درب را به طور خودکار فقط با حرکت دست باز می کند - 100٪ بدون لمس! ظرفیت 13 گالن زباله‌های زیادی را در خود جای می‌دهد تا بتوانید به دفعات کمتر قوطی را خالی کنید باز شدن درب با قطر 12 اینچی باعث می‌شود که حتی زباله‌های حجیم را آسان، سریع و بدون آشفتگی پرتاب کنید. درب پلاستیکی ABS بادوام است و به راحتی تمیز می شود شکل مستطیلی باریک به آن اجازه می دهد تا به راحتی در هر تنظیماتی قرار گیرد حلقه نگهدارنده کیسه زباله کیسه ها را محکم در جای خود نگه می دارد و از دید خارج می شود مناسب کیسه های زباله استاندارد 13 گالن آشپزخانه. بدون نیاز به کیسه های سفارشی با 4 باتری D (شامل نمی‌شود) یا آداپتور AC اختیاری (فروش جداگانه) ابعاد: 12. 8 اینچ عمق x 10. 8 اینچ عرض x 27. 9 اینچ ارتفاع (35. 8 اینچ H با درب باز) Brand Story iTouchless اشیاء روزمره هوشمندتر، آسان تر برای استفاده و جذاب تر، بنابراین شما می توانید زمان خود را صرف چیزهای مهم است. ما اولین کسی بودیم که تقریباً 20 سال پیش با سطل زباله حسگر بدون لمس وارد بازار شدیم و هر ساله به عرضه محصولات خانگی نوآورانه ادامه می دهیم. رابطه ما با مشتریان ما فراتر از دوره خدمات سازنده است - رضایت شما 100٪ است!