1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. بهداشت دهان و دندان
  4. مسواک برقی مدل Oral-B Genius 8000 - ارسال 15 الی ...

مسواک برقی مدل Oral-B Genius 8000 - ارسال 15 الی 20 روز کاری

انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • مسواک برقی Oral-B Genius 8000 با قابلیت اتصال بلوتوث، مشکی
  • Oral-B Genius 8000 Electric Electric Toothbrush with Bluetooth Connectivity, Black

بیش از پانزده روز کاری

برند : Oral-B

مدل : 8000

قیمت محصول :

13,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 371.38 گرم

معرفی محصول

مسواک برقی مدل Oral-B Genius 8000 - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری Oral-B
محدوده سنی (توضیحات) بالغ
ویژگی های خاص بلوتوث، 6 حالت تمیز کردن، کیف مسافرتی، 3 شارژ مجدد
منبع انرژی شارژ باتری
رنگ مشکی

درباره این محصول

  • Genius 8000 جدید با گوشی هوشمند شما جفت می شود تا Position Detection را فعال کند که با استفاده از تشخیص چهره به شما کمک می کند بدانید کجا مسواک زده اید، بنابراین هرگز منطقه ای را از دست ندهید.
  • SmartRing چند رنگ قابل تنظیم، آموزش بصری در زمان و فشار مسواک زدن را ارائه می دهد تا به شما کمک کند همانطور که دندانپزشک توصیه می کند مسواک بزنید.
  • فناوری سنسور فشار به طور خودکار سرعت مسواک را کاهش می دهد و به طور واضح به شما هشدار می دهد که از لثه ها در برابر مسواک زدن بیش از حد محافظت کنید.
  • 6 حالت تمیز کردن به شما امکان می دهد بر اساس نیاز خود مسواک بزنید: تمیز کردن روزانه، مراقبت از لثه، حساس، سفید کننده، تمیز کردن زبان و حالت Pro-Clean
  • کیف هوشمند مسافرتی به شما امکان می‌دهد مسواک و تلفن هوشمند خود را همزمان شارژ کنید. Amzon Dash Replenishment فعال است: با Dash Replenishment، این مسواک به‌طور خودکار زمانی که زمان تعویض آن فرا می‌رسد، سر مسواک را سفارش می‌دهد تا هرگز تمام نشود.

 

توضیحات محصول

Genius 8000 پیشرفته ترین مسواک برقی Oral-B است. Genius جدید با فناوری Position Detection عرضه می‌شود که از تلفن هوشمند و فناوری تشخیص چهره برای ارائه بازخورد در زمان واقعی در مورد عادت‌های مسواک زدن شما استفاده می‌کند. از برنامه Oral-B استفاده کنید تا Genius خود را به طور یکپارچه با یک تلفن هوشمند جفت کنید و همانطور که دندانپزشک توصیه می کند در مسیر مسواک زدن هستید. حلقه هوشمند 360 با چراغ های LED به شما این امکان را می دهد که تجربه مسواک زدن خود را با انتخاب 12 رنگ خود شخصی سازی کنید. SmartRing با تایمر و سنسور فشار یکپارچه کار می کند تا بازخورد بصری را در مورد زمان مسواک زدن و فشار مسواک زدن به شما ارائه دهد. آنها با هم به شما کمک می کنند تا مطمئن شوید که به مدت 2 دقیقه توصیه شده مسواک بزنید و در عین حال مطمئن شوید که با فشار مناسب مسواک می زنید تا از مسواک زدن بیش از حد لثه ها محافظت کنید. کیف هوشمند مسافرتی ممتاز به شما این امکان را می‌دهد که برس و تلفن هوشمند خود را (از طریق USB) همزمان با استفاده از تنها یک دوشاخه دیواری شارژ کنید. Genius دارای 6 حالت مسواک زدن است تا بتوانید تجربه مسواک زدن خود را بر اساس اهداف خاص مراقبت از دهان خود سفارشی کنید. این برس بسیار پیشرفته دارای یک سر گرد الهام گرفته از دندانپزشک است که هر دندان را با حرکات نوسانی، چرخشی و ضربانی پویا احاطه می کند و تا 500٪ بیشتر از یک مسواک دستی معمولی پلاک را از بین می برد. به مهندسی دقیق Braun و تخصص دندانپزشکی Oral-B، برند شماره 1 مورد استفاده و توصیه دندانپزشکان در سراسر جهان اعتماد کنید. 100. Genius خود را دوست داشته باشید یا آن را برای بازپرداخت کامل ظرف 60 روز برگردانید. Genius دارای 6 حالت مسواک زدن است تا بتوانید تجربه مسواک زدن خود را بر اساس اهداف خاص مراقبت از دهان خود سفارشی کنید. این برس بسیار پیشرفته دارای یک سر گرد الهام گرفته از دندانپزشک است که هر دندان را با حرکات نوسانی، چرخشی و ضربانی پویا احاطه می کند و تا 500٪ بیشتر از یک مسواک دستی معمولی پلاک را از بین می برد. به مهندسی دقیق Braun و تخصص دندانپزشکی Oral-B، برند شماره 1 مورد استفاده و توصیه دندانپزشکان در سراسر جهان اعتماد کنید. 100. Genius خود را دوست داشته باشید یا آن را برای بازپرداخت کامل ظرف 60 روز برگردانید. Genius دارای 6 حالت مسواک زدن است تا بتوانید تجربه مسواک زدن خود را بر اساس اهداف خاص مراقبت از دهان خود سفارشی کنید. این برس بسیار پیشرفته دارای یک سر گرد الهام گرفته از دندانپزشک است که هر دندان را با حرکات نوسانی، چرخشی و ضربانی پویا احاطه می کند و تا 500٪ بیشتر از یک مسواک دستی معمولی پلاک را از بین می برد. به مهندسی دقیق Braun و تخصص دندانپزشکی Oral-B، برند شماره 1 مورد استفاده و توصیه دندانپزشکان در سراسر جهان اعتماد کنید. 100. Genius خود را دوست داشته باشید یا آن را برای بازپرداخت کامل ظرف 60 روز برگردانید. به مهندسی دقیق Braun و تخصص دندانپزشکی Oral-B، برند شماره 1 مورد استفاده و توصیه دندانپزشکان در سراسر جهان اعتماد کنید. 100. Genius خود را دوست داشته باشید یا آن را برای بازپرداخت کامل ظرف 60 روز برگردانید. به مهندسی دقیق Braun و تخصص دندانپزشکی Oral-B، برند شماره 1 مورد استفاده و توصیه دندانپزشکان در سراسر جهان اعتماد کنید. 100. Genius خود را دوست داشته باشید یا آن را برای بازپرداخت کامل ظرف 60 روز برگردانید.

 

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)
  • توسط سازنده متوقف شده است: ‏ خیر
  • ابعاد محصول : 10.19 x 23.5 x 25.3 سانتی متر; 371.38 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏8 مه 2019
  • سازنده: Procter & Gamble - HABA Hub
  • ASIN : B01KTIII3DS
  • شماره مدل : 8000