1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. چراغ خواب و آباژور
  4. چراغ رومیزی شارژی کودکان Doeek Kids Night Light - ارسا...

چراغ رومیزی شارژی کودکان Doeek Kids Night Light - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

چراغ خواب و آباژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : Doeek

مدل : Doeek

قیمت محصول :

17,640,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 260 گرم

معرفی محصول

چراغ رومیزی شارژی کودکان Doeek Kids Night Light - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

سبک گلابی شکل
نام تجاری پارچه
ابعاد محصول 14.9D x 10.6W x 10.4H سانتی متر
نوع لامپ دیود ساطع نور
شکل گلابی

درباره این محصول

  • 【چراغ شب ایمن برای کودکان】- چراغ شب سیلیکونی ایمن ما، ساخته شده از سیلیکون 100% ایمن بدون BPA، سیلیکون قابل شستشو. ایمن برای کودک، با اطمینان از آن استفاده کنید. طراحی با باتری، آسان برای بردن در هر مکانی.
  • 【رنگ ها را به دلخواه تغییر دهید】 برای حالت نورپردازی ۷ رنگ سوئیچ را به سمت چپ تغییر دهید. در این حالت، می‌توانید با ضربه زدن یا نیشگون گرفتن روی هر قسمت از بدنه نور، رنگ‌ها را به دلخواه تغییر دهید. کلا 7 رنگ داره خاموش شدن خودکار چراغ ها: کلید عملکرد را برای تنظیم تایمر برای 30 دقیقه، فشار طولانی دوم روی 60 دقیقه و سومین فشار طولانی برای خاموش کردن تایمر فشار دهید.
  • 【3 روشنایی متفاوت】 برای حالت نور شب سوئیچ را به سمت راست تغییر دهید. در این حالت می‌توانید برای روشن/خاموش کردن چراغ به هر قسمتی از بدنه چراغ ضربه بزنید یا فشار دهید و برای تغییر روشنایی، روی کلید عملکرد کلیک کنید. نور سفید گرم است و می توانید 3 روشنایی مختلف را تغییر دهید. در این حالت می توانید از تایمر به همین صورت استفاده کنید.
  • 【چراغ شب گلابی قابل شارژ USB】 چراغ شب کودک با باتری قابل شارژ 1200 میلی آمپر ساعتی را می توان با درگاه خروجی میکرو USB برای شارژ تغذیه کرد، زمان استفاده حداکثر 15 ساعت، بچه ها می توانند چراغ شب مهد کودک را در هنگام مسافرت با خود بیاورند. که آن را برای سفر قابل حمل می کند. و ذخیره سازی
  • 【هدایای زیبا برای دختران نوجوان کودکان】- بهترین ایده برای هدیه برای دختران نوزاد، دختران نوجوان، مادران جدید، کودکان نوپا و نوزادان برای دکوراسیون اتاق ناز. یکی از آن ها را برای تولد یا به عنوان هدیه به معشوق خود بدهید. نور شب Doeek آن را به یک اتاق خواب، اتاق مطالعه، دکوراسیون شب اتاق کودک و همچنین ایده ای شگفت انگیز برای هدیه تولد و کریسمس تبدیل می کند.

 

جزییات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم پلیمری مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 14.9 x 10.6 x 10.4 سانتی متر; 260 گرم
  • تاریخ اولین در دسترس: ‏۲۸ ژوئن ۲۰۲۲
  • سازنده : Doeek_UAE
  • ASIN : B0BDG7RXKS


 

 

توضیحات محصول


چراغ های شب کودکان Doeek به طور ویژه برای کودکان و نوزادان ساخته شده است - آنها برای کودکان بی ضرر هستند و سطح صاف آنها به نوزادان و پوست آنها آسیب نمی رساند.

ویژگی ها:

1. نور شب گلابی شکل - دکوراسیون نور شب دو در یک، با شکل زیبا و تطبیق رنگ تازه است. این نه تنها یک چراغ شب کوچک است، بلکه یک دکوراسیون خلاقانه است.

2. همراه شگفت انگیز برای کودک شما - دکوراسیون اتاق خواب نور شب، کودک شما را در تمام اتاق خواب همراهی می کند و به شما در تعویض پوشک و شیردهی، قابل شارژ USB کمک می کند.

3. تنظیم نور شب - با فشار دادن آرام بدنه سیلیکونی درخشان یا ضربه زدن روی محصول، چراغ را روشن/خاموش کنید. برای چرخش در سه سطح روشنایی نور، دکمه عملکرد را کوتاه فشار دهید. تنظیم نور رنگ رنگین کمان: وقتی در حالت رنگارنگ هستید، بدنه درخشان سیلیکونی را به آرامی فشار دهید یا روی محصول ضربه بزنید تا رنگ روشن تغییر کند.

4.تایمر - می تواند به طور خودکار چراغ ها را به مدت 30 دقیقه و 60 دقیقه خاموش کند. وقتی چراغ شب روشن است، دکمه وسط پایین را برای مدت 30 دقیقه روشن کرده و خاموش کنید. دوباره آن را فشار داده و نگه دارید تا تایمر به مدت 60 دقیقه خاموش شود و مدت طولانی فشار دهید.

مشخصات:

مواد:ABS+PC+سیلیکون

تغییر رنگ: سفید گرم و 7 رنگ

ظرفیت باتری: 1200mah

زمان کار: 15-20 ساعت

قدرت: 0.3 وات

اندازه محصول: 5.2 * 4.3 * 6 اینچ

لیست بسته: 1 x

Pear Night Light 1 x

کابل USB

1x راهنمای دستورالعمل