1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چراغ خواب و آباژور
  4. چراغ خواب موزیکال LED Table LampMusic Bedside Lamp with 2 ...

چراغ خواب موزیکال LED Table LampMusic Bedside Lamp with 2 USB Ports - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

چراغ خواب و آباژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • چراغ رومیزی LED، چراغ خواب موزیکال با 2 پورت USB، ساعت زنگ دار طلوع آفتاب، چراغ مطالعه پایه خواب با کنترل لمسی، نور تنظیم آسان APP Control با نمایشگر LED آینه کم نور برای کودکان و بزرگسالان
  • LED Table Lamp,Music Bedside Lamp with 2 USB Ports ,Sunrise Alarm Clock, Touch Control Nightstand Reading Light ,APP Control Easy Setting Light with Dimmable Mirror LED Display for kids and adults

ده الی پانزده روز کاری

برند : LOVEYBEAUTY

مدل : LOVEYBEAUTY

قیمت محصول :

4,400,000تومان

مشخصات محصول

وزن 820 گرم

معرفی محصول

چراغ خواب موزیکال LED Table LampMusic Bedside Lamp with 2 USB Ports - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

سبک التقاطی
نام تجاری LOVEYBEAUTY
ابعاد محصول 138D x 138W x 235H سانتی متر
ویژگی های خاص چراغ رومیزی چراغ خواب چراغ خواب چراغ خواب با پورت usb چراغ خواب با پورت usb لمسی لامپ لمسی پورت usb، ساعت زنگ دار سیم دار بلندگو بلوتوث نور شب چراغ رومیزی هوشمند برای اتاق نشیمن چراغ رومیزی هوشمند USB چراغ رومیزی هوشمند با شارژر چراغ رومیزی هوشمند برای اتاق خوابچراغ رومیزی چراغ خواب چراغ خواب چراغ خواب با پورت usb چراغ کنار تخت با پورت usb لامپ لمسی پورت usb، ساعت زنگ دار سیمی بلندگو بلوتوث چراغ خواب چراغ رومیزی هوشمند برای ... بیشتر ببین
نوع منبع نور رهبری

درباره این محصول

  • چراغ خواب با نور رنگی RGB: سه سطح روشنایی قابل تنظیم سفید گرم، به ترتیب -30٪، -70٪، -100٪، نور رنگ RGB را می توان با لمس کوتاه انتخاب کرد. فقط روی مش بالا کلیک کنید، چراغ کنار تخت خود را روشن کنید. حداکثر روشنایی می تواند به 550 لومن برسد که واقعاً می تواند برای خواندن استفاده شود.
  • چراغ رومیزی کنترل لمسی و APP با دو پورت USB: ما 2 پورت شارژ USB داخلی با کیفیت بالا (5V/1.5A) را به چراغ رومیزی کنترل لمسی خود اضافه می کنیم. شما می توانید تلفن همراه، کیندل، هدست، دیفیوزر، بلندگو یا سایر وسایل الکترونیکی خود را بدون توجه به روشن یا خاموش بودن لامپ شارژ کنید.
  • بسته ترکیبی موسیقی: بلندگوی بلوتوث LED با کیفیت صدای فوق‌العاده --- بلندگوهای بلوتوث سبک رومیزی رادیاتور منفعل و با فرکانس پایین بی‌سیم بی‌سیم ثابتی را بدون اعوجاج ارائه می‌دهد. هنگامی که دو دستگاه را با هم جفت کنید، اسپیکر بلوتوث LED با تغییر رنگ، استریو بی سیم واقعی است، بلندگو همچنین از خط ورودی AUX، کارت میکرو SD، درایو فلش USB پشتیبانی می کند. موسیقی به وضوح و بدون نقص از تلفن، رایانه یا رایانه لوحی شما پخش می شود و می توانید از آهنگ های مورد علاقه خود در هر کجا و در هر زمان لذت ببرید.
  • ساعت زنگ دار طلوع آفتاب: پایه لامپ دارای صفحه نمایشی با قابلیت کاهش نور است تا تاریخ را به وضوح نشان دهد. زمان و زنگ هشدار. شما می توانید زمان بیداری، صدای زنگ و رنگ نور مورد علاقه خود را از طریق برنامه به سادگی و دوستانه تنظیم کنید. Ivwarm طلوع طبیعی خورشید را تقلید می کند تا شما را به آرامی از خواب بیدار کند
  • ویژگی کمک خواب گرم و بیدار شدن: لامپ هوشمند را برای ایجاد زمان‌بندی برای روشن/خاموش خودکار، تنظیم روشنایی و تغییر رنگ برنامه‌ریزی کنید. هر حالتی با کتابخانه صداهای آرامش بخش و رنگ های روشن در نوک انگشتان شماست. می توانید با برنامه ای که از پیش تعیین کرده اید، محیطی ایجاد کنید که به شما کمک کند به خواب بروید یا بیدار شوید.

 

جزییات محصول

  • ابعاد محصول : 138 x 138 x 235 سانتی متر; 820 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۲
  • سازنده: LOVEYBEAUTY
  • ASIN : B0B6BR92PD

 

توضیحات محصول

معرفی محصول R5 I. درباره این مورد: این یک لامپ است! این یک بلندگوی بی سیم است! این یک پخش کننده موسیقی است! این یک ساعت زنگ دار است! این یک شارژر USB است! این یک دستگاه صدای کمک خواب است. همه اینها در یک واحد شگفت انگیز است! این لامپ ال‌ای‌دی شیک بسیاری از دستگاه‌های محبوب را در یک واحد مفید ترکیب می‌کند. با این دستگاه دارای بلوتوث که می تواند موسیقی را از تلفن یا دستگاه های دیگر پخش کند، شلوغی روی میز خود را کاهش دهید. این چراغ رومیزی چند منظوره که تقریباً برای هر دکوری طراحی شده است، هر مکانی را که آن را قرار می دهید، بهبود می بخشد و تحسین می کند. با توجه به چند عملکرد پیشرفته آن، به عنوان یک هدیه برای هر مناسبتی ایده آل است. تولدها، تعطیلات، عروسی یا سالگرد، همه نیاز به هدایای ماندگار و ارزشمند دارند. هر کس در لحظه دریافت آن فریاد خواهد زد! 






دارای دو پورت USB برای شارژ گوشی یا تبلت شما، یک اسلات کارت micro SD برای بارگذاری MP3، یک اسلات U-disk برای گوش دادن به فرکانس های صوتی. صفحه نمایش بزرگ LCD زمان تاریخ و آلارم های شما را نشان می دهد، کنترل های روشنایی قابل تنظیم لمسی برای LED لامپ. این اسپیکر بلوتوثی برای استفاده با هر گوشی یا تبلتی ایده آل است. گوش دادن به کتاب های صوتی در اتاق خواب در شب یا پخش موسیقی در حین آشپزی یا انجام کارهای خانه، این محصول همه جا همراه شما خواهد بود و به معنای واقعی کلمه روز شما را روشن می کند!

II. عملکرد و نقطه فروش:

◆ چراغ رومیزی LED (3 سطح روشنایی و یک نور رنگی RGB)
◆ بلندگوی بلوتوث (BT 5.0)
◆ ساعت زنگ دار با چراغ بیدار شدن
◆ صفحه نمایش LED نمایش زمان
◆ حالت خواب (نور و بلندگو یک بار پس از 30 دقیقه خاموش می شود. حالت خواب فعال شد)
◆ بلندگوی هندزفری
◆ پخش موسیقی با کارت TF
◆ پخش کننده دیسک U
◆ بلندگوی خطی
◆ بلندگوی TWS