1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. قهوه و چای ساز
  4. چای ساز و دمنوش ساز مسافرتی ZENS مدل L5500022-A - ...

چای ساز و دمنوش ساز مسافرتی ZENS مدل L5500022-A - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

قهوه و چای ساز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ست چای مسافرتی ZENS، ست دمکن قوری قابل حمل تریتان برای یک نفر با فنجان چای دو جداره 200 میلی لیتری برای چای شل، کیف مسافرتی سبز روشن برای چای روزانه دفتر یا تکالیف
  • ZENS Travel Tea Set,Tritan Portable Teapot Infuser Set for One with 200ml Double Walled Teacup for Loose Tea,To Go Light Green Travel Case for Office or Homeworking Daily Tea

ده الی پانزده روز کاری

برند : ZENS

مدل : L5500022-A

قیمت محصول :

3,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 499 گرم

معرفی محصول

چای ساز و دمنوش ساز مسافرتی ZENS مدل L5500022-A - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

مواد فلز، فلز تریتان
رنگ 1-سبز نعنایی
نام تجاری ZENS
ظرفیت 6.8 اونس مایع
با درب آره

درباره این محصول

  • ست چای مسافرتی سبک وزن: ست قوری قابل حمل مدرن Tritan با رنگ سبز تازه، تنها 400 گرم وزن دارد. بهداشت را با قوری خود در مکان های عمومی حفظ کنید.
  • طراحی نوآورانه چای ساز: یک چای ساز خلاقانه را در قسمت میانی کشف خواهید کرد که شامل یک دیسک تزریقی مشبک و یک شیر توپی فولادی ضد زنگ داخلی است. فقط کافی است دکمه وسط را فشار دهید، چای مورد علاقه شما به آرامی در فنجان پایین جریان می یابد. دم کردن چای شل بدون کمپلکس آسان است.
  • ست چای قابل حمل Leed Free Tritan: تمام قطعات از تریتان مواد غذایی با کیفیت بالا BPA ساخته شده اند. اما این یک لیوان یا قمقمه مسافرتی نیست. قطعات به هم نمی پیچند، روی هم می نشینند. این یک قوری کوچک جداشدنی برای یک قوری است که می تواند در هر زمان یک فنجان چای تازه درست کند.
  • فنجان چای دو جداره: با طراحی دو جداره نگران سوزاندن انگشتان خود نباشید، همچنین نوشیدنی های داغ را مدت بیشتری گرم نگه می دارد. این 6.7 اونس برای یک فنجان کوچک چای داغ تازه است. تریتان با کیفیت بالا شفافیت بسیار بالایی دارد و در برابر حرارت مقاوم و سبک وزن است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.
  • To Go Teapot for One Gift: قوری مسافرتی شیک با یک کیف مدرن قابل حمل جامد، محافظت کاملی را برای حمل آن از خانه به دفتر یا هتل برای شما فراهم می کند. یک هدیه ست چای بی نظیر برای همه عاشقان چای یا روز تولد، روز ولنتاین، روز پدر و مادر و کریسمس.

جزییات فنی

نام تجاری ZENS
شماره مدل L5500022-A
رنگ 1-سبز نعنایی
ابعاد بسته بندی 18.21 x 10.39 x 10.01 سانتی‌متر؛ 499 گرم
ظرفیت 6.8 اونس سیال
مواد فلز، فلز تریتان
ویژگی های خاص کیف مسافرتی سبک، چای ساز تک لمسی، Leed Free Tritan، قوری برای یک هدیه
وزن مورد 499 گرم

توضیحات محصول

چای ساز ZENS One Touch، یک ست چای مسافرتی ابتکاری است، فقط کافیست دکمه روی قسمت سیلیکونی را فشار دهید و چای به آرامی از دمنده بالایی به فنجان تریتان دو جداره عایق گرم جریان می یابد. از یک فنجان چای تازه در خانه یا محل کار بدون کمپلکس لذت ببرید.