1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. کباب پز
  4. کباب پز برقی جیپاس مدل Geepas Gbg5480 - ارسال 10 ...

کباب پز برقی جیپاس مدل Geepas Gbg5480 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

کباب پز
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کنترل ترموستات خودکار کباب پز برقی Geepas 2000W با حفاظت از گرمای بیش از حد، صرفه جویی در فضا، مرغ ضد آب، گوشت گاو، سبزیجات و بیشتر، مشکی، Gbg5480
  • Geepas 2000W Electric Barbecue Grill Auto Thermostat Control With Overheat Protection Space Saving, Waterproof Chicken, Beef, Veggies & More, Black, Gbg5480

ده الی پانزده روز کاری

برند : Geepas

مدل : Gbg5480

قیمت محصول :

5,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 4.5 کیلوگرم

معرفی محصول

کباب پز برقی جیپاس مدل Geepas Gbg5480 - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

نام تجاری جیپاس
ابعاد محصول 54D x 45W x 9H سانتی متر
ویژگی های خاص قابل حمل، قابل تنظیم، مقاوم در برابر زنگ زدگی
رنگ مشکی
نوع سوخت برقی

در مورد این مورد

  • ایده آل برای باربیکیو، ضد آب - مناسب برای باربیکیو، پیک نیک، کمپینگ، پاسیو، مهمانی های داخلی، فضای باز، مسافرت، تعطیلات، پارک، باغ، ساحل با دوستان و خانواده شما. از غذاهای خوشمزه خود در هر کجا لذت ببرید! مناسب برای 3-5 نفر. ویژگی نهایی IPX4 (عملکرد ضد آب) برای آشپزی و حمل و نقل بدون نگرانی.
  • استفاده آسان، چراغ نشانگر - گریل به راحتی تنظیم و از بین می رود. عملیات ساده است. فقط مطمئن شوید که آن را روی یک سطح صاف و محکم یا میز استفاده کنید. مونتاژ و جداسازی رنده ها ساده و بدون ابزار است. گریل های قابل جابجایی راحت تر تمیز می شوند. چراغ نشانگر بلافاصله خاموش می شود و هنگامی که دما به حالت عادی برگشت، دوباره روشن می شود و گرمایش از سر گرفته می شود.
  • سطح پخت و پز بزرگ با فضای اضافی برای نگهداری - به شما امکان می دهد چندین ماده را به طور همزمان بپزید، که برای انواع غذا با سینی زیر آن مفید است تا غذای پخته شده را برای تجربه آشپزی بدون دردسر نگه دارید. گریل گوشت شما را بدیع ترین طعم را حفظ می کند.
  • کنترل قابل تنظیم ترموستاتیک، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - گرمایش را بسیار آسان کنید - با کنترل ترموستاتیک، گرمایش BBQ هرگز آسان یا ساده نبوده است. ویژگی ایمنی گرمای بیش از حد از خطر در هنگام بالا رفتن دمای گریل جلوگیری می کند.
  • سبک وزن، قابل حمل و استفاده در محیط داخلی - کباب پز کمپینگ سبک وزن و قابل حمل است و در هر جایی که نیاز دارید حرکت کنید. ایده آل برای مهمانی های شام، وعده های غذایی فردی، غذاهای سبک باربیکیو، سرخ کردنی ها. کباب پز قابل حمل برای مسافرت، به ویژه برای کمپینگ و تعطیلات کاروان عالی است و بدون پایه به راحتی در آشپزخانه از آن استفاده کنید.
  • شامل 2 سال گارانتی سازنده.

جزییات فنی

نام تجاری گیپاس
شماره مدل GBG5480
رنگ مشکی
ابعاد محصول 54 × 45 × 9 سانتی متر؛ 4.5 کیلوگرم
ویژگی های خاص قابل حمل، قابل تنظیم، مقاوم در برابر زنگ زدگی
وزن مورد 4.5 کیلوگرم

از سازنده

خودکار کباب پز برقی Geepas 2000W

خودکار کباب پز برقی Geepas 2000W

کباب پز برقی Geepas 2000W با پایه

 

  • این کباب پز برقی Geepas برای پخت و پز در داخل و خارج از خانه ایده آل است و سریع جمع می شود. دارای عناصر گرمایشی بادوام است که با قابلیت کنترل خودکار ترموستات خود هنگام گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش می شود. گریل دارای خواص ضد زنگ و ضد پوسیدگی است که پخت سالم را تضمین می کند. دارای قطعات قابل جابجایی است که تمیز کردن را آسان می کند.
  • مونتاژ و جداسازی رنده ها ساده و بدون ابزار است. گریل های قابل جابجایی راحت تر تمیز می شوند. ایده آل برای مهمانی های شام، وعده های غذایی فردی، غذاهای سبک باربیکیو، سرخ کردنی ها. یک کباب پز قابل حمل برای مسافرت، به خصوص برای کمپینگ و تعطیلات کاروانی عالی است. حمل و جابجایی آن در هر مکانی که نیاز دارید آسان است.
  • گریل به راحتی تنظیم و از بین می رود. عملیات ساده است. فقط مطمئن شوید که آن را روی یک سطح صاف و محکم یا میز استفاده کنید. مونتاژ و جداسازی رنده ها ساده و بدون ابزار است. گریل های قابل جابجایی راحت تر تمیز می شوند. چراغ نشانگر بلافاصله خاموش می شود و هنگامی که دما به حالت عادی برگشت، دوباره روشن می شود و گرمایش از سر گرفته می شود.
  • اجازه می دهد تا چندین ماده به طور همزمان پخته شوند که برای انواع وعده های غذایی مفید است. و سینی زیر برای نگهداری غذای پخته شده برای یک تجربه آشپزی بدون دردسر. گریل زغالی گوشت شما را بدیع ترین طعم را حفظ می کند.

 

خودکار کباب پز برقی Geepas 2000W